Aamun usva.
Kastehelmet raparperinlehdillä,
kostea nurmikko varpaidesi alla.
Hengityksesi huuristuessa,
keoiksi haravoidut vaahteranlehdet
leviävät tuulessa.
Ilta hämärtyy yöksi.
tähtilyhdyt valaisevat kulkemaasi
luonnonkivistä polkua.
Määränpäässäsi on siellä missä
aallot lyövät kallionharjanteelle ja
kuu kylpee kynttilänvalossa.
Syksyinen runo :).
50
75
Vastaukset
- Syksyntuntua
Kaunista Onni, kaunista.
- pehmopalleroinenmoinen
Kiitos Onni runosta :) Tuli tarpeeseen.
- pehmopalleroinenmoinen
Onnii kirjoitti:
Olka hyvä :)..
Olka on hyvä, onon.
- pehmopalleroinenmoinen
Onnii kirjoitti:
Olkaa siivosti!
Päinvastoin. Olkaa pudistutti "Parempi paskaa nurkissa kuin täysin puhdas helvetti.". Olkia kohautellaan aina lopuksi. Olalle laita sinäkin Onni perseet. Olkia elon tuulessa kaikki ollaan <3
pehmopalleroinenmoinen kirjoitti:
Päinvastoin. Olkaa pudistutti "Parempi paskaa nurkissa kuin täysin puhdas helvetti.". Olkia kohautellaan aina lopuksi. Olalle laita sinäkin Onni perseet. Olkia elon tuulessa kaikki ollaan <3
Taidan mennä nukkumaan, mutta ehkä huomenna :).
- pehmopalleroinenmoinen
Onnii kirjoitti:
Taidan mennä nukkumaan, mutta ehkä huomenna :).
Olalle vetelet?? Tuhma Onni.
- KaunistaUpea
runo onnukka!!#
- Syyskoivut
Syyskoivut kuin
Kultarahoja tulvillaan
Sokaiseva kauneus
Katoava
* Hyvää syksyä *- Syyskoivut
Syyskoivut kuin
Kultarahoja tulvillaan
Äänetön kilinä
Sokaiseva kauneus
Katoava
;D - äksyilijä
Tää vois olla vaikka Roope~sedän toiveruno. Tai Peppi Pitkätossun. Tulin hyvälle mielelle..
- Syyskoivut
äksyilijä kirjoitti:
Tää vois olla vaikka Roope~sedän toiveruno. Tai Peppi Pitkätossun. Tulin hyvälle mielelle..
Ole hyvä :)
No, mä oon vähänkuin Peppi Pitkätossu ;D - Syyskoivut
Syyskoivut kirjoitti:
Ole hyvä :)
No, mä oon vähänkuin Peppi Pitkätossu ;DLisäksi olen Tähti-Silmä ;D
- BravoOnni
Hieno runo wau!
- Kaaunista
Ihanainen syysruno Onnilta :) aivan ihana ❤️
- Matka_Walesiin
Kysymys sulle Onni: haluaisitko mennä käymään Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochissa?
- hauskanimi
On varmasti mahtava paikka, kun nimikin on noin hauska.
- tulenlieskoja
lohikäärme :)
tulenlieskoja kirjoitti:
lohikäärme :)
Kukapas muu :).
http://halnoir.blogspot.fi/2013/07/leopold-2.html- Matka_Walesiin
Onnii kirjoitti:
Mikä jottei, pidän Walesin lipusta :).
Muutetaanko Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochiin? Sitten meistä tulisi llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochilaisia :)
- OnninIlo
Matka_Walesiin kirjoitti:
Muutetaanko Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochiin? Sitten meistä tulisi llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochilaisia :)
Ehei... :) Onni on varattu muualle. Mutta jos Onnin kanssa muutetaan tuonne, ja itsekin muutat tuonne, niin voidaan moikata. :)
Matka_Walesiin kirjoitti:
No tuota tämmöiset asiat pitää sopia henkilökohtaisesti :).
OnninIlo kirjoitti:
Ehei... :) Onni on varattu muualle. Mutta jos Onnin kanssa muutetaan tuonne, ja itsekin muutat tuonne, niin voidaan moikata. :)
Ei ole varattu minnekään :).
- Kaivattusimyössulle
Onnii kirjoitti:
Ei ole varattu minnekään :).
Kaivatullesi taidat olla.
- Luulisiettäaikymmärtää
Onnii kirjoitti:
Eihän ketään ihmistä voi omistaa :).
Ei ole kyse omistamisesta.
- runoratsulaukkaa
palan omenaa haukkaa
- Kerromulle
Onni, minkä ikäinen sä oot? Millä vuosikymmenellä edes?
- Kerromulle
Onnii kirjoitti:
Oon kasikymppinen, vanha mies jo.
Höpsis, tästä vastauksesta päätellen ja herkkänahkaisuudesta johtuen, veikkaan nippa nappa parikymppistä. Eihän asiaa toki tarvitse paljastaa.
Kerromulle kirjoitti:
Höpsis, tästä vastauksesta päätellen ja herkkänahkaisuudesta johtuen, veikkaan nippa nappa parikymppistä. Eihän asiaa toki tarvitse paljastaa.
Miksi juksuttaisin? Tässä kuvani.
https://www.fbyc.net/Events/2011/SubmitPhotos/oldsailor5.jpg/view?display=xlarge- Kerromulle
Onnii kirjoitti:
https://www.fbyc.net/Events/2011/SubmitPhotos/oldsailor5.jpg/view?display=xlargeVoi sinua, partakin kasvanut ;)
- Oikeanikäinen
Onnii kirjoitti:
https://www.fbyc.net/Events/2011/SubmitPhotos/oldsailor5.jpg/view?display=xlargeEtpä tietenkään, tiesin sen. Olet niin viisas ja kaunosieluinen.
Kerromulle kirjoitti:
Voi sinua, partakin kasvanut ;)
Tuommoiseksi se kasvaa jos on päivän ajamatta :).
Oikeanikäinen kirjoitti:
Etpä tietenkään, tiesin sen. Olet niin viisas ja kaunosieluinen.
Tattista vaan :).
- tunsinyhden
Sit sä oot Keijo; vanha viisas mies (ainakin toisinaan).
Keijo on kyllä hieno nimi. Siinä on jotain arvokasta ja eleganttia. Valitettavasti en ole Keijo :).
- cefw3e
Olen aivan samaa mieltä ja en kyseenalaista ketään. Kannattaa jokaisen käydä tsekkaan tämäkin juttu.Voi olla että seuraava kuukausi on yhtä juhlaa ja iloa ainaisen masennuksen keskelle: http://tinyurl.com/kuuumavinkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619444Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492970Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402736- 572591
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1972005- 981892
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241856Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501399Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231