http://www.moottori.fi/liikenne/jutut/autojen-laatuerot-julki/
Volvon sijoitus laaturaportissa
6
63
Vastaukset
- Volvovoitttaa
Aikasemmin ei ollu volvo edes listalla kun oli yhteistyötä fordin kanssa. Nytkun volvo on kiinan rahojen myötä ruotsalaisempi kuin koskaan niin alkaa laatu näkymään ja kaikki saksalaisetkin jäivät taakse eikä syyttä. Ei volvoa voi oikeen enää verrata heikkoihin saksalaisiin. Volvo vaan on paras premium merkki.
- kiinanlintta
Juu, takuulla paska. Pitkällä takuulla.
- huomaaja
sijoitus on loistava
- valmisteet
Valmistusmaa Belgia
Kiina
Malesia
Valmistaja Volvo
Valmistusvuodet 2010–
Korimalli 4-ovinen sedan
Luokka C/D-segmentti
Teknisesti samankaltaisia Volvo V60
Volvo XC60
Iskutilavuus 1,6–2,4 l
Teho 120–306 hv
Polttoaine bensiini
diesel
Vetotapa etuveto
neliveto
Vaihteisto 6-vaihteinen manuaali
6-vaihteinen automaatti
8-vaihteinen automaatti
Henkilöluku 5 - NÄHTYON
TÄMÄ ON RUOTSALAISTEN AUTOJEN AINOA MARKKINOINTI KONSTI OSTAA TEKAISTUJA TESTEJÄ RAPORTTEJA .
- Niebelunge
Mitä noita ostamaan, kun pukkaa hyviä raportteja ihan ilmaiseksi. Laatu merkille, tietty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882