Helluntalainen Jussi Pellikka

EnHänItse

kommentoi iltalehdessä Sipilää. Ei muuten asukaan naapurissa tämä rääväsuu, kuten valehteli täällä, vaan kaukana, yli kilometrin päässä:))

Katsokaa Iltasanomien nettiversiosta, kuvan kera, tämä VestadiolisenOikus satusetä :))

23

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesitas-

?? misä oen maindinut oevani helluntaine ??

Kes

• maidinnu-oet

kyylä oet. lisäksi oet kyylä mys maininnu

• Irjzn

Sipiläkin on lestahellari, mutta ei lukeudu SRK-eriseuran lestahellareihin vaan paremminkin RS-lestahellareihin. Suuri enemmistö suomalaisista ei silti hahmota eroja näiden kahden VL-suuntauksen välillä. Ei edes "pastori" Irja Ahtola Helsingin hiippakunnasta.

• WikiPeediaFi

Sipilä on luterilainen, Soini ei!

• pittääuskoajo

Mitä väliä sillä mihin seurakuntaan kuuluu....tärkeintä on tässä vaiheessa että kuuluu seurakuntaan ja ETTÄ USKOO Raamatun ilmoitukseen. Ja niin nämä molemmat miehet Sipilä ja Soini uskovat.

• ahähmullah666
        pittääuskoajo kirjoitti:

Mitä väliä sillä mihin seurakuntaan kuuluu....tärkeintä on tässä vaiheessa että kuuluu seurakuntaan ja ETTÄ USKOO Raamatun ilmoitukseen. Ja niin nämä molemmat miehet Sipilä ja Soini uskovat.

Helluntailaine minustakin,. onhan se tyhmä muutenkin, mutta tuokin vielä

• naapuriheille

Olet todella lesta.

Valehtelu on elämäntapasi, Pellikka ei ole ollut koskaan hellari.

Mutta sinä olet savullehyaiseva lesta.

• jusszille

jussi oet oet helari , etkä osua kiroittaa

• kukasenmäärittää

Ja miten itsekukin määrittelee etäisyyden naapuriinsa. Olen kasvanut ympäristössä, jossa ainakin kolmen kilometrin säteellä oltiin naapureita.

• jälleen_kerran

Jälleen kerran ÄÄLIÖMÄINEN vl-avaus. Näitä riittää.

• matteuspassio

Mtä uutta tuossa kopioinnissasi oli VL paska.

Kes on ilmoittanut, ettei ole helluntailinen, eikä Vl, joten mitä haluat Vl paska sanoa?

Olet törky.

• jussille-
        matteuspassio kirjoitti:

Mtä uutta tuossa kopioinnissasi oli VL paska.

Kes on ilmoittanut, ettei ole helluntailinen, eikä Vl, joten mitä haluat Vl paska sanoa?

Olet törky.

heluntainen olet jussi. kirjoitustaidotonkin ja - tyhymä kuin aasi !!

• helluntailaisellekes-

• 7-9

• keltasormillaan

Heillä ei äly riitä parempaan, siinä ja täsä että osaavat siwaan ja housut saa päälleen.

• VasemmistonVaarat

Babtistihellarit käyvät SIWASSA, mutta lestahellarit eivät. SIWA-asiointi johtaa tulijärveen, jos tappava slaaki iskee ennen VL-ripittäytymistä E-vasemmisto-synnistä. Hurskasta siis on ostaa tupakkiaski K-ryhmän tai S-ryhmän kaupasta.

• Eikö housut panna jalkoihin? Ei päälle?

• 9-666

kyllä

• osuma666

naps naps

• pöljäkaituon

Vai naapuri :))))

• helluntailainenccc

Huh huh

• ohnouuuuuuuuuuuuu

oh nouuuuuuuuuuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      68
      4286
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      68
      4136
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3552
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3123
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2792
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2562
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2324
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      21
      1446
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1272
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      74
      1049
    Aihe