Autotehtaan vuokratyöpaikat

Ulkopaikkakuntalainenpoi

Olen seurannut tässä jonkin aikaa Uudenkaupungin vapaita työpaikkoja ja ihmetellyt että autotehtaalle haetaan vuokratyöfirman kautta monesti vuodessa varastotyöntekijöitä, tänä vuonnakin on ollut ainakin 3 eri hakua samoihin töihin ja samalla ilmoituksellla, päivämäärä vain vaihtuu.

Eikö ihmiset viihdy siellä töissä vai annetaanko siellä aina entisille potkut ja otetaan uudet tilalle?

Työttömänä tekisi mieli laittaa hakupaperit vetämään, mutta hieman epäilyttää tuollainen uusien työntekijöitten etsiminen parin kuukauden välein.

4

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H-u-p-i

      Autotehtaalla ei ole varastotyöntekijöitä. Taitaapi hakuilmoitukset koskea naapuritontin yritystä...

    • sinnevaan

      No kyllähän se työtahti on sellainen, että ovi varmasti käy jatkuvasti.

      Kyllähän hakea kannattaa, sittenhän sen tietää kun itse näkee.

      Urheilutaustasta on varmasti hyötyä, erityisesti lajeina joku parkour, telinevoimistelu, lentopallo koripallo, niistä varmasti hyötyä, että liikkuminen sulavaa ja nopeaa, vähän sellane apinamainen ulottuvuus pitää olla.

    • Lounliraideri

      Autotehdas on paljolti muuttunut siitä ajasta kun minä siellä olin töissä. Jäin pois siinä vaiheessa kun lopettivat Talbotin valmistuksen. Tein esityksen johdolle, jotta pereusisivat lopettamispäätöksen ja näytin laatimaani parannusehdotuslistaa, jolla Talbot saataisiin pienin lisäkustannuksin myyntilastojen kärkipaikalle. Ei ottanut tuulta siipien alle ehdotukseni, joten katsoin parhaaksi lähteä talosta. paljon kavereita minulla siellä vielä on töissä ja poikkean aina välillä kahvihuoneessa kuulumisia kuulostelemassa.

    • EiTöitä

      Tai mene L&T hommiin sinne, ei tarvitse mitään tehdä ja palkka juoksee, varsinkin ne kiinteistö hörhöt mitä siellä on niin kävelee vaan edestakaisin ja kattelee vessoja.. ihme pulju..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe