Kilon talli, teidän mielipiteenne?- tapiolan.

Hevoshullu2015

Heippa kaikille :)!
Aloitin ratsastuksen kilon tallilla. Minun mielipiteeni:
Hipposport on aivan tosi lähellä tallia (100-50metriä).
Hyvä maasto, tilava maneesi ja kenttä.
Ihanat ponit (hevosista ei ole kokemusta)
Lempi hevoseni on Suffeli, Ringel ja Lyra.
Hyvä tallihenki, mukavia ihmisiä ja hyvät ratsastuksen opettajat!.
Tapiolan tallin kokemuksiani:
aika pieni maneesi, ei maastoa, tarhaa käytetään kenttänä.
Pulaa tallihenkilö kunnasta (alkeiskurssilla ei riittänyt taluttajia ja 2tallihenkilö-kunnan ihmistä laittoi ainakin minun ponini koko ajan valmiiksi ja minä en oppinut mitään.) Oli kyllä ihanat ponit :)!. Ei päästy kokeilemaan laukkaa alkeiskurssilla.
Alkeiskurssi maksoi paljon ja oli vaan jtn 10ratsastuskertaa toisin kuin kilon tallilla: 17ratsastus kertaa ja paljon edullisempaa siihen verrattuna kuin tapiolassa!
sitten se että kilossa on monta aitausta minne laitetaan hevoset ja tapiolassa vaan yksi pieni aitaus mitä käytetään myös kenttänä :/.

4

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hevoshullu2015

Tässä oli nyt vain minun mielipiteeni, en halua mitenkään niinku halua huonoa mainetta tapiolan ratsastuskoululle! Haluaisin saada teidänkin mielipiteitänne :).
      T: Hevoshullu2015

• Kilolainen

Kuuden vuoden kokemuksella voin sanoa että Kilo on kyllä hyvä talli. Siellä olen ollut itse pienenä aloittelijana, myöhemmin alkeisleirillä avustajana, edennyt paljon. Oma opettajani ehdottomasti paras, joka minulla koskaan on ollut! Kerran olen jo sieltä lähtenyt, sillä kuvittelin ettei talli riittänyt, mutta ihana opettaja ja hyvä tallihenki toivat mut taas lopulta takaisin ;) Suosittelen!

• Hevoshullu2015

Kivaa kun joku kertoi mielipiteensä :-).
        Olen samaa mieltä Kilolainen että kilon talli on hyvä :)

• Kilossakäyvä

Kilon talli on todella hyvä! Todella hyvä ilmapiiri ja apua saa jos tarvitsee! Kivat ponit. Suosittelen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      3475
    2. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      80
      1291
    3. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      51
      1257
    4. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1202
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1112
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      60
      1057
    7. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      29
      990
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      54
      901
    9. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      892
    10. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      888
    Aihe