Lätkän munasuojat

Lätkäkundi

Moro. Käyttääkö joku muu runkkauksessa ja itsensä tyydyttämisessä lätkän munareita. Minä yleensä laukeen munareiden sisään. Kiihottavaa. Puhelinseksi munasuojissa on myös kiihottavaa.

17

1204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuuuuuuuu

juu puhelimes kiimanen ja huohottava ääni antaa het kalulle vauhtii

• Lätkäkundi

Kiinnostaako joskus soitella, tietenkin munarit jalas?

• thai-cup

Moro. Käytän joskus mun kamppailu munasuojia. Spermat oon antanu kuivua munareihin eikä niitä oo pesty.

• jjjjjjjjjjjjj

Mit lätkäkundill mieles jos soitt

• Lätkäkundi

Molemmil munarit jalas. Sit pervoo jutteluu ja runkkausta laukeamiseen saakka. ainakin näin. vai mitäs sun tekis miel?

• 43himokas

Aah...ne tuoksuu varmaan tosi kiimalle! Pääsispä nuuskimaan...

• yyyyyyyyyyggggg

millasta pervojutteluu haluut et tulis spegut lattialle nopeesti

• yyyyyyyyyyööööööö

voit sä täs kirjottaa iha mitä haluut vastaan sit sulle mitä mieltä mä ja kui
      kiimasena täs pyörin sängyllä

• japenaks

Joo löytyy parit kirpparilta löydetyt käytetyt munarit, ne jalas joskus puhelinrunkkua. Kiihottaa, jos löytää juttukaveriksi sellasen, joka on ite pelannu lätkää.

• Anonyymi

Olisko kukaan myymässä käytettyjä munasuojia? Olis kyllä kiihottavaa runkata semmosiin

• Anonyymi

U­u­­si seksi­­te­­­atteri ava­­ut­­uu Suo­­meen! Ku­tsu­­­mme ka­­­ikki. Ilmoittautuminen ry­­hm­­ä­­­äm­me tä­­ä­­­ll­­­ä - http://99366.com/G/xY0Ci

• Anonyymi

Pääsispä nuuhkaisemaan, jo pelkkä ajatus sai kullin kovaksi.

• Anonyymi

Nyt on kunnon rutistusta.
      Laitoin verenpainemiitarin mansetin patukan ympärille ja
      verenpaineita mittailemaan hyvät olivat lukemat.

Neljännen mittauksen jälkeen tuli kunnon mällit.
      Liian kireälle ei saa mansettia laittaa.

Muutaman kerran kun koittaa,niin löytyy hyvä kireys
      ja laiten antaa oikeat lukemat.

• Anonyymi

Kyllä täällä tulee käytettyä munasuojaa usein runkkauksessa. Se kuppi tuo jotenkin hyvän ja turvallisen olon tunteen. Viime aikoina olen laittanut paljaan kupin suoraan kullin päälle ja tiukat trikoot tai uimahousut päälle. Niiden alla kuppi pysyy hyvin paikallaan. Kupista on myös helppo pestä roiskeet pois runkun jälkeen. Kuppeja on ainakin 8 tällä hetkellä ja kaikki ainoastaan runkkukäytössä. Jos ei halua sotkea, niin silloin kortsu vielä kalun päälle.

• Anonyymi

Munasuojaa käytetään täälläkin säännöllisesti. Kupit ovat ainoastaan runkkukäytössä.

• Anonyymi

Täälläkin lätkän munarit ahkerassa käytössä. Lätkää en pelaa, mutta runkatessa viikoittain käytössä.

• Anonyymi

Munareissa seisoo kyl tosi helposti. Kiva kun ei näy ulospäin. Oon käyttänyt niitä paljon. Alkaa kyl melko pian tekee mieli runkata. Nytki munarit Jalas ja ihan kovan.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      147
      7029
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5926
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5096
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      46
      4659
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4028
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      67
      3208
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3140
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2872
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      45
      2420
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2323
    Aihe