Siis että samat vaatteet kiertää kenelle vaan. Kuka normaali esimerkiksi haluais kalsarit joihin moni jätkä on jo munahikensä valuttanut? Epäinhimillistä hommaa. Onko pakko suostua?
Inhottava ajatus ne yhteisvaatteet
29
243
Vastaukset
- Solttuboy
Ei ole oikein muita vaihtoehtoja.
- nivushiki
Paitsi omat kalsarit.
- Information_For_Idiots
Omat kalsarit ovat sallittuja! ;D
Voi teitä aivopestyjä ääliöitä!
Kyllä on helppo ymmärtää miksi tyhmin osa kansasta haluaa olla koppalakkien kommenneltava vapaaehtoisesti ja ilmaiseksi! - Jermux
Miten niin? Tykkäätkö itse sitten pitää jotain kalsareita joissa on tosi monen kulli jo ollut? Voitko väittää?
- varusvarastolla
Mikäs siinä nyt on niin kauheaa ? Puhtaat pestyt kalsarit missä joku toinen varusmies on pitänyt kulliaan. selitä nyt, että mikä siinä on kauheaa ?
- aloka
joutuuhan lääkärin tarkastuksessa pakollisesti käyttämään armeijan kalsareita, sinne kun jonotetaan kalsarisillaan, omat kalsarit eivät tällöin ole sallittuja koska varustus pitää olla yhtenäinen
- Tulevaxalokas
Onpa sitten typerä peruste. Saako edes jonottaa ilman niitä, jos ajatus niiden käytöstä inhottaa?
- PeeJiiPee
Ei huolta. Luoti, jonka sodassa saat silmääsi, ei ole ollut aikaisemmin kenenkään silmässä.
- Tuos_ny_mitään
Alusvaatteet niinkuin muutkin on tapana pestä!
- varusvarastolla
Ei niissä intin kalsareissa ole mitään vikaa. Vanhoja käytettyjä kalsareita myydään euron poistohinnalla erityisesti sinkkutytöille, mutta myös vanhemmille herrasmiehille.
http://yle.fi/uutiset/kaytosta_poistetut_intin_alushousut_kelpaavat_kansalaisille/6789228 - turhaavali
ainaki ite sain jonottaa lääkärin tarkastukseen omissa kalsareissa ja niin moni muuki tosin lopuksi neki joutu riisuun muistakaa pestä paikkanne
- Bimimerkki
Se niissä on kauheaa, että ku en ole toisen jätkän mulkkuun tottunu ikinä ja sitten onani joutuu sellasiin joissa on niin monet muut olleet. Sanokaa nyt te ketkä ootte jo ollu intissä niin eikö koskaan tullu mieleen tämä?
- Get_Over_It
Moni joutuu tyytymään "käytettyyn" naiseen jossa on uinut monta kullia ennen itseään, joten miksei hän myös käyttäisi käytettyjä kalsareita? Ne kalsarit ovat luultavasti kuitenkin puhtaampia.
Mutta käytin kyllä itsekkin vain omia kalsareita. Kun olivat vielä yksivärisen harmaita, niin eivät erottuneet inttikalsareista. Kovin räikeän värisistä kalsareista voi tulla noottia.
- SiisJOSmenen
Jos meen inttiin niin YÄK! Kuin te voitte pitää niitä? Ettexte ajattele millainen kulli on mahtanut niissä viimex olla?
- jääkärimies
Itse tein nin, että runkkasin spermat yöllä aina intin kalsareihin ennen kuin vein ne seuraavana päivänä pestäväksi.. Ajatus siitä, että inttikalsareiden seuraava käyttäjä vetää ne samat kalsarit jalkaan hykerrytti minua. Eihän sitä tiedä, jos vaikka niihin jäisi siemenjäämiä...
- Pelooottaa
Mää oksennan... ajatteleeko muutkin kuten sä?
- sinkkupoju
Pelooottaa kirjoitti:
Eiks se oo tavallaan kiihottavaakin aatella et millaisia erilaisia suunnilleen oman ikäisten poikien kulleja niissä kalsareissa onkaan ehtinyt olemaan? Jo pelkästään se ajatus saa ainakin oman munani seisomaan.
- jääkärimies
Pelooottaa kirjoitti:
No en osaa sanoa miten yleistä tämä on, mutta meidän tuvassa muutama muukin teki samanlaista jäynää. Se oli sellaista toverillista leikkiä. Intissä on aikaa miettiä runkkaamista ja sitä alkaa keksiä uusia tapoja ja paikkoja ihan vaan omaksi ajanvietteeksi. Joskus sitä tehdää yhdessäkin muiden kanssa.
- Mitämitäööö
Siis mitä jäynää! Tässä oli kyse siitä kun saa pyykistä kalsareita jotka ovat sisältänyt monia mulkkuja aiemmin.
- jääkärimies
Niin ja me kerromme sinulle, että asiaan voi suhtautua joko
a) positiivisest
b) neutraalisti
c) negatiivisesti
Se nyt vaan on asennekysymys.
- AlokasPelokas
Mulla helpotti intissä oloa se, kun kuvittelin salaa että mun kalsareissa on just ennen mua ollu tosi komeen upseerin iso karvainen mulkku. Näin mä jaksoin päivästä toisern.ja ajatus oli aika kiva. Ihan hyvä ettei kukaan saanu tietää.
- miettimään
Tulee vaan mieleen yksi sana aloittajalle: siviilipalvelus.
Ei sinne pidä mennä jos ei kestä pää sitä että ne hommat tehdään niin kuin ne on aina tehty, kaikessa on määrätyt kaavat ja niissä pysytään.
Toki niitä omia kalsareita saa pitää käyttövaatteina, kuten kaikkea muutakin, kunhan ne ei näy ulospäin. Mutta mutta, harkitse muita vaihtoehtoja palvelukselle jos tuommosia ajatuksia tulee ensimmäisenä mieleen.- Aloittajan_kannalla
Kai muutkin tollasta pohtii!
- jalkarätti
En minäkään halua syödä intin välineillä. Voi vain kuvitella kuinka monen ihmisen hikisessä suussa joku lusikkakin on ollut jo yhdenkin päivän aikana. Ja kuka lie käsitellyt saastasilla käsillään perunoita joita tarjotaan syötäväksi.
- Ilmariboy
Minulla on jo intti takana. Enemmän mua vaivasi sukat. Oon ihan inhosta vauhkona jalkahiestä ja sitä enempi mietin että toisten hikiset jalat on ollu mun sukissa. En oikein muista että ajattelinko ikinä kenenkään kyrpää housuissani. Ilmeisesti se ei sitten haitannut mua. Mikä siinä mahtaa sua erityisesti vaivata?
- Eivieläintiss
Mä voisin vetää spegut salaa jonkun toisen aludhousiihin.tulisko turpaan?
- XXXXXXXXXC6
No onha ihan eri tason juttu toisen sukat jalassa vai toisen kulli housuissa! !!
- Skånepåg
Voi Jumalauta, ei sinne inttiin mennä mannekiiniksi vaan isänmaata puolustamaan , ääliöt.-
- ötököitä
Niin työvaatteetkin ..sitten kun varastaa muiden vaatteita mitä niissä onkaan !! Voitte kerätä kolehdin ja maksaa uudet tyynyt vaikka punkkapaikkaanne niin muutama täi poistuu edes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768