Moro. Käyttääkö joku muu runkkauksessa ja itsensä tyydyttämisessä lätkän munareita. Minä yleensä laukeen munareiden sisään. Kiihottavaa. Puhelinseksi munasuojissa on myös kiihottavaa.
Lätkän munasuojat
17
1204
Vastaukset
- uuuuuuuuu
juu puhelimes kiimanen ja huohottava ääni antaa het kalulle vauhtii
- Lätkäkundi
Kiinnostaako joskus soitella, tietenkin munarit jalas?
- thai-cup
Moro. Käytän joskus mun kamppailu munasuojia. Spermat oon antanu kuivua munareihin eikä niitä oo pesty.
- jjjjjjjjjjjjj
Mit lätkäkundill mieles jos soitt
- Lätkäkundi
Molemmil munarit jalas. Sit pervoo jutteluu ja runkkausta laukeamiseen saakka. ainakin näin. vai mitäs sun tekis miel?
- 43himokas
Aah...ne tuoksuu varmaan tosi kiimalle! Pääsispä nuuskimaan...
- yyyyyyyyyyggggg
millasta pervojutteluu haluut et tulis spegut lattialle nopeesti
- yyyyyyyyyyööööööö
voit sä täs kirjottaa iha mitä haluut vastaan sit sulle mitä mieltä mä ja kui
kiimasena täs pyörin sängyllä - japenaks
Joo löytyy parit kirpparilta löydetyt käytetyt munarit, ne jalas joskus puhelinrunkkua. Kiihottaa, jos löytää juttukaveriksi sellasen, joka on ite pelannu lätkää.
- Anonyymi
Olisko kukaan myymässä käytettyjä munasuojia? Olis kyllä kiihottavaa runkata semmosiin
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://99366.com/G/xY0Ci
- Anonyymi
Pääsispä nuuhkaisemaan, jo pelkkä ajatus sai kullin kovaksi.
- Anonyymi
Nyt on kunnon rutistusta.
Laitoin verenpainemiitarin mansetin patukan ympärille ja
verenpaineita mittailemaan hyvät olivat lukemat.
Neljännen mittauksen jälkeen tuli kunnon mällit.
Liian kireälle ei saa mansettia laittaa.
Muutaman kerran kun koittaa,niin löytyy hyvä kireys
ja laiten antaa oikeat lukemat. - Anonyymi
Kyllä täällä tulee käytettyä munasuojaa usein runkkauksessa. Se kuppi tuo jotenkin hyvän ja turvallisen olon tunteen. Viime aikoina olen laittanut paljaan kupin suoraan kullin päälle ja tiukat trikoot tai uimahousut päälle. Niiden alla kuppi pysyy hyvin paikallaan. Kupista on myös helppo pestä roiskeet pois runkun jälkeen. Kuppeja on ainakin 8 tällä hetkellä ja kaikki ainoastaan runkkukäytössä. Jos ei halua sotkea, niin silloin kortsu vielä kalun päälle.
- Anonyymi
Munasuojaa käytetään täälläkin säännöllisesti. Kupit ovat ainoastaan runkkukäytössä.
- Anonyymi
Täälläkin lätkän munarit ahkerassa käytössä. Lätkää en pelaa, mutta runkatessa viikoittain käytössä.
- Anonyymi
Munareissa seisoo kyl tosi helposti. Kiva kun ei näy ulospäin. Oon käyttänyt niitä paljon. Alkaa kyl melko pian tekee mieli runkata. Nytki munarit Jalas ja ihan kovan.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1477029
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505926- 1255096
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.464659Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673208
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553140Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252872- 452420
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162323