Olen -67 syntynyt ja kuuntelin eppuja aina rupisiin riimeihin asti. Tänään kuulin kuitenkin jotain uutta; Eput on tehnyt Kissit. Eli jokaiselle bändin jäsenelle on tehty biisi.
Martilla Tyttö koulussani(????)
Akulla Ringo ja Aku.
Entä muut, vai olenko vain harhaan johdettu?
Auttakaa apinaa
10
488
Vastaukset
- jalökertawe
Kaikkia et noihin rupisiin riimeihin asti ole kuunnellut. Nuo soolot julkaistiin singleinä jo vuonna -80, yhdellä levyllä -87, ja lopulta kokoelmalla Hatullinen paskaa/Soolot :
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hatullinen_paskaa_/_Soolot
Viimeksi mainittu lienee saatavilla CD:nä, ehkä latauksenakin - muista "keinoista" puhumattakaan. - Vuosi-85
Humalassa kirjoittelin, joten ehkä hieman epäselvästi itseäni ilmaisin. En varmaankaan ole kuullut kaikkea, enkä edes niin väitä, mutta eppujen alkupää oli kuunneltavaa musiikkia. Kahdeksas ihme oli vielä ok (Vuosi -85, pääsin baariin), mutta valkoinen kupla oli jo perseestä. Sen jälkeen tullut muutama hyvä kappale.
Halusin sanoa, että tykkäsin epuista vuoteen -85 asti. Ja hatullinen paskaa on tuttu levy, mutta enpä tiennyt että siitäkin on myöhemmin tehty uusi versio.
Kiitoksia. - Vuosi-85
Sooloista mieleen; Juice on silti The Juice. R.I.P.
- cxvbxcfvb
Minä oon tähän päivään noin varttia vaille kahteen saakka lullu että vuonna 85-laulussa sanotaan kertosäkeessä: Näin poikanne polvella ratsastaa. Että silleen isä pompottaa poikaa polvellaan ja leikkivät istu isän polvelle:a tai muuta viatonta. Nyt sitten selvis että heroiinin käytöstähän siinä puhutaankin.
- ratinastadikkaeput2016
Ota yhteyttä apinaan on Hectorin biisi.
- niinseonkin
Polle eli Hepo.
- NIINSEVAANON
mÄ OON KANSA 67 SYNTYNYT MUTTA LUONTEELTANI tEDDY EIKÄ PUNKVÄTYS.
- EIH7YVÄEIHYVÄ
ePUT TÄYSIN NAURETTAVAA ETTÄ SUKSEE.
- fkfjhfhfdhd
Olen -66 syntynyt ja Suomirock oli vain lähinnä vaivaannuttavaa ja brittiläiset indie yhtyeet oli kova sana ja aiemmin uusromantiikka.
- onkin
Soolot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836189
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj504244- 1314051
- 734001
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263008Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412735Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72627- 292306
- 2042151
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4561884