Helluntalainen Jussi Pellikka

EnHänItse

kommentoi iltalehdessä Sipilää. Ei muuten asukaan naapurissa tämä rääväsuu, kuten valehteli täällä, vaan kaukana, yli kilometrin päässä:))

Katsokaa Iltasanomien nettiversiosta, kuvan kera, tämä VestadiolisenOikus satusetä :))

23

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesitas-

      ?? misä oen maindinut oevani helluntaine ??

      Kes

      • maidinnu-oet

        kyylä oet. lisäksi oet kyylä mys maininnu


    • Irjzn

      Sipiläkin on lestahellari, mutta ei lukeudu SRK-eriseuran lestahellareihin vaan paremminkin RS-lestahellareihin. Suuri enemmistö suomalaisista ei silti hahmota eroja näiden kahden VL-suuntauksen välillä. Ei edes "pastori" Irja Ahtola Helsingin hiippakunnasta.

      • WikiPeediaFi

        Sipilä on luterilainen, Soini ei!


      • pittääuskoajo

        Mitä väliä sillä mihin seurakuntaan kuuluu....tärkeintä on tässä vaiheessa että kuuluu seurakuntaan ja ETTÄ USKOO Raamatun ilmoitukseen. Ja niin nämä molemmat miehet Sipilä ja Soini uskovat.


      • ahähmullah666
        pittääuskoajo kirjoitti:

        Mitä väliä sillä mihin seurakuntaan kuuluu....tärkeintä on tässä vaiheessa että kuuluu seurakuntaan ja ETTÄ USKOO Raamatun ilmoitukseen. Ja niin nämä molemmat miehet Sipilä ja Soini uskovat.

        Helluntailaine minustakin,. onhan se tyhmä muutenkin, mutta tuokin vielä


    • naapuriheille

      Olet todella lesta.

      Valehtelu on elämäntapasi, Pellikka ei ole ollut koskaan hellari.

      Mutta sinä olet savullehyaiseva lesta.

      • jusszille

        jussi oet oet helari , etkä osua kiroittaa


    • kukasenmäärittää

      Ja miten itsekukin määrittelee etäisyyden naapuriinsa. Olen kasvanut ympäristössä, jossa ainakin kolmen kilometrin säteellä oltiin naapureita.

    • jälleen_kerran

      Jälleen kerran ÄÄLIÖMÄINEN vl-avaus. Näitä riittää.

      • matteuspassio

        Mtä uutta tuossa kopioinnissasi oli VL paska.

        Kes on ilmoittanut, ettei ole helluntailinen, eikä Vl, joten mitä haluat Vl paska sanoa?

        Olet törky.


      • jussille-
        matteuspassio kirjoitti:

        Mtä uutta tuossa kopioinnissasi oli VL paska.

        Kes on ilmoittanut, ettei ole helluntailinen, eikä Vl, joten mitä haluat Vl paska sanoa?

        Olet törky.

        heluntainen olet jussi. kirjoitustaidotonkin ja - tyhymä kuin aasi !!


      • helluntailaisellekes-

      • 7-9

    • keltasormillaan

      Heillä ei äly riitä parempaan, siinä ja täsä että osaavat siwaan ja housut saa päälleen.

      • VasemmistonVaarat

        Babtistihellarit käyvät SIWASSA, mutta lestahellarit eivät. SIWA-asiointi johtaa tulijärveen, jos tappava slaaki iskee ennen VL-ripittäytymistä E-vasemmisto-synnistä. Hurskasta siis on ostaa tupakkiaski K-ryhmän tai S-ryhmän kaupasta.


      • Eikö housut panna jalkoihin? Ei päälle?


    • 9-666

      kyllä

    • osuma666

      naps naps

    • pöljäkaituon

      Vai naapuri :))))

    • helluntailainenccc

      Huh huh

    • ohnouuuuuuuuuuuuu

      oh nouuuuuuuuuuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2118
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      267
      1963
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      62
      1496
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      115
      1336
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1248
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      128
      1184
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      960
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      927
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      857
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      841
    Aihe