(siis levykkeet)mutta se on Englannin kielinen. Jos asennan sen niin voiko sen saada Suomenkieliseksi versioksi laillisesti? Jos voi, niin saisinko neuvoja?
Minulla käyttämätön Windows 7
5
81
Vastaukset
Jos on ultimateversio niin sitten onnistuu, riippuu vähän siitä.
- eitaivu_enggu
Ei ole ultimateversio, mutta tuli sellainen ajatus mieleen että jos ajan suomenkielisen median sisään ja sitten käyttäisin tätä engun kielisen Windowsin Produc key avainta... hyväksyykö?
eitaivu_enggu kirjoitti:
Ei ole ultimateversio, mutta tuli sellainen ajatus mieleen että jos ajan suomenkielisen median sisään ja sitten käyttäisin tätä engun kielisen Windowsin Produc key avainta... hyväksyykö?
Ei välttämättä. En löisi vetoa euroakaan sen puolesta että hyväksyisi. Aina mahdollista toki mutta Microsoft kun myy niitä eri kieliversioitakin välillä eri hinnoilla niin aika suuri todennäköisyys että ei toimi.
- eitaivu_enggu
eitaivu_enggu kirjoitti:
Entä tällainen http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows7/help/upgrading-from-windows-vista-to-windows-7#T1=tab01
vaihtoehto?
Pääasia olisi päästä pöytäkoneen Vistasta eroon. Läppärissäni on seiska ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen.
- rottenpotatoes
http://neko.kapsi.fi/ohje/Windows_7-vinkit/muuta_kieli.html
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....588750Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3066584Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995907- 1523810
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283203Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623119- 1541914
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171766- 321448
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191206