vein auton korjattavaksi 8.9.2015 ja minulle ilmoitettiin ,että auto on valmis 14.9.2015.Menin hakemaan vaimoni kanssa , auton konepellin ala puolella olevaa mustaa peite listaa oli siirretty, muka robotit oli asentanut väärään paikkaan , mutta konepellin apukuskin etureuna ja kuskin puolen takareunassa oli 5mm pykälä .joten en voinut hyväksyä korjausta . Soitin aiemmin maahan tuojalle myyntipäällikkö kettuselle joka sanoi ,että minulla on huonoa tuuria .Minä ajattelin ,että hyundain laadun valvonta on niin huonoa , että on todellakin tuuria jos saa ehjän kulkupelin .Tämän jälkeen todellakin vaihdan auton kolmen vuoden päästä toiseen merkkiin en rupea uutta autoa korjaamoilla käyttämään.
Vastaukset 2
- muovi.peltinen
Oliko se peltinen muovi vai muovinen pelti.
- dwqw
Tässä laadusta:
http://www.hyundai.fi/wp-content/uploads/2015/02/Usein_kysyttya.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.662111Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt331696- 991122
- 45870
- 87793
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.25756- 29660
- 39628
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,129569Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56568