Luvian nuoriso.

kylänihme

Ei meidän lapset tee mitään pahuuksia. Aina vaan puhutaan negatiivistä. Poliisit ei ole ainakaan ottanut yhteyttä se siitä.

23

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmällään

      Luvian nuoriso on hyvin kohteliasta ja fiksua.

    • manaaja

      Luvian nuoriso kuuluu parhaaseen A-ryhmään.

    • Kokemustaonpi

      Normaaleita ovat.

    • Voivoisentään

      Sitä lapset perässä mitä aikuiset edellä.

    • masavaikuu

      Ei meidän pojat. Kuvia kehiin jos näkyy poikia pahuuden teossa face on hyvä paikka julkaista kuvia.

    • kyyläämättä

      Tämä kylä on umpimielinen ja sisäänpäinlämpiävä..ken kerran silmätikuksi joutuu, se olkoon kuonaämpärinä ikuisesti. Ihan tavallisia nuoria täällä on. Aikuiset jotenkin outoja.

    • Liitää

      Olen aivan samaa mieltä erellisestä mielipiteestä .älkää aina puhuko pahaa toisista.se voi koittaa joskus omalle kohdalle.

    • liitäjä

      Luvialla on fiksuja nuorisoa.kun vertaa esim.poriin.älkää aina moittiko luvialaisia .on ihan fiksuja,kun ottaa huomioon omat vanhemmat???

    • täysiäääliöitä

      Nuoriso ei ole missään fiksua.

    • Viiltäjä

      Miten voit noin sanoa .ehkä sinulla ei ole lapsi

    • Pätevä

      Nuorisolla on kylmä sielä katoksessa,katoksen tekijät hommatkaa sinne lämmitys. Edesvastuutonta touhua sanon minä.

    • herraahven

      Jos vanhemmat serkuksia keskenään,niin mitä voi odottaa

    • Mitävittuanyttaas

      Herraahven hei vaikka itte paneskelet serkkujas ni ei se tee muist samallaisii..

    • Ystävävaan

      Kyl on alhaista mainita lasten/nuorten nimiä täällä. Mä en ol ikän kuullu niitte vanhempien kieltäneen ettei heiä lapses olis jottai tehny. Kivoi poikii - antakaa ol rauhas jo.

      • Hölmöt.hiljaa

        Olen samaa mieltä lasten nimiä ei pidä laittaa tänne,ovat he tehneet tai tai ei tehneet jotakin mitä joku muu ei hyväksy oikeaksi toiminnaksi. Aikuisetkaan ei voi eikä jaksa vartioida lapsiaan kokoajan.


    • Rupusakki

      Kermaperseet taas pönkittää omaa huonoa itsetuntuoa haukkumalla toisia!

    • paras_a_ryhmä

      Paskaa puhuu vaan ne joita vituttaa olla huonompi :D

      • positiivine

        juuri näin:)


    • Huh-hei

      Uskomatonta miten pahansuopia voivat ihmiset olla. Julkinen ilkeily, juoruaminen ja mustamaalaminen siihenkö te kasvatatte myös omaa jälkikasvuanne. Tuskin kotonakaan käyttäydytte toisella tavalla minkälaisia olette täällä.
      Asioista voi sanoa monella eri tavalla. Miksi jotkut haluavat tarkoituksella loukata toisia? Onko jollakin oikeus täällä haukkua toisten lapsia tai muita aikuisia ja vielä oikeilla nimillä?
      Annetaan vääriä tietoja asioista ja levitetään omia ennakkoluuloja. Juorupuheet saavat aikaan pahaa mieltä myös antavat ihmisistä vääränlaisen kuvan sellaisille jotka eivät vaikka henkilöitä tunne. Ei ehkä juorujen jälkeen halua tutustuakaan.
      On ollut pakko alkaa miettimään niin, että ilkeät ja pahansuovat ihmiset toimivat oppimiensa mallien mukaan. Tai yritän ajatella kyseisiä ihmisiä pikkulapsina jotka ovat tunteidensa armoilla. Ilkeillä ihmisillä on ongelmia, pelkoja tai heikkous, joka heidän pitää voittaa tai oppia. Se tekee usein ihmisestä kylmän ja itsekeskeisen. Kuin ihminen suojautuisi sen taakse. Koetan ymmärtää heidän tunteidensa syitä ja taustoja. Pitää yrittää vaan suhtautua ymmärryksellä ihmisten ilkeyteen. Eli koska en voi muuttaa toista pitää itse muuttaa omaa ajattelua. Toivonkin teidän saavan apua ongelmiinne mahdollisimman nopeasti, jotta voitte tulla ulos kuorestanne ja alkaa elämään rennompaa elämää ilman kiristävää vannetta päänne ympärillä. Antakaa toisten ihmisten asiat olla ja hoitakaa oma elämänne kuntoon.

    • LissuLasse

      Moni tänne kirjoittavista aikuisista on varmasti nuoruudessaan tehnyt jotain tyhmyyksiä, joita katuvat ja ovat nyt ihan hyviä kansalaisia.

      • pomomiesnykyisin

        Isä jo aikoinaan opetti, varastaa saa, valehdella saa, huijata saa, kaikkia keinoja saa käyttää jos niistä on itselle hyötyä. Kiinni ei saa jäädä ja jos jää tunnustaa ei koskaan saa.


    • juoriso

      Ei ole! Sinä vaan!

      • viidenlapsenäiti

        Opettipas isä :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe