Pitääkö mönkijällä ajavan käyttää lain mukaan kypärää? Isolla mönkkärillä ajelee pari nuorta ja kummallakaan ei ole kypärää.Sama pari nähty myös porissa ajelemassa ja ihmettelen eikö kypärä ole pakollinen? Juuri luin uutisen nuoresta motoristista joka kuoli koska kaatui eikä ollut kypärää.Vanhemmat käskekää nuortenne käyttää kypärää.
mönkkärikuskin kypäräpakko?
kypärätpäähän
4
271
Vastaukset
- ulvila
Etkö osaa itse selvittää asiaa ettei tarvi palstoilla kysellä, oletko itse lyönyt pääsi ?
- Mönkkärimies
Traktorimönkijällä ajaessa ei tarvitse käyttää kypärää, koska kyseessä on traktori. Rekisteriotteessakin lukee mulla "maataloustraktori". Maksiminopeus on 45km/h. Nämä mönkkärit tunnistaa oranssista kilvestä.
- noniin111111
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
- tarkkana_kuin_porkkana
Sen verran tarkennusta, että traktorimönkijän eli T3-luokan traktorin suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 40 km/h.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001763- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4411126- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84753
- 51708
- 57671