hinta/laatu ym?
lakeuden laatupelti kokemuksia
10
749
Vastaukset
- 77777
Kaikkein halvimmat kattopellit saat Ylistaron peltituotteesta.
Samaa peltiä mutta on aina mulle tullut edullisimmaksi sieltä, kun olen kysellyt.
Kuljetuksen saa tai niillä on lainata henkilöauton peräkärry.- 5556
Tuurin peltikeskuksesta saa myös halpaa peltiä.
- Virheitä
Kiertäisin kaukaa...
- neniahiv
Suulliset sopimukset eivät päde heidän kanssaan.
- Eipelitä
Huhhahh..
- ktontekijä
Jep, ei Ylistaroon.
- Remonttiodottaa
Kuinkahan PRP:n työnjälki osaaminen ja hinta?
- Työnjälki
Oli suuret odotukset, mutta pettymys melkoinen...
- Tyytyväisiäasiakas
Olen kuullut hyvää Ilmajoen Kattomestareista ja tilasin ns. Avaimet käteen kattoremontin konesaumakatolla. Työn jälki oli hyvää ja kaikki meni niin kuin oli sovittu
- Mönkään
Ei auta suuret puheet, pitää myös olla osaamista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan1285909- 184132
Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan483932- 1803278
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42401672Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631466Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj141327- 791135
Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän191103Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391099