ja mä olen LESTADIOLAINEN ja vaimoni kansa hankittu 5 lasta, se on minimimäärä lestadiolaisten keskuudessa, sen lisäksi me ei todellakaan saa katsella telkkaria koska näin on meidä pappi kertonut, ja sitten kun minun ihana vaimo joka on krypto-sionsiti tuli kuiskamaan korvilleni "jumalan tahdosta" tajusin että mun pitää hyysätä noin 20 miljoonaa parkaita ja vauraita afrikkalaisia keminmaalle.
Moi, olen teidän pääääministeri SINISILMIPILVILLÄ
7
<50
Vastaukset
Eikös lestadiolaisuus opeta auttamaan lähimmäistä, vaiko onko se aivan erillinen osa kristinuskoa joka ei perusta muiden auttamista ollenkaan, kunhan jyväjömmarit saavat omansa
- HyysärienValheHumanitari
Tuetko kansanmurha?
The Genocide Convention
In 1948, the U.N. approved its Convention on the Prevention and Punishment of the Crime of Genocide (CPPCG), which defined genocide as any of a number of acts “committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group.” - EU-Genocide
HyysärienValheHumanitari kirjoitti:
Tuetko kansanmurha?
The Genocide Convention
In 1948, the U.N. approved its Convention on the Prevention and Punishment of the Crime of Genocide (CPPCG), which defined genocide as any of a number of acts “committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group.”näin on, nyt korvataan suomalainen rotu paremmalla, sehän on vain inhmillistä ajatella toista, jos ajatteleme omalla hyvällä niin se on yksinkertaisesti rasismi
- lSlS-hyysäri
ehkä minä olen vähän iso kokoinen mutta mä oon ihan oikeesti 17, syön paljon kebareita ja käyn kuntosalissa, minä lupaan!
- Hai-Valtti.mann
Mä olen oikeesti 16, viime viikolla ja pääsin eläkkeelle eilen, Kelan suosittelemana. Olen hevosvalmentaja ja syljeskelen Pasilan asemalla. Luku ja kirjoitustaitoa minulla ei ole. Mutta saan erityiskorvauksia. Ja hei, olen suomalainen. Se ketä tätä kirjoittaa, on omasta heimostani. Itse sanelen.
- kofff
Hai-Valtti.mann kirjoitti:
Mä olen oikeesti 16, viime viikolla ja pääsin eläkkeelle eilen, Kelan suosittelemana. Olen hevosvalmentaja ja syljeskelen Pasilan asemalla. Luku ja kirjoitustaitoa minulla ei ole. Mutta saan erityiskorvauksia. Ja hei, olen suomalainen. Se ketä tätä kirjoittaa, on omasta heimostani. Itse sanelen.
tulka käymään baarin vapautta aivot, nuo lestadiolaisten ulina on sairaus joten nyt kostutta kurkkuasi hienonviiileällä kailjalla :)
- Suomen_grand_mufti
Hai suvakkit, olen perustamassa Koraanikoulun ja se avaa ovensa vuodenvaihdon jälkeen joten ilmoittautukaa hyvissä ajossa, tervetuloa pohjanmaalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5634844Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183871Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842372Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892263Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1221660Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.891598- 1571433
- 751421
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel861374- 841174