Moi, olen teidän pääääministeri SINISILMIPILVILLÄ

OLEN-JALOINEN

ja mä olen LESTADIOLAINEN ja vaimoni kansa hankittu 5 lasta, se on minimimäärä lestadiolaisten keskuudessa, sen lisäksi me ei todellakaan saa katsella telkkaria koska näin on meidä pappi kertonut, ja sitten kun minun ihana vaimo joka on krypto-sionsiti tuli kuiskamaan korvilleni "jumalan tahdosta" tajusin että mun pitää hyysätä noin 20 miljoonaa parkaita ja vauraita afrikkalaisia keminmaalle.

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös lestadiolaisuus opeta auttamaan lähimmäistä, vaiko onko se aivan erillinen osa kristinuskoa joka ei perusta muiden auttamista ollenkaan, kunhan jyväjömmarit saavat omansa

• HyysärienValheHumanitari

Tuetko kansanmurha?

The Genocide Convention

In 1948, the U.N. approved its Convention on the Prevention and Punishment of the Crime of Genocide (CPPCG), which defined genocide as any of a number of acts “committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group.”

• EU-Genocide
        HyysärienValheHumanitari kirjoitti:

Tuetko kansanmurha?

The Genocide Convention

In 1948, the U.N. approved its Convention on the Prevention and Punishment of the Crime of Genocide (CPPCG), which defined genocide as any of a number of acts “committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group.”

näin on, nyt korvataan suomalainen rotu paremmalla, sehän on vain inhmillistä ajatella toista, jos ajatteleme omalla hyvällä niin se on yksinkertaisesti rasismi

• lSlS-hyysäri

ehkä minä olen vähän iso kokoinen mutta mä oon ihan oikeesti 17, syön paljon kebareita ja käyn kuntosalissa, minä lupaan!

• Hai-Valtti.mann

Mä olen oikeesti 16, viime viikolla ja pääsin eläkkeelle eilen, Kelan suosittelemana. Olen hevosvalmentaja ja syljeskelen Pasilan asemalla. Luku ja kirjoitustaitoa minulla ei ole. Mutta saan erityiskorvauksia. Ja hei, olen suomalainen. Se ketä tätä kirjoittaa, on omasta heimostani. Itse sanelen.

• kofff
        Hai-Valtti.mann kirjoitti:

Mä olen oikeesti 16, viime viikolla ja pääsin eläkkeelle eilen, Kelan suosittelemana. Olen hevosvalmentaja ja syljeskelen Pasilan asemalla. Luku ja kirjoitustaitoa minulla ei ole. Mutta saan erityiskorvauksia. Ja hei, olen suomalainen. Se ketä tätä kirjoittaa, on omasta heimostani. Itse sanelen.

tulka käymään baarin vapautta aivot, nuo lestadiolaisten ulina on sairaus joten nyt kostutta kurkkuasi hienonviiileällä kailjalla :)

• Suomen_grand_mufti

Hai suvakkit, olen perustamassa Koraanikoulun ja se avaa ovensa vuodenvaihdon jälkeen joten ilmoittautukaa hyvissä ajossa, tervetuloa pohjanmaalle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      563
      4844
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3871
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2372
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2263
    5. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      122
      1660
    6. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      89
      1598
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      75
      1421
    9. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      86
      1374
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1174
    Aihe