AI KUN SAIS

arvo13

ai kun sais nuolla takaapäin vanhempaa naista,samalla voitais korkata peppureikä.mitä vanhemmat naiset itse tykkää?

31

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieksamaki

      se on muuten hyvää, nuolla vanhempaa naista takaapäin, jos vaan löytyy nainen, joka myös haluaa, heti nuolen

    • mistä päin olet? itse olen 40 vuotias nainen ja kaipaa nuolijaa

      • Helsingistä,ai kun pääsiski


      • Valmiinatulemaan

        Mistäpäin olet VesimiesN1?


      • Valmiinatulemaan kirjoitti:

        Mistäpäin olet VesimiesN1?

        Savonlinna Kellarpelto


      • lipoja

        Voisin piipahtaa kylässä luonasi...


    • korkkaamaton

      Olishan se ihanaa,molemmat jutut!

      • tykkäätkö molempien nuolennasta.mikään ei ole parempaa kun upottaa kieli puhtaan naisen pimppiin ja peppuun,nauttia siitä ihanuudesta.wiliam at luukku.com


      • peppupuhtaana

        samoin, tuntui tosi hyvältä kun nuolit muo syvältä.kiitti


    • Vantaalta löytyis myös tästä kiinnostunut 26v mies

    • J2H

      Nuolemaan haluaisi mies 50v Hämeestä.

    • dfgdgd56

      Takaapäin nuolemisessa nenä on perseenreiässä. Ryppyreikä pitää olla puhdas ettei paska haise nenään tai jos tekee mieli lipaista tiukempaakin reikää ettei jää karvasmaku suuhun

    • Hei, täällä olis vanhempimies joka tykkää myös nuolla peppua ja pimppiä Pirrkanmaalla.

    • noitaakkaaaa

      Mä oon 18v ja kaipaan nuolijaa

      • Urosukm69

        Miss päin oot noitaakaaaa?


    • Rauman suunnallakin oli kundi meilin päässä.....

      • Ja on vieläkin.....kirjotus vire...


    • noitaakkaaaa

      Helsinki

      • Urosukm69

        Oot liian etäällä..harmi!
        Oisko keski-suomessa halukasta naista?




      • Moi
        joko löysit itsellesi hoidon antajan?
        Jos et löytänyt niin voisin auttaa sua.
        [email protected]


    • Unelmissain

      Vantaalta löytyis myös 63 vuotias mies joka olisi erittäin kiinnostunut nuolemisesta.

      • kesänainen59

        Olen Järvenpääästä, 56v. nainen.Tykkäisin kun pidettäis hyvänä.Vapaa.


      • kesänainen59 kirjoitti:

        Olen Järvenpääästä, 56v. nainen.Tykkäisin kun pidettäis hyvänä.Vapaa.

        Otappa yhteyttä pikasesti.


      • kesänainen59 kirjoitti:

        Olen Järvenpääästä, 56v. nainen.Tykkäisin kun pidettäis hyvänä.Vapaa.

        Moi
        Tääl ois 34v mies valmis toteuttaan sun unelman. Missäpäin jäkeä asut?
        ollaan yhteydessä jos nuoremman mieli ja kieli kelpaa?
        Kuljen lähes päivittäin jäken ohi joten olis hyvä mahdollisuus tavata.
        mail: [email protected]


    • pillukuumana

      Riittääkö 42 v. Haluaisin todellakin nuolemishoidoan. Kerro lisää?

      • Mistäpäin oot?


      • Laita meiliä....nainen!! Nytkin olisi aikaa viikonloppuna....rauman suunnalla!! Nautintoa aivan sinun ehdoilla...
        [email protected]


      • Ahnas kielimies tarjolla pk-seudulla.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      124
      1270
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe