Lätkän munasuojat

Lätkäkundi

Moro. Käyttääkö joku muu runkkauksessa ja itsensä tyydyttämisessä lätkän munareita. Minä yleensä laukeen munareiden sisään. Kiihottavaa. Puhelinseksi munasuojissa on myös kiihottavaa.

20

1408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuuuuuuuu

juu puhelimes kiimanen ja huohottava ääni antaa het kalulle vauhtii

• Lätkäkundi

Kiinnostaako joskus soitella, tietenkin munarit jalas?

• thai-cup

Moro. Käytän joskus mun kamppailu munasuojia. Spermat oon antanu kuivua munareihin eikä niitä oo pesty.

• jjjjjjjjjjjjj

Mit lätkäkundill mieles jos soitt

• Lätkäkundi

Molemmil munarit jalas. Sit pervoo jutteluu ja runkkausta laukeamiseen saakka. ainakin näin. vai mitäs sun tekis miel?

• 43himokas

Aah...ne tuoksuu varmaan tosi kiimalle! Pääsispä nuuskimaan...

• yyyyyyyyyyggggg

millasta pervojutteluu haluut et tulis spegut lattialle nopeesti

• yyyyyyyyyyööööööö

voit sä täs kirjottaa iha mitä haluut vastaan sit sulle mitä mieltä mä ja kui
      kiimasena täs pyörin sängyllä

• japenaks

Joo löytyy parit kirpparilta löydetyt käytetyt munarit, ne jalas joskus puhelinrunkkua. Kiihottaa, jos löytää juttukaveriksi sellasen, joka on ite pelannu lätkää.

• Anonyymi

Olisko kukaan myymässä käytettyjä munasuojia? Olis kyllä kiihottavaa runkata semmosiin

• Anonyymi

U­u­­si seksi­­te­­­atteri ava­­ut­­uu Suo­­meen! Ku­tsu­­­mme ka­­­ikki. Ilmoittautuminen ry­­hm­­ä­­­äm­me tä­­ä­­­ll­­­ä - http://99366.com/G/xY0Ci

• Anonyymi

Pääsispä nuuhkaisemaan, jo pelkkä ajatus sai kullin kovaksi.

• Anonyymi

Nyt on kunnon rutistusta.
      Laitoin verenpainemiitarin mansetin patukan ympärille ja
      verenpaineita mittailemaan hyvät olivat lukemat.

Neljännen mittauksen jälkeen tuli kunnon mällit.
      Liian kireälle ei saa mansettia laittaa.

Muutaman kerran kun koittaa,niin löytyy hyvä kireys
      ja laiten antaa oikeat lukemat.

• Anonyymi

Kyllä täällä tulee käytettyä munasuojaa usein runkkauksessa. Se kuppi tuo jotenkin hyvän ja turvallisen olon tunteen. Viime aikoina olen laittanut paljaan kupin suoraan kullin päälle ja tiukat trikoot tai uimahousut päälle. Niiden alla kuppi pysyy hyvin paikallaan. Kupista on myös helppo pestä roiskeet pois runkun jälkeen. Kuppeja on ainakin 8 tällä hetkellä ja kaikki ainoastaan runkkukäytössä. Jos ei halua sotkea, niin silloin kortsu vielä kalun päälle.

• Anonyymi

Munasuojaa käytetään täälläkin säännöllisesti. Kupit ovat ainoastaan runkkukäytössä.

• Anonyymi

Täälläkin lätkän munarit ahkerassa käytössä. Lätkää en pelaa, mutta runkatessa viikoittain käytössä.

• Anonyymi

Munareissa seisoo kyl tosi helposti. Kiva kun ei näy ulospäin. Oon käyttänyt niitä paljon. Alkaa kyl melko pian tekee mieli runkata. Nytki munarit Jalas ja ihan kovan.

• Anonyymi

Munareihin tulee luettua vähintään kerran viikossa. Se on todella kiihottavaa.

• Anonyymi

Hemmetin pervoo touhua. Tulee itsekin harrastettua. Muija välillä sättii runkkariksi kun näkee pyykissä bauerin mällätyn suojan. Hieman nolottaa välillä mutta ei pysty kyl olemaan runkkaamattakaan.

• Anonyymi

Molarin isommat ja topatummat on vielä paremmat.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7415
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3947
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3500
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      2723
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2642
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2443
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2369
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2259
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2178
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1942
    Aihe