Mitä kalamies, ja yleensä kalat arvostavat? Minkälaisia suorituksia ja luonteenpiirteitä he arvostavat... miten saa kalan pauloihin? OIsi ihanaa jos kertoisitte... ja jos on suututtanut kalat , miten he leppyvät... olkaa kilttejä ja kertokaa... tarvitsisin vähän apuva... Kiitos!
Miten saan kalamiehen pauloihin??
6
2503
Vastaukset
- Eväkäs
Oot suututtanut?Voih eihän semmosta voi enää perua.Oot luottos menettänyt.Tietenkin voi vielä yrittää houkutella johonkin lomaparatiisiin missä vettä ja näköaloja.Sun piikkiin tietty.
Kannattaa kokeilla on meinaan laatutavaraa nyt tytöllä hyppysissä - ettet vaan polta näppejäs. - MandiCa
No mitä mä tunnen kalamiehii, nii suurinosa heistä on herkkiä ja jopa romanttisia (:
Ja kalamiestä lähestyessä, ei koskaan kannata olla missään mielessä hyökkäävä. Mutta silti kannattaa tehdä selväksi kiinnostuksesi, sillä kalamiehet ovat yleensä myös hiukan ujoja,(ei tietenkään kaikki) eli heille aloitteen tekeminen saattaa olla hyvin vaikeaa.
Ja mitä siihen lepyttelyyn tulee, niin ei minulla ainakaan ole koskaan ollut mitään ongelmaa antaa ihmisille anteeksi...eli minä olen myös kalat.
Mutta joku raja kuitenkin minullakin on, eli jos minua on pahoin loukattu, niin anteeksi antaminen voi olla siinä tapauksessa hyvin vaikeaa.
Mutta nöyrä anteeksipyyntö on aina kohallaan, jos vähänkin epäilee loukanneensa kalaa...
Toivotan onnea metsästyksellesi, ja muista olla oma itsesi, niin kyllä kaikki varmaan ihan hyvin menee :D- vesilady
Hei!
Osaisitko neuvoa? Olen tutustunut kiinnostavaan kalatmieheen, jonka kanssa ollaan siis käyty ulkona muutamia kertoja. Uskon että mies on kiinnostunut, hän on tehnyt aloitteen tapaamisesta useamman kerran.
Nyt haluaisin kuitenkin siirtää suhteen kaveritasolta myös muuhun kanssakäymiseen. Kuinka vihjaan ujolle kalalle, että olisin kiinnostunut myös seksistä? Itse olen suht viehättävä ja räiskyväkin vesimiestyttö. - MandiCa
vesilady kirjoitti:
Hei!
Osaisitko neuvoa? Olen tutustunut kiinnostavaan kalatmieheen, jonka kanssa ollaan siis käyty ulkona muutamia kertoja. Uskon että mies on kiinnostunut, hän on tehnyt aloitteen tapaamisesta useamman kerran.
Nyt haluaisin kuitenkin siirtää suhteen kaveritasolta myös muuhun kanssakäymiseen. Kuinka vihjaan ujolle kalalle, että olisin kiinnostunut myös seksistä? Itse olen suht viehättävä ja räiskyväkin vesimiestyttö.Aika vaikeen laitoit (:
Toi alotteen tekeminen kalamiehelle on aika kinkkinen paikka, ne ku pelästyy nin helposti. Mutta ei tietenkää kannata luovuttaa, koska on kalatmiesten luonne kuitenkii sen verran palktseva ku sen on saanu vallotettuu kokonaa :D
Elikkä...oletteko te mahtaneet jo suudella?
Jos olette, niin siitä on ehkä kaikista helpoin lähteä liikkeelle. Jos kalathiehen olon saa tuntemaan ensinnäkin retoutuneeksi ja kotoisaksi, nii loppuun asti meneminen on hänelle paljon helpompaa.
Mutta sinun pitää muistaa, että kalatmiehet, kuin naisetkin ajattelee tunteillaan, eikä niinkään järjellään, eli jos hän ei tunne sinuun minkäänlaista kiinnostutsta (mikä ei kuitenkaan tässä tilanteessa varmaan pidä paikkaansa) niin hän saattaa tehdä sen hyvin selväksi, ennen kuin olette menneet pidemmälle tuolta kaveritasolta.
Hyvää matkaa sinulle (: Muista olla hellä ja rakastava. Suudelmia suudelmien jälkeen, helliä kosketuksia ja kuiskauksia korvaan xD - vesilady
MandiCa kirjoitti:
Aika vaikeen laitoit (:
Toi alotteen tekeminen kalamiehelle on aika kinkkinen paikka, ne ku pelästyy nin helposti. Mutta ei tietenkää kannata luovuttaa, koska on kalatmiesten luonne kuitenkii sen verran palktseva ku sen on saanu vallotettuu kokonaa :D
Elikkä...oletteko te mahtaneet jo suudella?
Jos olette, niin siitä on ehkä kaikista helpoin lähteä liikkeelle. Jos kalathiehen olon saa tuntemaan ensinnäkin retoutuneeksi ja kotoisaksi, nii loppuun asti meneminen on hänelle paljon helpompaa.
Mutta sinun pitää muistaa, että kalatmiehet, kuin naisetkin ajattelee tunteillaan, eikä niinkään järjellään, eli jos hän ei tunne sinuun minkäänlaista kiinnostutsta (mikä ei kuitenkaan tässä tilanteessa varmaan pidä paikkaansa) niin hän saattaa tehdä sen hyvin selväksi, ennen kuin olette menneet pidemmälle tuolta kaveritasolta.
Hyvää matkaa sinulle (: Muista olla hellä ja rakastava. Suudelmia suudelmien jälkeen, helliä kosketuksia ja kuiskauksia korvaan xDKiitos vastauksesta. Minulla on itseasiassa aiemmin ollut suhde kalamiehen kanssa ja sen jälkeen päätin, että tätä merkkiä kartan loppuelämäni... Oli toisaalta tosi romanttinen ja rakastava mutta myöskin uskomattoman saamaton tapaus.
Mutta eihän sitä nyt voi antaa horoskoopin määrätä jos tapaa jonkun kivan tyypin. Siis rauhalliseen, romanttiseen ympäristöön ja pieniä hitaita vihjeitä.
- Perh0nen-
Voi kalamiehen saat hetkessä kiedottuu pikkurillisi ympärille. Mutta jos kerran loukkaat siitä se ei parane. Mutta itse olen kalatyttö ja tiedän että kalamies rakastuu helposti ja loukkaantuu myös. Heille ei tarvitse kuin hiukan lirputella ni he ovat aivan lääpällä sinuun. He "uivat" mielellään luoksesi jos vain osaat kauniisti pyytää. Toivotan onnea ja toivottavasti onnistut itsellesi sen upean kalamiehen valloittamaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2196262Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1805822Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai155434BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2514331Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j734087- 2683933
Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1393462Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1283289HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok212986Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan22449