Hienoa kansalaiset !
Rasistit on lyöty !
46
51
Vastaukset
- Kristittyjä_kiitos
Kaikki muslimit eivät ole terroristeja, mutta kaikki terroristit ovat muslimeja.....muista se suvakki...Ei me mihinkään olla hävitty, vaan yhä vomakkaammin ollaan kotimaamme puolesta väkivaltaisia raiskaajia, naistenalistajia ja eläinrääkkääjiä vastaan....outoa että olevinaan sivistysmaa Suomi hyväksyy naistenalistamiskulttuurin ja eläinrääkkäyksen, vielä toivottavat ne sekopäät tervetulleiksi.....etoovaa....
- sipiläKannatNaistenAlist
Sanoppa muuta mutta Lestadiolaiset on alistaneet naisia rumasti jo kauan. sipilä on Lestadiolainen, mitä siltä voi muuta odottaakkaan?
- UrbanLegends
Onpa hyvä, että yksi Euroopan väkivaltaisimmista maista alkaa toimia raiskauksia, naisten alistamista ja eläinrääkkäystä vastaan. Minustakin on outoa, miten tässä maassa on niin pitkään ollut niin valtavasti tuollaista. Mutta eiköhän se meidänkin kulttuurimme tästä kehity, jos sen eteen oikeasti tehdään töitä. Toivottavasti lastenkin kaltoinkohtelu vähenee tuntuvasti.
BTW, vaikka varmasti tiesitkin, niin todellakaan kaikki terroristit eivät ole muslimeja. - Etoooo
Tyhmää tekstiä,uskotko itse...
- uhhggc
Aloittaja on näemmä päässyt nuolemaan Mahmudin kalua.
- Bror-Erik24
Sekö siulle tuli ekana mieleen? Mielenkiintoista,rasistit paljastavat uusia puolia
itsestään :) Vot! - pierukulli
Bror-Erik24 kirjoitti:
Sekö siulle tuli ekana mieleen? Mielenkiintoista,rasistit paljastavat uusia puolia
itsestään :) Vot!vot sanoi älykkö
- SuvakkiÄmmäSaaMitäTilaa
Em on valitettavasti oikeassa kunnes mamu silpoo sen pikku vitun ja jättää huoralle penikan, sitten se tulee järkiinsä kunnes mamu vetää sen kurkun kylmästi auki, avot!
Ja se on niin saatanan oikein sille! - UrbanLegends
SuvakkiÄmmäSaaMitäTilaa kirjoitti:
Em on valitettavasti oikeassa kunnes mamu silpoo sen pikku vitun ja jättää huoralle penikan, sitten se tulee järkiinsä kunnes mamu vetää sen kurkun kylmästi auki, avot!
Ja se on niin saatanan oikein sille!... ja sitten kauhistellaan, että ulkomaalaisista jotkut saattavat huoritella naisiamme...
- NäinOnNäreet
Suvakit on sadomasokisteja. Ne haluaa että muslimi panee niitä ja silpoo vitun
- WhatComesAround
Mikä tekee ihmisestä rasistin? Sekö ettei halua kotimaatansa kaaoksen peittoon?
- Eritavallaajatteleva
Se kun suvakki sanoo sitä rasistiksi. Suvakkihan ei tarvitse syytä, suvakki toimii tunteella. Suvakille kaikki eri tavalla ajattelevat ovat rasisteja.
- uuuuuuuuuu
Rasismi sikää tietämättömyydestä ja pelokkaasta mielestä. Kannattaa lukea paljon, sillä se avartaa.
- Tavisko
Rasismi tulee just siitä on tietoa, mitä enemmän luen esin Irakkilaisista sen vahvemmin en niitä tänne halua. Että otappa itse selvää kansoista joita tänne toivottelet tervetulleksi....me emme luule, me tiedämme.....
- VOISITKONYTJO
VIIMEINKIN ALKAA TAJUTA,-.ETTÄ SINUN LUULOSI EI OO KÄRPÄSEN PASKANKAAN VEROINEN TOTUUDEN RINNALLA ?
OOT ENSINNÄKIN KÄSITTÄNY TUON NAURETTAVAN RASISMIVÄITTEEN TÄYSIN JA TOTAALISESTI VÄÄRIN !!!
MENKÄÄ SAATANAN IDIOOTIT KUUNTELEMAAN JOHONKIN PALAVERIIN,-JOSSA PUHUTAAN TÄYTTÄ TOTTA-ÄLKÄÄKÄ NUKKUKO NOIN USKOMATONTA HORISEVIEN IDIOOTTIEN UNTA !!!
PITÄÄKÖ MEIDÄNKIN KOTIMAAMME MUUTTUA SAMANLAISIKSI, KUIN ON LÄHI-ITÄ OLLUT JO VUOSIKYMMENIÄ???
ETTEKÖ TE TOSIAANKAAN ALA TAJUTA, ETTÄ MILLÄ SAATANAN JÄRJETTÖMÄLLÄ TAVALLA MUSLIMIT TEITÄ KÄYTTÄVÄT HYVÄKSEEN,- VAIKKA NAURAEN HE OVAT PALJASTANEET SUUNNITELMANSA , JA TEURASTAVAT NE,-JOTKA EIVÄT PALVELE HEIDÄN SAATANAANSA !!!
MILLOIN TE JÄRJETTÖMÄT IDIOOTIT ALATTE HERÄTÄ TOTUUTEEN ??? - MightIsRight
Tavisko kirjoitti:
Rasismi tulee just siitä on tietoa, mitä enemmän luen esin Irakkilaisista sen vahvemmin en niitä tänne halua. Että otappa itse selvää kansoista joita tänne toivottelet tervetulleksi....me emme luule, me tiedämme.....
Tuossa konkreettinen tietovideo Islamista, nämä Suomeen "muokkaamaan" oikeusjärjestelmäämme Stalinistisen DemLa-mafian toivomaan suuntaan?
https://www.youtube.com/watch?v=roQ1cLNYD4s - Aitooikearasisti
En ole aina ollut rasisti. Mutta kun aloin lukea maahantunkeutujien toimista Suomessa, Husun ja muiden Suomessa elävien ja vaikuttavien muslimien kirjoituksia ja mielipiteitä, kommentteja ja kertomuksia ääri-islamista ja elämästä niissä maissa, joista pakoloiset tulevat, minusta tuli rasisti. Olen täysin varma siitä, että Pohjois-Afrikasta ja Lähi-idän maista tulevat muslimit eivät sovi eivätkä myöskään sopeudu Suomeen.
- OLENTÄYSINVARMA
Aitooikearasisti kirjoitti:
En ole aina ollut rasisti. Mutta kun aloin lukea maahantunkeutujien toimista Suomessa, Husun ja muiden Suomessa elävien ja vaikuttavien muslimien kirjoituksia ja mielipiteitä, kommentteja ja kertomuksia ääri-islamista ja elämästä niissä maissa, joista pakoloiset tulevat, minusta tuli rasisti. Olen täysin varma siitä, että Pohjois-Afrikasta ja Lähi-idän maista tulevat muslimit eivät sovi eivätkä myöskään sopeudu Suomeen.
ETTÄ PUHUIT TÄSMÄLLEEN TOTTA !!!
KAIKKI MUU ON USKOMATONTA IDIOTISMIA, JA PÄIVÄNSELVÄÄ PASKANJAUHANTAA !!!
- Bror-Erik24
Rasistit ovat niin heikko joukkio sekapäitä kuten tuo hilpeä `Harjavallan kapina`niin oivallisesti osoittaa ettei heistä huoli välittää.
- pallerunq
Aika rasistista väittää, että rasistit ovat heikko joukkio sekopäitä, varsinkin, kun suurin osa rasisteista on tummia ja ym. kehitysmaalaisia
- Ttottakai
Rasistiksi tullaan kokemuksen kautta.
http://blogbook.fi/claudiaeve/rasistiksi-tullaan-kokemuksien-kautta/
.- Bror-Erik24
Ai,mä ajattelin että rasismi peritään isukilta äidinmaidossa mutta näköjään se
pitää ihan päntätä pikkurasistin palloon liian pitkillä kirjoituksilla joita on hankalaa lukea vasiten kun kuvia ei ole :) Varmasti tuollainen pakkoropakanta
imaistuu hyvinni heleposti köykäiseen korkkipäähän.Eiks jeh? - Rasismisikiäähelposti
Bror-Erik24 kirjoitti:
Ai,mä ajattelin että rasismi peritään isukilta äidinmaidossa mutta näköjään se
pitää ihan päntätä pikkurasistin palloon liian pitkillä kirjoituksilla joita on hankalaa lukea vasiten kun kuvia ei ole :) Varmasti tuollainen pakkoropakanta
imaistuu hyvinni heleposti köykäiseen korkkipäähän.Eiks jeh?Rasistien arvostelijat kirjoittavat erehdyttävästi samalla tavalla kuin homot.
Ettekö tiedä vai ymmärrä, että mitä enemmän kirjoittelette rasisteista arvostelevaan sävyyn, sitä enemmän rasisteja koko ajan syntyy. Rasismi sikiää tyhmän suvakin typeristä arvioista ja mielipiteistä. - Rikoksen_uhri
Ei rasimi synny suvakkien puheista, kyllä rasismin syntyyn tarvitaan törkeitä tekoja. Ja ainakin omalla kohdallani en ymmärtänyt rasistiksi ryhtyä ennen kuin minulle ja lapselleni tehtiin useamman kerran pahaa. Ihan kuten Claudialle.
- kYLLÄPÄALOITTAJAA
OTTAA PATTIIN, KUN LOPULTA KÄY NIIN, ETTÄ NYT "RASISTIKSI" HAUKUTUT OVAT KOHTA JULISTETTU MAAILMAN ÄLYKKÄIMMIKSI IHMISIKSI-JOPA KAUKAA ENNALTA TOTUUDEN AAVISTAVIMMIKSI !!!
ETKÖNÄ TAJUA-ETKÖ MILLÄÄN- ETTÄ NUO MUSLIMIT TÄNNE TULLESSAAN MAURUAVAT, ETTÄ HEIDÄN PERHETTÄÄN UHATAAN TAPPAA,JA HE PYYTÄVÄT TURVAPAIKKAA,
-MUTTA KUN HEITÄ ON TÄÄLLÄ RIITTÄVÄSTI,- NIIN HE LEIKKAAVAT SINUNKIN KURKKUSI POIKKI-IHAN SURUTTA, KUN OOT HEITÄ TÄNNE HYYSSÄÄNNYT,- JA PAMAUTTAVAT KOTISI JA PERHEESI TUUSAN NUUSKAKSI, JA KIITTÄVÄT ALLAHIAAN
SITÄKÖ SINÄ HALUAT !- Ettäsilleen
Sitä nää suvakit ja maailmanhalaajat haluaa kun ei ne pienillä tihrusilmillään nää mitä nää muslimimiehet on. Nää suvakit on niin tyhmiä että vaikka ne joka päivä lukee lehdestä mitä mamut tekee niin ne ei sittenkään usko.
Ne uskoo vasta kun niitten kurkku on vedetty puukolla auki mutta sitten on turha enää ulkoa kun ei ole päätä millä ulvoa - 43443421
Ei ne ymmärrä puhetta eikä huutoa, eivät edes suostu kekustelamaan. Sulkevat korvansa toisten mielipitäiltä, kun kokevat olevansa niin oieassa ja joukkohysteris voimistaa tätä käytötä.. Vasta kokemus tuo jollekkin vähän älyä, suurimmat osat alkaa puolutelemaan siltikin.
Eivät nuo naispuoliset edes sitä tajua, ettei nuo nauraa heille ja sitten kun avioon pitäisi mennä niin vaiko haetaan irakista, vaikka olsikin lapsi suomalaisen kanss.a Harvoin onnistuu nuo suhteet.
Olenkin miettinyt, onko noilla suvakeilla jokin hoivavietti tai alemmuudenkompleksi. Ei tuota vouhotusta muuten voi ymmärtää kuin että tuntevat itsensä tärkeiksi.
Toinen vaihtoehto on tietnkin seksi. Evät saa suomalsita miestä.
Turha haukkua tästä kirjoituksesta sovinstiksi, sillä olen nainen.
- pakoloinenonRASISTI
Rasisti tarkoittaa PAKOLOISTA joka tulee tänne Suomeen elämään yhteiskunnan eli veronmaksajien rahoilla
Rasisti ei hyväksy Juutalaista eikä Kristittyä eikä syö Sianlihaa- JUURInäinSeMene
Aivan ja täsmälleen oikein!
Miksi tässä keskustelussa suurin osa ei osaa Suomen kielioppia?
- VitutusAiheuttaa
Koska ne jotka haukkuu toisia rasisteiksi on MAMUJA ja suomalaiset suuttuu ja äkäpäissään kirjoittaa väärin kuten minäkin teen, mutta kun kiehuu niin vitusti
- Poisvaan
Vittuaks täällä teet jos et ymmärrä lukemaas..tämä ei ole kielioppikoe...
- Oppinut_ihminen
Vitun rasistiset juntit olette noloja.
- SAATANAETTÄMamujariittää
Mä en tunne yhtäkään joka ei olisi rasisti, en siis yhtäkään. Alan uskoa että tää on mamujen iphoneryhmä joka täällä haukkuu rasisteiksi.
Mä en ole ikinä nähnyt että joku haukkuisi elävässä elämässä Suomalaista rasistiksi mutta mä olen nähnyt kuinka mamut vetää rasistikortin aina esii.
ALOITTAJA ON MAMU OMALLA IPHONELLAAN JA OLLUT SIOMESSA NIIN KAUAN ETTÄ ON APINA OPPINUT KIRJOITTAMAAN- mINÄLUULEN
ETTÄ PUHUT AIKA PITKÄLLE TOTUUTA !
KOKO SUOMEN KANSA ON TUOTA MUSLIMISMIA VASTAAN, KOSKA SE ON TÄYSIN SOPIMATONTA TÄNNE ! SE TULEE RAUHAA RAKASTAVAN OIKEUDENMUKAISUUDEN KESKELLE, TÄYSIN RÖYHKEÄSTI, ESITTÄMÄÄN, ETTÄ PIKKUTYTTÖJÄ SAA RAISKATA, JA NE RAISKATUT TYTÖT PITÄÄ KIVITTÄÄ KESKELLÄ TORIA, KUN PORUKKARAISKAUS ON PIKKUTYTÖN SYYTÄ, JA RAISKAAJAT EIVÄT OLE SYYLLISIÄ !!!
JA SE ON KUULEMMA ALLAHIN TAHTO- ETTÄ TUOLLAINEN SAATANAN PALVONTA SAA VALLOITTAA KOKO MAAPALLON.
- Teko_hammas
"Rasistit on lyöty !"
It was too easy. Suljetaan keskustelupalstat, uhkaillaan poliisilla, sosiaaliturvan poistamisella ja haukutaan päälle rasisteiksi, vaikka nimenomaan itse ollaan rasisteina sulkemassa suita. Kun yksi saitti antaa keskustella viikon verran, viimein lauanataina. 12.9.15 siellä poistellaan tunnin parin sisällä kaikki vaivalla esiin kaivettu faktatieto.
Saksassa nousee parhaillaan uusnatsien ja tavallisten teko-pakolaisvirran vastustajajoukko joka kaupungissa. Uutisissa ei enää muuta olekaan, 40 000 pakoloista on tulossa viikonloppuna ja rva (typerys eli) mutti otattaa selfieita arabien kanssa. Odotamme mielenkiinnolla montako kuukautta muttin valta vielä jatkuu. Päättyykö se jo ennen joulua? - lhljljljlj
Vastustin kaikkia muslimimaahanmuuttajiin kohdistuvia ennakkoluuloja ja olin vakaasti palestiinalaisten puolella ja ajattelin muslimien yleensäkin olevan sorrettuja. En vieläkään hyväksy Israelin tuhoamisvimmaa sotilasoperaatioissaan mutta muslimiystävieni kautta olen oppinut ymmärtämään, että näillä poliittisesti islamistisilla alueilla elää paljon suoraan sanottuna roskasakkia, joille ei pitäisi olla mitään paikkaa länsimaissa. Kouluttamattomuus, auktoriteettiusko, islamistinen ajatusmaailma ja taipumus aggressioon ja väkivaltaan vaikuttamiskeinoina ovat helvetin vaarallinen yhdistelmä, ja kuten näette tällä ei ole mitään tekemistä rasismin kanssa. Minulla on paljon ystäviä jotka edustavat eri rotuja. Mutta Lähi-Idän islamistista roskajoukkoa, jotka käskystä juoksevat kaduille lihaveitset kädessä allahuakbaria huutaen, en halua enkä huoli tähän synnyinmaahani.
- siewrjeg
Olis kai paras tarjota puhdasta sianlihaa näille meidän "uusille suomalaisille "
Maassa maan tavalla se tarkoittaa ruokatapoja kaikkia mitä meillä tehdään!
Ei silloin voi haukkua rasistiksi- Tavisko
Näin on kunnon läskisoosi jos ei kelpaa niin ulos maasta.
- 6uj6
Syö paskas ite, juntti.
- onnee
kohta ei ole tarjota muuta se on otettava mitä tarjotaan!!
https://www.suomenuutiset.fi/maahanmuuton-paine-sosiaaliturvalle-ministeri-mantyla-tuumaustunnilla-pe-klo-11/
bror-erik on joku itseensä kyllästynyt vihersuvakki en käsitä kuka voi pitää muslimia ihmisenä...eläinkään ei ole niin julma
rasisteja ei todellakaan ole lyöty kansan rintama nousee bror-erik tulee sen vielä näkemään
- eipiansuomi
Nämä itseään suvaitsevaiseksi kutsuvat ihmiset ovat suurimmaksi osaksi näitä vihervasemmistolaisia pää pilvissä eleleviä " taitelijasieluja" jotka eivät osaa ajatella realistisesti nokkaansa pidemmälle, nähty on. Ei mene montakaan vuotta kun on tämä maakin liikakansoitettu ja luonto turmeltu, siinä teille vihreät sitä suvaitsevaa tulevaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422194- 241650
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271375- 1071211
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151159- 181025
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71934Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107854Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74836