Meille palvelua ja heti!

minulekaikkihetinyt

" He (turvapaikanhakijat) eivät suostu jonottamaan lainkaan, vaan hyökkäävät suoraan kassalle ja odottavat palvelua heti. Eivät ymmärrä, kun sanomme, että pitää mennä jonon perälle, myymälän henkilökuntaan kuuluva henkilö kertoi Ylelle "

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1441950431732.html

Jos ei ÄO riitä edes noinkin yksinkertaiseen asiaan kuin jonottaminen,on aika toivotonta kotouttaa saatika työllistää.

15

123

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • törkeää.käytöstä

Kultamunat kuvittelevat olevansa jotain maailmanomistajia! Ei vaan täällä Suomessa vaan muuallakin. Todella vastenmielistä sakkia!

• rillaaja

kultamunat panee suvakki akkoja. kuvittelevat olevansa kunkkuja..... tarttus vaan aisd joka suvakkiin....

• Matut sopii vaan miinanraivaukseen ja kemiallisiin testeihin...

• Hyödyllinen_tarkoitus

Tutkimuslaboratorioissa on kuulemma pulaa rotista.

• hetikinvois

Ebola piti olla kukistettu , eilen uus epäily afrikassa. Tänne ku tulis jyllään , siinä stubit ja sipilät painelis ausseihin tuli perseen alla.

• HörhötSekaisin

Turun Pansion vastaanottokeskuksen hörhö juoppo Heimo Nurmi sanoo olleensa yhteydessä kauppaan ja kiistää, että siellä olisivat tunteet kuumenneet.
      Todennäköisesti ollut yhteydessä vain viinakauppaan omista ostoksistaan.

• iuytre678

Ei saa olla liaan kauan kaupassa käymässä,, SPR;än vosut odottavat lisää seksualista hierontaa..
        Pojat sen sijaan etsivät teinityttöjä,, ja siitäkös suvakit vetävät herneet nenään.

• mutta.eivät.kaljoissa

"... Joku on tietysti joskus etuillut, mutta niinhän ne kaljapäiset hörhötkin etuilevat."

• Merjakki

Syyhypunkit ovat levinneet niiden partakarvoihin asti. Varokaa poskisuudelmia.

• järjestysoikea

He ovat pääministerin suulla todettu kunniakansalaisiksi, tottakai he olettavat, että heitä myös kohdellaan arvoisellaan tavalla.. rahvas joutaa odottaa säälittävine ostoksineen..

• lcfjugz

Matut ovat apinoita.

• frauSipilä

SPR:n naiset ja muut hyysärit ovat neuvoneet matukuninkaallisia toimimaan näin.
      Suomalaiset kyykkyyn riittää kun saadaan suomalaisilta ökyelämiseen rahat.

• Muutaman kerran tuollainenkin tilanne sattunut mutta näyttävät uskovan kun vähän ääntä korottaa. Tajuavat kyllä englantia sen verran.

• äläkuuuuuleluuuule

" Eivätkä hieman humalassa olevat asiakkaat ymmärrä englantia."
      JA selvinpäin jonottajat saa sitten ohittaa, vai ??????? ليس الشيطان

• 458488

Ulkomaan alokkaat ehtivät oppia armeijan palveluksessa vain riviin järjesty. Jonon opettaminen olisi ollut seuraavana, mutta ehtivät jo lähteä Suomeen reissuun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      136
      6238
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4406
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2918
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2871
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1476
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      37
      1457
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1271
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1171
    Aihe