Bonneville

Lady-Cruiser

Heippa!
Olen pitkän syksyn miettinyt pyörää millaista haluaisin ja etsinyt ja etsinyt...Bonneville on toistuvasti iskennyt silmänsä minuun enkä pääse siitä irti. Haluan sen. Olisiko se hyvä pyörä tälläiselle aloittelevalle lady-cruiserille? Sain ajettua kortin aivan tuossa loppukesästä, joten kilometrejä ajamisesta ei ole muutakun ajotunnit. Ajovarusteetkin sain hommattua joten pyörän hankinta on ajankohtaista keväällä. Kiinostaisi myös tietää bonnevilleläisiä ajokokemuksia ja onkohan muita nais-bonnelaisia kuin minä, hurahtanut?

9

3865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riumppi -mies

      Terve.

      Bonneville on erinomainen valinta myös aloittelijallekin. Se on erittäin kevyt käsitellä kaikin puolin ja menee tasaisesti ja vakaasti sinne minne on tarkoituskin. Oma on kestänyt ilman vikoja nyt vajaat 20 000 km ja eipä Bonne -kavereillakaan ole ollut ongelmia sen kanssa. Hyvin tuntuu Triumph co onnistuneen Bonnevillen henkiinherätyksessä.
      Klassisen moottoripyörän ulkonäkö, legendaarinen merkki ja persoonallisuus tulevat vielä kaupan päälle.
      En kyllä ole vielä tavannut nais -Bonnekuskia. Ihme kyllä...

    • Bonneville Bop

      Moi!
      Et ole ainoa. Emäntäni hankki kortin toissa kesänä ja heti sen perään uuden Bonnevillen. Hetkekään ei ole katunut... Enkä varsinkaan minä joka usenmiten joudun noita kuuluisia perävaloja seurailemaan. Kaikin puolin sopiva on varmasti ensimmäiseksi pyöräksikin... Mutta näyttävä ennekaikkea. Kerää kyllä ansaittua huomiota minne meneekin ja sitten kun on vielä mimmi kahvoissa!!! ?;o)

    • prätkätytsy

      vau! kiva kuulla että uutta moottoripyöräilijää, ja etenkin naista, on bonne alkanut kiinnostamaan! itse olen ajellut jonkin verran, jotain 8 vuotta, ja olen tullut siihen tulokseen että Triumph on ainakin mun juttu... Ja bonneville, se on kiva pyörä, kaunis, klassinen ja kuitenkin hintatasoltaan se ei ole edes mikään hirveen kallis... Tai siis riippuu tietenkin että ostatko uuden vai jonkun vanhemman mallin... itse tykkään kyllä pyörästä, tällä hetkellä ei sitä enää ole tallissa, piti myydä kun ostin auton (valitettava tosiasia että talvella on hieman kylmä prätkällä ajella=)... Pyörä oli ainakin minua kohtaan uskollinen, kertaakaan ei jättäny tielle ja mitään suurempia huoltoja en joutunut tekemään, tietenkin nyt jotain pientä fiilausta, tosin näissä hommissahan yleensä on kyse siitä omasta mieltymyksestä...kyllä sieltä tallista parhaillaankin muutama pyörä löytyy, enemmän tai vähemmän osina, mutta jälleen on se bonne kyllä kiikarissa... kunhan vaan tulis lottovoitto!!(= onnea pyörän metsästykseen!

      • Lady-Cruiser

        Moikka vaan kaikki Bonnevilleläiset!

        Kiva kuulla kommenttejanne! Nyt tuli kauhee hinku päästä baanalle. Mulla meni tää ajopelin hankinta vähän toisinpäin, kun myin 2 vuotta vanhan autoni syksyllä vartavasten jotta saisin nyt keväällä ostettua pyörän. Ajattelin, että piruako minä maksan itseni kipeäksi kalliilla veromaksuilla ja vakuutuksilla ja bensalla, kun työpaikkakin on kävelymatkan päässä. Onneksi saan kuitenkin lainattua autoa, jos hätä tulee ja pakko päästä maalle. Mutta siis sitäkään en ole päivääkään katunut, että autoton olen... hyvin pärjää ilmankin. Kunhan saisin sen mopedin jo....
        Mitens muuten asiantuntijat, Onkohan mitään triumphi-kerhoa olemassa etelä-suomessa päin? Kiitoksia kaikille vastaajille!
        T.Tuleva cruiseri


      • Bonneville Bop
        Lady-Cruiser kirjoitti:

        Moikka vaan kaikki Bonnevilleläiset!

        Kiva kuulla kommenttejanne! Nyt tuli kauhee hinku päästä baanalle. Mulla meni tää ajopelin hankinta vähän toisinpäin, kun myin 2 vuotta vanhan autoni syksyllä vartavasten jotta saisin nyt keväällä ostettua pyörän. Ajattelin, että piruako minä maksan itseni kipeäksi kalliilla veromaksuilla ja vakuutuksilla ja bensalla, kun työpaikkakin on kävelymatkan päässä. Onneksi saan kuitenkin lainattua autoa, jos hätä tulee ja pakko päästä maalle. Mutta siis sitäkään en ole päivääkään katunut, että autoton olen... hyvin pärjää ilmankin. Kunhan saisin sen mopedin jo....
        Mitens muuten asiantuntijat, Onkohan mitään triumphi-kerhoa olemassa etelä-suomessa päin? Kiitoksia kaikille vastaajille!
        T.Tuleva cruiseri

        Nuo suomen RAT touhuhan on painottunut aika paljon sinne Etelä-Suomeen päin... Ymmärtääkseni kokoontumisia on viikottain pääkaupunki seudulla. Eli jos sellaisesta tehtaan tukemasta toiminnasta tykkää niin kait sinne mukaan pääsee. Omat sivutkin löytyy jossa infoa enemmän ja katso tämän palstan aiheeseen viittaava keskustelu tossa alempana.


      • Riumppi -mies
        Bonneville Bop kirjoitti:

        Nuo suomen RAT touhuhan on painottunut aika paljon sinne Etelä-Suomeen päin... Ymmärtääkseni kokoontumisia on viikottain pääkaupunki seudulla. Eli jos sellaisesta tehtaan tukemasta toiminnasta tykkää niin kait sinne mukaan pääsee. Omat sivutkin löytyy jossa infoa enemmän ja katso tämän palstan aiheeseen viittaava keskustelu tossa alempana.

        Joo, RAT on. Ajokaudella kokoontuminen kerran viikossa ja muuta meininkiä, esim. viime talvena oltiin Tukholman mp -näyttelyssä mm. ihmettelemässä Rockettia, elokuussa koeajoilta, pikkujoulut jne. Oulussa on myös aktiivista klubitouhua.
        Ainahan tehdasvetoinen touhu on hiukan arveluttavaa, mutta eipä kukaan ole varsinaista Trumppa -kerhoa Suomeen saanut aikaiseksi.


    • Speedmaster-69

      Morjesta ja hyvää ziisuksen syntymää ja ennen kaikkea pikaista kesän tuloa =o)

      http://personal.inet.fi/yhdistys/triumph/

      Tuossa linkki sinne suomen rat sivustolle...Ja kiva kuulla että uusia trumppa kuskeja tulee.....Etenkin naispuolisia :o)

      Nyt ei muuta kuin tallille kiilottamaan tankkia tulevaa kesää varten...Ja ehkä jotain muutakin kivaa siinä välissä.

    • Nelli

      Myös tämmöinen sivusto löytyy http://gullsten.com
      Sieltä löytyy myös paikallisesta RAT:sta ja Trumpista muutenkin tietoa.

    • make nastolasta

      Olen itse ajanut vanhalla Bonnella 5 vuotta.
      ostin sen Kanadasta. Melkein ajamaton. OK! malli-77.--Sillä rapakon taakse vietiin suurin osa-70-luvulla,koska euroopassa kaikki himosivat hondia.

      SUOSITTELEN myös näitä uusia,nimenomaan helppo ajaa ja uusissa sähköstartti
      SITTEN..se KARISMA ..se on vanha merkki, joka herättää "intohimoja", missä liikutkin.
      Siinä on legendaarinen ääni (pako) ja ulkonäkö.

      ..että tervetuloa BONNE-SAKKIIN

      OTA yhteyttä, vastaan mielläni, tunnen TRUMPAT

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe