miten saan Samsungin televisiosta tuon ärsyttävän suomenkielisen selostuksen pois?
Saamsung,selostajan ääni pois
34
44481
Vastaukset
- wqr3wet4e
Lue vaikkapa ohjekirja
- Sisäinen_manuaali_auttaa
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/12/04/tekstitys#tekstitys-aanitekstitys
"Joissakin uusissa vastaanottimissa äänivalikossa voi "hollannin" lisäksi olla "näkörajoitteinen"- tai "audiokuvaus"-valinnat. Tarkemmat tiedot laitteen käyttöohjeesta." => Todennäköisesti tuo AUDIOKUVAUS on päällä?- Sisäinen_manuaali_auttaa
Joissakin Samsungeissa on AD/SUBT -painike, jota on ehkä joskus vahingossa tullut painettua. Jos tämä painike löytyy kaukosäätimestä, niin sen vaikutusta kannattaa kokeilla. Tämä ohje ei edes välttämättä löydy sieltä sisäisestä menusta.
- Anonyymi
Sisäinen_manuaali_auttaa kirjoitti:
Joissakin Samsungeissa on AD/SUBT -painike, jota on ehkä joskus vahingossa tullut painettua. Jos tämä painike löytyy kaukosäätimestä, niin sen vaikutusta kannattaa kokeilla. Tämä ohje ei edes välttämättä löydy sieltä sisäisestä menusta.
KIITOS, täältä löytyi ratkaisu meitä lähes koko koronakevään vaivanneeseen ongelmaan! Eli audiokuvaus oli se juttu ja AD/SUBT- näppäin ratkaisu.
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Kiitos!
Sama oli täällä, meinasin tulla hulluksi. - Anonyymi
Kiitos tiedosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KIITOS, täältä löytyi ratkaisu meitä lähes koko koronakevään vaivanneeseen ongelmaan! Eli audiokuvaus oli se juttu ja AD/SUBT- näppäin ratkaisu.
Juu kiitos niin täälläkin
- Anonyymi
Tämä toimii. Kiitos.
- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydämelliset kiitokset!Olen väistellyt näitä puhuttuja ohjelmia sillä niissä ei ole mitään järkeä!Teidän avulla sain sen selostuksen pois ja olen erittäin tyytyväinen!
Lassi Hapuoja - Anonyymi
4 vuoden jälkeen VIHDOIN sain tietää miten sen voi sammuttaa. KIITOS!
- SamsunkiNäkyyHyvin
Yhdessä Samsunkissa piti laittaa asetusvalikkoon sekä ensisijaiseksi että toissijaiseksi kieleksi suomi. Muuten ei pelannut. Topfieldin digiboksissa toimii ihan oikein,kun laittaa ensisijaiseksi kieleksi suomen ja toissijaiseksi ruotsin. Mulla itsellä on uudehko Samsunki ja siinä toimii kielet ihan O.K. Jos asetus ei onnistu, kerro myös laitteen tyyppi!
- i0000000000000000i
Onko kyse pelistä, jossa pelaajat ovat verkon molemmilla puolin.
- vmp
Poista käytöstä ad/subt. paina kys nappia ja nuolinäppäimellä laita pois päältä.
- Anonyymi
Kiitos neuvosta, - ongelma korjattu :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos neuvosta, - ongelma korjattu :)
samoin kiitos
- Tekniikanihmelapsi
Kiitos neuvosta!
Minullakin oli sama ongelma :D
Homma hoitui. - Anonyymi
Pistä äänet pois
- Anonyymi
Hölmö neuvo. Jos laittaa äänet pois ei kuulu myöskään ohjelman äänet.
Itse sain sen pois päältä kun painaa volymenappia pohjaan ja sieltä valikosta valitsee sen pois. Toinen henkilö oli painellut nappuloita et oli mennyt päälle.- Anonyymi
Juuri näin!👌
- Anonyymi
Minä sain sen ylimääräisen äänen pois LG-telkkarista painamalla PITKÄÄN semmosta nappia, jossa on kolme pientä pistettä rinnakkain. Näin 70-v mummeli onnistu vahingossa. Luin kyllä ohjeen, että paina kyseistä nappia, mutta kun mistään ei käynyt selville että paina nappia pitkään.
- Anonyymi
Kiitos tästä yksinkertaisesta ohjeesta! Kaksi päivää ihmetellyt kaikki mahd. konstit tuloksetta, nyt tuo rasittava pölötys poissa.
- Anonyymi
Audiokuvaus oli täälläkin ratkaisu. Olen selannut ohjeita monta viikkoa tuloksetta ja samalla tullut lähestulkoon lievästi sanottuna hulluksi äänentoiston kanssa!
Kiitos kiitos KIITOS - Anonyymi
Selostus ääni pois
- Anonyymi
Taas kerran pitäisi ottaa insinööri polvelle ja antaa keppiä kunnolla. Kiva kun mummu ja pappa laittavat vahingossa päälle eikä hajuakaan miten saa pois. Vittu mitään pikavalintoja tuollaiselle paska systeemille tarvi laittaa. Kaikki on paskaa kun insinööri on vauhdissa. Varmaan a-insinööri ollut tekemässä. 3 päivän hommaan 3 viikkoa kun on koulusta valmistuneet asialla.
- Anonyymi
Älä muuta viserrä.
- Anonyymi
Miten ihmeessä saa toin pölöttäjän äänen pois
- Anonyymi
AD/SUBT painiketta ei ole kauko säätimessä
- Anonyymi
Ohjekirja on erittäin huono mistä ei saa mitään apua
- Anonyymi
Vihonviimeinen
- Anonyymi
Hei, kuinka saan äänen pois, joka sanoo kirjaimet kerrallaan,kyn kirjoitan viestiä tai sähköpostia? Kiitos!
- Anonyymi
Minulla on LG televisio, miten saan naisen äänen pois, alkaa tulla hulluksi
- Anonyymi
KIITOS VINKISTÄ! SAIN PUHUVAN-PÄÄN HILJASEXI!
KAUPAN KAKE JA SAMSUNGIN TV.
"SUBT. LUKI NAPISSA. JA VALIKOSSA: AUDIO VISUAL "POIS".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578987Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123529Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262740Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht812149Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142050Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3641806Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411462FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01221Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681070