Koska tämä "uudistus" on otettu käyttöön?

Kesällä oli vielä käytäntö, ette rekisteröityneenä saattoi käyttää muuta nimimerkkiä. Nyt sitä mahdollisuutta ei enää ole. Kai se on kaikilla sama?

18

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi_edelleen

Kokeillaan

• hakkeri-koneessa-

Onko alotajan koneelle tullu hakkeri,
      mun konellee on tullu, se estää goolen sivustojen käytön,
      sille pitäs antaa kaikki tiedot, huh en vaan anna, se käyttää väärin tietjoja jotka sille antaa,
      tietäs vaan kuinka sen eliminoisi koneelta pois,
      jos joku tietää olisi hyvä jos neuvoisi,

• capt.cöpenick-

Heti minullekin tuli mieleen vihamieheni, naapurissa asuva kd-hakkeri. Tänäänkin se esti koneeni käyttöä. Viesti ei vaan lähde.
        Tämä oli rekisteröimättömänä tehty vastaus toisen viestiin.

Ilmiselvää hakkerin myyräntyötä ainakin tuo jälkimmäinen, ettei viesti lähde koneelta.

• hakkeri-koneessa-

Vielä törkeämpää on tietojen kalastelu,
        en kiusallanikaa niitä anna,
        kierrän kaukaa sen,
        kohta vien koneen tutkittavaksi ja sitten syytteeseen hakkeri,

• Mielestäni palvelun tarjoavat Allerin omistajan olisi pitänyt informoida käyttäjiä välttyäkseen noista "miinoista".
      Pökellät pitkän kirjoituksen muistamatta, ettei rekisteröity viesti lähde yhtään mihinkään. Eli puuttuu se > muulla kuin rekisteröityneellä nimimerkillä <

• arvikansa

Kokeiles nyt uudestansa. Kyllä pitäisi toimia.

• Nyt näyttää hakkerin hommilta. Pitää kysyä Innetin sälleiltä osaa ko he palauttaa tuon toiminnon.
        Siitä on poistettu se ruksi, mutta lukee; käytä muuta kuin rekisteriröityä nimimerkkiä.
        Etämurtautujan tiedän. Se sanoo että poliisi saa viedä koneeni tutkittavaksi, olen syytön.
        Asumme näköetäisyydellä lähellä Inkeroisten keskustaa. Näköjään kd-kristityllä on oikeus ohittaa halutessaan Suomen laki.
        Niin jumalattarensa Päivi Räsänen oikein julkisuudessa kuulutti.

• eniten-suututtaa-otsikos

sa pakolliset sitomiset ja se, >>Näitä merkkejä ei sallita!<< SAAKELI!

• ees.taas.ja.taas.taas

Se kanssa riipoo kun laittaa capslocin päälle, mutta kone ei ehi mukaan vaan alottaa mienellä puukstaavilla ja lyö omia aikojas isoille.

• Pitääpä kokeilla onnistuuko rekisteröidyn kirjoittaa muulla nikillä. Eipä tässä asiaa olekaan muuta, ehkä Hyvän yön toivotus sentään on paikallaan:D

Hups! - Niinpä onkin poistunut rekisteröitynä se mahdollisuus, no kumpi vaan sopii minulle.

• uudistus2
        sini-sirkku kirjoitti:

Pitääpä kokeilla onnistuuko rekisteröidyn kirjoittaa muulla nikillä. Eipä tässä asiaa olekaan muuta, ehkä Hyvän yön toivotus sentään on paikallaan:D

Hups! - Niinpä onkin poistunut rekisteröitynä se mahdollisuus, no kumpi vaan sopii minulle.

Eipä sitten kuulunutkaan salaliittoteorioihin vaan on ylläpidon muutos.

• Makriina.ek

Miten te muut pääsette kirjautumaan? Minulle tulee vain punaisella tiedotus, että nimimerkki/salasana on virheellinen. Minuutti sitten viimeksi. Joskus aniharvoin onnistun, mutta sehän osoittaa kuitenkin, että tiedot ovat oikein. Ei vain natsaa.
      Olen yrittänyt ottaa uuden salasanan, mutta en ole onnistunut, koska kun kirjoittautumistiedot eivät kelvanneet, ja niin en voinut tehdä muutoksiakaan.

• ja.taas.taas

Kirjautuminen ei aina onnistu. En käsitä miksi? Toinen harmi on tuo koneen alituinen päivitysten vonkaaminen. Jopa tunnin päästä jälleen.

• WirsuWaari

Kokeilenpa käyttää muuta kuin rekisteröityä käyttäjätunnustani. Ainakin mahdollisuus siihen on selkeästi tarjolla.

• Olen jo kokeillut molempia, siis kirj. ja "puskana" ja hyvin onnistuu. Silloin oli jotain häikkää, kun palstat oli suljettu pari´päivää, mikä oli ilmoitettu etusivulla, jossa on se valitusmahdollisuus. Siellä oli paljonkin kirjoituksia aiheesta. Kantsii käydä lukemassa.

Voisiko joku kertoa, kuinka naapuri pystyy hakkeroimaan konettani? Koskaan en ole huomannut, vaan ongelmat ovat joko itse aiheutettuja, tai kuten äsken tämän saitin ylläpitäjän "parannuksia"!?

Sen vielä ymmärrän, kun joskus työpaikallani oli koneet, jotka oli yhdistetty keskusyksikköön, niin siellä tuli mitä hauskimpia viestejä, kun porukka kiusasi toisiaan.

Tosin en ymmärrä, enkä viitsi enää kyselläkkään, kun lapseni nelihenkisessä porukassa on pöytäkone ja sen "miljoona" läppäriä ja päppäriä", joissa ei ole edes muistitikkua. Ne mukamas toimii heidän yhteisellä liittymällä.???

• akkaimmeinen
        Kristiina23 kirjoitti:

Olen jo kokeillut molempia, siis kirj. ja "puskana" ja hyvin onnistuu. Silloin oli jotain häikkää, kun palstat oli suljettu pari´päivää, mikä oli ilmoitettu etusivulla, jossa on se valitusmahdollisuus. Siellä oli paljonkin kirjoituksia aiheesta. Kantsii käydä lukemassa.

Voisiko joku kertoa, kuinka naapuri pystyy hakkeroimaan konettani? Koskaan en ole huomannut, vaan ongelmat ovat joko itse aiheutettuja, tai kuten äsken tämän saitin ylläpitäjän "parannuksia"!?

Sen vielä ymmärrän, kun joskus työpaikallani oli koneet, jotka oli yhdistetty keskusyksikköön, niin siellä tuli mitä hauskimpia viestejä, kun porukka kiusasi toisiaan.

Tosin en ymmärrä, enkä viitsi enää kyselläkkään, kun lapseni nelihenkisessä porukassa on pöytäkone ja sen "miljoona" läppäriä ja päppäriä", joissa ei ole edes muistitikkua. Ne mukamas toimii heidän yhteisellä liittymällä.???

Minullakin on vain yksi liittymä, mutta saan ja voin käyttää vaikka viittä läppäriä samaan aikaan eikä kukaan sekaannu minun tietoihini, eivät ne viisi läppäriäkään, ellen itse ole asettanut kotiryhmää ja siihen käyttöoikeuden kaikkiin tiedostoihin kaikille käyttäjille.

Kotiryhmän koneet voivat olla ja ovat yhteydessä toisiinsa ihan asetettujen asetusten mukaan.
        Jokainen läppäri toimii omana tietokoneenaan ja käyttää samaa, kun on käytössä langaton yhteys, langattomasti, tai modeemilla käytettäessä liitosjohdon kautta sitä ihan samaa internetyhteyttä johon minulla on sopimus ja jota voin käyttää monellakin koneella.

Kukaan naapuri ei pääse kenenkään koneelle, ellei ole tehnyt ns. etäkäyttö soipmusta / antanut toiselle oikeutta etäkäyttöön.
        Senkin saa katkaistua jos on vaikka vahingossa antanut asetuksissa etäkäyttöön luvan.
        Vanha olen, mutta en vielä niin tyhmä, että luulisin muiden käyttävän konettani salaa.

• akkaimmeinen kirjoitti:

Minullakin on vain yksi liittymä, mutta saan ja voin käyttää vaikka viittä läppäriä samaan aikaan eikä kukaan sekaannu minun tietoihini, eivät ne viisi läppäriäkään, ellen itse ole asettanut kotiryhmää ja siihen käyttöoikeuden kaikkiin tiedostoihin kaikille käyttäjille.

Kotiryhmän koneet voivat olla ja ovat yhteydessä toisiinsa ihan asetettujen asetusten mukaan.
        Jokainen läppäri toimii omana tietokoneenaan ja käyttää samaa, kun on käytössä langaton yhteys, langattomasti, tai modeemilla käytettäessä liitosjohdon kautta sitä ihan samaa internetyhteyttä johon minulla on sopimus ja jota voin käyttää monellakin koneella.

Kukaan naapuri ei pääse kenenkään koneelle, ellei ole tehnyt ns. etäkäyttö soipmusta / antanut toiselle oikeutta etäkäyttöön.
        Senkin saa katkaistua jos on vaikka vahingossa antanut asetuksissa etäkäyttöön luvan.
        Vanha olen, mutta en vielä niin tyhmä, että luulisin muiden käyttävän konettani salaa.

Vanha olen, kirjoitit ja niin minäkin ja "pöllönä" katselen nuorisoni netin käyttöä ja toisaalta olen iloinen, että he osaavat sitä todella hyvin myös käyttää.

Kyllä nykyiset opettajatkin ovat aika "ulkona" ja nyt valtiovalta joutuu heitä kouluttamaan suurella rahalla. Miksi eivät ota oppilaitaan opastamaan ilmaiseksi, tai pientä "karkkirahaa" vastaan?

Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että naapuri ei pysty sabotoimaan konettani koskaan. Kyllä vika on jossain muussa? Olisiko jo jokin sairaus ko. henkilöllä?

• Kristiina23 kirjoitti:

Olen jo kokeillut molempia, siis kirj. ja "puskana" ja hyvin onnistuu. Silloin oli jotain häikkää, kun palstat oli suljettu pari´päivää, mikä oli ilmoitettu etusivulla, jossa on se valitusmahdollisuus. Siellä oli paljonkin kirjoituksia aiheesta. Kantsii käydä lukemassa.

Moni muukin on sanonut, ettei konetta voi ilman koneen omistaajan lupaa hakkeroida etänä, haitantekomielessä. Toki voi, nämä ovat vain teknisiä laitteita.
        Häiriönteko on jatkunut jo vuosia. Tämä ei ole hypokondriaa. Operaattorini Soneran agentti kävi kotonani "sulkemassa" mahdollisen portin koneelle pääsyyn etänä.
        Katsoin vierestä. Agentti ruksasi paikan, josta häirikkö voisi kontata koneelleni. Ai että se oli mahtavaa.

Sitä iloa kesti vain toista vuorokautta. Elokuussa se mellasti tiedostoissani. Sotki aloitussivut järjestämällä ansan.
        Kun klikkasin mieleisiäni palstoja, tuli teksti ruman kuvan kanssa; palsta ei ole nyt käytössä.
        Aikaisemmin hän poisti sähköpostistani kaikki osoitteet, pelkät etunimet vaan jäivät.
        Kun yritin soittaa mielimusiikkiani, hakkeri laittoi punaisen ruksin niin että kone oli mykkänä sen musiikkivideon osalta.
        Sen osasin poistaa kun sen opin hyvältä naapuriltani.

Pseodouskovainen kd-kannattaja kerskui sabotaashiaan, "tavataan tiedostoissasi, se kehui.

Kristiina23.
        Vilkaisepas vaihtoehtoisethoidot, yleistä. Siellä se vaatii S.24 ylläpitoa asettamaan minulle bannin. Asutaan muuten naapureina.

Toivo Lång
        Inkeroinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1130
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      37
      947
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      849
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      73
      820
    5. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      164
      811
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      34
      774
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      741
    8. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      696
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      188
      693
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      136
      685
    Aihe