Miehen ex käy hermoille

exäänkyllästynyt

Eli ongelmana on mieheni ex vaimo joka viestittelee ja soittelee miehelleni päivittäin.
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä pian pari vuotta. Meillä on mennyt hyvin tähän kesään asti. Ongelmaksi minulle on muodostunut mieheni ex vaimon jatkuva yhteyden pito. Mieheni erosi tästä naisesta 7 vuotta sitten naisen lähdettyä toisen miehen matkaan. Arvata saattaa että heidän eronsa oli tosi riitaisa ja tapellessa meni varmaan pari vuotta. He saivat kuitenkin välinsä selvitettyä ja molemmat elivät omaa elämäänsä.
Heillä on liitostaan kaksi lasta jotka ovat heillä vuoroviikoin. Mieheni ex seurustelee edelleen saman miehen kanssa kenen kanssa miestäni aikanaan petti.
Meidän suhteen alkaessa kaikki sujui hyvin mutta kesällä mieheni ex oli laittanut miehelleni viestiä että kaipaa häntä. Mieheni ei kertonut minulle heti asiasta. Kertoi kyllä myöhemmin kun samanlaisia viestejä tuli uudestaan. Näytti jopa ne uudemmat viestit ja sen mitä oli niihin vastannut. Kysyessäni miksei kertonut niistä aikaisemmista viesteistä kertoi syyksi ettei halunnut huolestuttaa minua niin turhalla asialla.
Tämä kertomatta jättäminen jäi kuitenkin mua vaivaamaan. Minua on edellisessä suhteessa petetty ja olen herkkä reagoimaan valehteluun ja salailuun. Sen tyylisiä viestejä ei ole enää tullut mutta mieheni ex pitää yhteyttä mieheeni päivittäin. Soittelee ja lähettelee viestejä. Asiat koskevat lapsia. Tiedän koska mieheni kertoo minulle viesteistä ja näyttää niitä sen takia ettei minun tarviisi epäillä mitään. Ennen tämä ex vaimo ei ole näin paljoa yhteyttä pitänyt. Tuntuu että hän tekee tikustakin asiaa että saa laittaa viestin.
Onhan se hyvä että lasten asioista pidetään huolta mutta itseäni tämä jatkuva yhteydenpito ahdistaa. Olen puhunut asiasta miehelleni ja hän sanoi ymmärtävänsä mutta sanoi ettei voi sille mitään jos toinen kirjoittaa tai soittaa. Eikä tietenkään voi yhteydenpitoa kieltääkkään koska asiat koskevat lapsia.
Menetän usein hermoni tämän asian takia ja meillä välillä onkin asiasta riitaa. Olen vaan niin mustasukkainen ja herkästi epäilevä mikä johtuu siitä aiemmasta suhteesta jossa petettiin.
Jotenkin minulla on tunne että tämä ex vaimo yrittää jotain näillä jatkuvilla viestittelyillä koska muutenkin haikaili mieheni perään.
En tiedä, tilanne on minulle tosi ahdistava. Mitä olette mieltä, stressaanko turhaan ja miten minun kannattaisi olla tai toimia?
Tämä ei mielestäni ole normaalia enää. Itsellänikin on lapsia mutta emme pidä lasteni isän kanssa läheskään niin paljoa yhteyttä.

1

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ankeatilanne

      Ehdota miehellesi että jos antaisi sinun ja voisit miehen sijasta välillä puhua lasten äidin kanssa lapsia koskevista asioista? Olet kuitenkin lasten elämässä myös. Silleen että mies antaisi puhelimensa sulle kun lasten äiti soittaa ja sanoisi hänelle että voi keskustella sun kanssa myös.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe