Kannattaako mielestänne olla kaveri sellaisille, jotka kiusaavat selän takana?
Selkäänpuukottaja kaverit?
6
178
Vastaukset
- sfesfe
Yleensä ihmisestä huomaa nopeasti varsinkin tälläisenä vähän hiljaisempana sivustaseuraajana, miten se kohtelee ja käyttäytyy toisia ihmisiä. Itse en siedä sellaista selän takana naureskelua ja kiusaamista ym., joten huomaan vältteleväni näitä ihmisiä. Kertoo jotain ihmisestä ja sen luonteesta, miten sellaiseen oikein voisi luottaakkaan. Kaikkien kanssa täytyy tulla toimeen mutta kaikkien kanssa ei tarvitse olla kavereita. On se kyllä kumma, miten aikuisetkin ihmiset käyttäytyy niin typerästi joissain asioissa.
- Taukki___
Näin on. Kertoo lapsellisesta ja kypsymättömästä ihmisestä joka tuollaista tekee. Usein myös syystä tai toisesta kateellinen toiselle.
- nykypaskanetti
Netti on nykyisin täynnä näitä nettipaskasittiäisiä. NSA sonnalle alistettu paskateknologia, millä tätä paskanettiä käytetään tuottaa näitä verkostoituneita rikollisia, kaappaillaan ihmisten kotilaitteita ja aletaan sitten se paskasittiminen. Tämä paskateknologia mahdollistaa sen.
Iältään nämä verkostoituneet paskasittiäiset voivat olla mitä vaan, teiniräkäläjiä tai vaikkapa niin kuin tämä suoli24 ylläpito ämmä varmaan jo 50, vielä tuostakin vanhempia nettipaskasittiäisiä löytyy, näitä nettipaskakasoja on pelkästään tässä maassa jo kuusinumeroinen luku. Joko ne touhuaa itse tuota paskarikollista nettisonta touhua tai ne ovat verkostoituneina sellaisiin paskakasoihin, jotka sitä touhuaa.
Jos ihmisillä on vaihtoehtoina elää yksin tai muun muassa tuon kaltaisten nettisittiäisten kera - yksinkin olo ja elo on tuhat kertaa parempi vaihtoehto. Parempi yksinkin kuin huonon kaverin kanssa. Muuten valtion varoista voitaisiin alkaa maksaa jokaiselle joka onnistuu päästämään päiviltä tuollaisen nettipaskasittiäisen niin vaikkapa sellainen mukavan muhea pari tonnia päältä. Tuostahan voisi kehkeytyä ihan kiitettävä pääasiallinen ansainta keino monelle, kunniakas kaikile hyödyksi oleva ammatti.- tietoosi
Oikein arvasit. 48v.
- valitseseurasioikein
Ei kannata. Hakeudu sellaiseen seuraan joka arvostaa sinua ja jota sinä arvostat ja joka on rehellistä porukkaa. Säästyt paljolta pahalta.
Selkäänpuukottajat kannattaa paljastaa. Epärehellistä sakkia. Puukota takaisin sopivassa tilanteessa, jotta saa sitä mitä tilaa. Sen jälkeen joutuvat olemaan varuilaan jokaisen suhteen nämä puukottajat itsekin. - Ymmärräparemmin
Jätä toisille samanlaisille "kaveriksi", he ovat kaikki kuitenkin niin epätoivoisia ja aina seuranpuutteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078