Millainen on tyypillinen kurssi (tai miksi niitä kutsutaankaan)? Luentoja ja lopuksi tentti? Onko paljon esityksiä muulle ryhmälle? Miten paljon vaikka lukuvuoden aikana? Jännitän jonkin verran esiintymistä, vaikka toki sitä tekemällähän sitä sitten oppii, mutta joka tapauksessa tietäisi ainakin mihin varautua.
Sana vapaa. Kerro vaikka vielä mistä koulusta omat kokemuksesi on !
Millainen on tyypillinen kauppiksen kurssi?
trdffdfdff
1
115
Vastaukset
- aallonkylteri
Oon ite aallossa ja ryhmätöitä on paljon. Viikossa noin 1-2, ja välillä pidetään esityksiä pienemmälle ryhmälle ( esim n.30 hlö). Itsekin jännitän esiintymistä, mut se ei haittaa koska niin jännittää monet muutkin. Aallossa on mun mielestä tosi kivoja opettajia/harkkaryhmien vetäjiä et ne tsemppaa ja auttaa kyl kaikkien kouluhommien kans. Rohkeesti vaan tekemään, siinähän sitä oppii ja tottuu. Aika vähän on pelkästään tentittäviä kursseja. Kannattaa lähteä avoimin mielin mukaan kaikille kursseille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486218Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694105Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t203131- 343085
- 1932908
- 402542
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132469törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192400- 1501479
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3221477