Taas yksi kotikonsti joka toimii, tai sitten ei. Tuntuisi toimivan minulla ainakin pienempiin finneihin. Jos huomaan että johonkin paikkaan on puhkeamassa finni, niin pidän sen kohdan päällä jäänpalaa niin kauan että jää sulaa siihen. Kylmä tunnetusti lievittää tulehdusreaktiota. Jos finni on jo kerennyt puhjeta, niin tuo kylmyys kuivattaa sen muutaman kerran jälkeen, tosin siinä kuivuu myös ympärillä oleva iho. Puristamista pitää välttää vaikka kuinka rumalta näyttäisi. Itse teen n. 3 kertaa päivässä tuon "kylmähoidon". Tämä nyt on ainakin ilmainen ja turvallinen konsti, vaatii vähän kärsivällisyyttä mutta suosittelen ainakin kokeilemaan.
Kokeilkaa jäänpaloja
28v.K-Suomi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354573- 553155
- 302853
- 562758
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151579
- 171564
- 161494
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….71484