Latasi itsekseen kympin

tiedoton

Windows latasi kympin, ja nyt se on asennusta vaille. Miten sen voi estää asentumasta, jos ei sitä vielä halua. Kun tulee muita uusia päivityksiä, niin se tietysti asentuu siinä samalla. Oletin ettei se lataisikaan sitä ilman lupaani, sillä se ei ole ihan tavallinen päivitys seiskalle. Otin pois tuon automaattipäivitysten asennuksen, mutta voiko ne asennukset sitten erotella mitä lataa, ja mitä ei.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piiloonvain

      Käy Updatessa piilottamassa tuo päivitys.

    • rottenpotatoes

      Ei se ainakaan minulla itsestään mitään asenna, täytyy vain katsoa ettei siinä ole ruksia kun pistää päivityksiä asentumaan.

    • Jbfry

      Kysyy se Mikrosoft lupaa ennen kuin Windows 10 asettuu sinun koneellesi.

      • aikakieroatoimintaa

        Ei se kysynyt lataustakaan, joten jonkin ajan kuluttua se voi väkisin tupata sen asennukseen. Odottihan se tuon latauksenkin kanssa jonkin aikaa, kuka ei itse sitä alkanut lataamaan.


      • näinmeilläjoo

        Ei kysy lupaa, minulla on jo 3 asennusta odottamassa eli piiloitettuna.

        Muutaman kerran alkoi asentamaan muiden päivitysten yhteydessä, mutta keskeytin ne aina kun huomasin sen. Noiden jälkeen piiloitin ne ladatut eli 3 kymppiä.


      • optiosanktio1

        Etsi asennettujen päivitysten joukosta KB3035582 poista se ja jos tuo näkyy saatavilla olevissa päivityksissä niin poista ruksi ja piilota.

        Toinen vaihtoehto on että noita piilotuksia joutuu tekemään 29.7.2016 asti jolloin päättyy ilmainen päivitysmahdollisuus. Tarkkuutta vaatii mutta ei ylivoimainen tehtävä ja toisaalta jos se asentuu niin palautus aikaisempaan on on tuohon 29.7.2016 asti vaivatonta asetuksista valitsemalla palautuksen.


    • sadasderwrewerw

      Kuuminta hottia on ilmaiset 4 näytenumeroa Aku Ankkaa. Jos sulla ei vielä ole niin tilaa. Aina jos ilmaiseksi saa jotain niin kannattaa käyttää hyväkseen, huomenna se voi jo maksaa.

      Täältä Akut: http://tinyurl.com/4akuankkaa

      • jotainmainosroskaa

        Ei kannata klikata!

        "uBlock Origin has prevented the following page from loading"


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe