Voi Sipilä, minkä munauksen menit tv:ssä koko maailman silmiissä tekemään. Tahallinen vai tahaton munaus?
https://www.youtube.com/watch?v=HMPVlDvox8s
Totuus Firasista levinnyt ympäri tellusta!
4
72
Vastaukset
- sipilä.on.suomen
mr.bean
- Tulisit-kaapista-ulos
Sipilä varastaa lastemme tulevaisuuden mutta tykkää
irakilaisista partasuupojista. Pakolaisten suhteen pitää laittaa nolla toleranssi islamilaisten suhteen,
tässä maan taloudellisessa tilanteessa. Islamilaiset pakolaiset ovat
poistettava maasta, emme kai me halua tänne tuhansia
ankkuripakolaisia, jotka tuovat tänne päästessään koko jättimäisen
perheensä. Sisarusten perheetkin he tuovat muka jälkeläisinään.
Meidän pitää laittaa maan talous kuntoon ja yksi järkevimmistä
keinoista on luopua kansantaloutta rasittavista monikulttuurillisista
Islamilaisista pakolaisista. Meidän pitää uhrautua sen verran, että
luovumme näistä kulttuurimme vastaisista pakolaisista, jotka heittivät
Kristittyjäkin pakolaisia laivasta mereen kesällä useita kymmeniä.
Me emme edes tiedä Islamilaisten pakolaisten mahdollista todellista
rikoshistoriaa, hekin ovat voineet heittää mereen Kristittyjä pakolaisia,
tai muuten surmanneet heitä aikaisemmin.- uskonsodat_palaavat
Eurooppa luulee olevansa vastuullinen, mutta toimii demokratiansa vankina täysin vastuuttomasti. Tämä kvasivastuullisuus saa aikaan uskonsodan Euroopassa muutaman vuosikymmenen sisällä. Luulisi yksikertaisimmankin politiikon käsittävän, ettei islamväki koskaan voi sopeutua ihmisten tavoille Euroopassa. Kun tätä väkeä on hamstrattu yli kriittisen massan, alkaa sota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as883445Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253053- 512952
- 592803
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582618Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)492608On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542379Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802251- 692118
- 452112