Tämä kutsu esitettiin viimeksi vuonna 1956. Lue lisää: http://007.pamosasto.fi
Suomen historiassa on ollut kolme yleislakkoa. Edellinen oli vuonna 1956.
Tilausajo Hollolasta Helsinkiin pe 18.9.
12
131
Vastaukset
- öööh
Täällä ollaan vaan: ööö.... ööh... öööö...
Ei kannata koukata.Perjantaina 18.9. on 100.000 ihmisen mielenilmaus klo 11–13 Helsingin Rautatientorilla.
SAK:n aluetoimistot järjestävät BUSSIKULJETUKSIA ympäri Suomen. Tietoa näistä löytyy Facebookin tapahtumasivulta ja PAM:n sekä SAK:n nettisivuilta sitä mukaa, kun varmistuvat. Bussikuljetukset eivät maksa osallistujille mitään.- Lylynnuolijat
Sinne sateeseen kukaan tule. Ehkä muutama vanha kommari.
Lylynnuolijat kirjoitti:
Sinne sateeseen kukaan tule. Ehkä muutama vanha kommari.
Sade päättyy kymmenen jälkeen aamulla. Odotettavissa raikas ja kuulas ja lämmin 18 asteen syyspäivä. Lauri Lyly on Sosiaalidemokraatti.
- vihmookunnolla
Rankka sade alkaa Helsingissä kello 10. Näin sanoo ilmatieteenlaitos.
Tuosta voi tarkistaa. Tuulen voimakkuus ajaa sateet Helsingin yli nopeasti:
http://ilmatieteenlaitos.fi/sade-ja-pilvialueet- rankkaasadetta
Ai sade päättyy kymmenen jälkeen aamulla. Valehtele vielä lisää.
- satunnaistatihkusadetta
rankkaasadetta kirjoitti:
Ai sade päättyy kymmenen jälkeen aamulla. Valehtele vielä lisää.
Eipä tuo nyt ollenkaan pahalta näytä.
http://www.foreca.fi/Finland/Helsinki - rankkaasadetta
Katsoisit ilmatieteenlaitoksen tuntiennusteen.
Tulee dramaattiset olosuhteet ja Helsinki menee sateestakin sekaisin, siellä eivät perussuomalaiset olohuonepopulistit ja Kokoomusnuorten kermaperseet pärjää.
- vellihousuja
Lökäpöksyt siellä sateessa tallustelevat, kun ei työnteko maistu. Luusereita kaikki.
- suominousuun
Sain ilmasen matkan tänne stadiin niin läksin. Olen kaljalla täällä pupissa naiset meni tuonne sateeseen osottamaan mieltä hoitajineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403012- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827