Saamsung,selostajan ääni pois

10L

miten saan Samsungin televisiosta tuon ärsyttävän suomenkielisen selostuksen pois?

34

44481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wqr3wet4e

Lue vaikkapa ohjekirja

• Sisäinen_manuaali_auttaa
      • Sisäinen_manuaali_auttaa

Joissakin Samsungeissa on AD/SUBT -painike, jota on ehkä joskus vahingossa tullut painettua. Jos tämä painike löytyy kaukosäätimestä, niin sen vaikutusta kannattaa kokeilla. Tämä ohje ei edes välttämättä löydy sieltä sisäisestä menusta.

• Anonyymi
        Sisäinen_manuaali_auttaa kirjoitti:

Joissakin Samsungeissa on AD/SUBT -painike, jota on ehkä joskus vahingossa tullut painettua. Jos tämä painike löytyy kaukosäätimestä, niin sen vaikutusta kannattaa kokeilla. Tämä ohje ei edes välttämättä löydy sieltä sisäisestä menusta.

KIITOS, täältä löytyi ratkaisu meitä lähes koko koronakevään vaivanneeseen ongelmaan! Eli audiokuvaus oli se juttu ja AD/SUBT- näppäin ratkaisu.

• Anonyymi

Kiitos

• Anonyymi

Kiitos!
        Sama oli täällä, meinasin tulla hulluksi.

• Anonyymi

Kiitos tiedosta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KIITOS, täältä löytyi ratkaisu meitä lähes koko koronakevään vaivanneeseen ongelmaan! Eli audiokuvaus oli se juttu ja AD/SUBT- näppäin ratkaisu.

Juu kiitos niin täälläkin

• Anonyymi

Tämä toimii. Kiitos.

• Anonyymi

Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sydämelliset kiitokset!Olen väistellyt näitä puhuttuja ohjelmia sillä niissä ei ole mitään järkeä!Teidän avulla sain sen selostuksen pois ja olen erittäin tyytyväinen!
        Lassi Hapuoja

• Anonyymi

4 vuoden jälkeen VIHDOIN sain tietää miten sen voi sammuttaa. KIITOS!

• SamsunkiNäkyyHyvin

Yhdessä Samsunkissa piti laittaa asetusvalikkoon sekä ensisijaiseksi että toissijaiseksi kieleksi suomi. Muuten ei pelannut. Topfieldin digiboksissa toimii ihan oikein,kun laittaa ensisijaiseksi kieleksi suomen ja toissijaiseksi ruotsin. Mulla itsellä on uudehko Samsunki ja siinä toimii kielet ihan O.K. Jos asetus ei onnistu, kerro myös laitteen tyyppi!

• i0000000000000000i

Onko kyse pelistä, jossa pelaajat ovat verkon molemmilla puolin.

• vmp

Poista käytöstä ad/subt. paina kys nappia ja nuolinäppäimellä laita pois päältä.

• Anonyymi

Kiitos neuvosta, - ongelma korjattu :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos neuvosta, - ongelma korjattu :)

samoin kiitos

• Tekniikanihmelapsi

Kiitos neuvosta!
      Minullakin oli sama ongelma :D
      Homma hoitui.

• Anonyymi

Pistä äänet pois

• Anonyymi

Hölmö neuvo. Jos laittaa äänet pois ei kuulu myöskään ohjelman äänet.
      Itse sain sen pois päältä kun painaa volymenappia pohjaan ja sieltä valikosta valitsee sen pois. Toinen henkilö oli painellut nappuloita et oli mennyt päälle.

• Anonyymi

Juuri näin!👌

• Anonyymi

Minä sain sen ylimääräisen äänen pois LG-telkkarista painamalla PITKÄÄN semmosta nappia, jossa on kolme pientä pistettä rinnakkain. Näin 70-v mummeli onnistu vahingossa. Luin kyllä ohjeen, että paina kyseistä nappia, mutta kun mistään ei käynyt selville että paina nappia pitkään.

• Anonyymi

Kiitos tästä yksinkertaisesta ohjeesta! Kaksi päivää ihmetellyt kaikki mahd. konstit tuloksetta, nyt tuo rasittava pölötys poissa.

• Anonyymi

Audiokuvaus oli täälläkin ratkaisu. Olen selannut ohjeita monta viikkoa tuloksetta ja samalla tullut lähestulkoon lievästi sanottuna hulluksi äänentoiston kanssa!

Kiitos kiitos KIITOS

• Anonyymi

Selostus ääni pois

• Anonyymi

Taas kerran pitäisi ottaa insinööri polvelle ja antaa keppiä kunnolla. Kiva kun mummu ja pappa laittavat vahingossa päälle eikä hajuakaan miten saa pois. Vittu mitään pikavalintoja tuollaiselle paska systeemille tarvi laittaa. Kaikki on paskaa kun insinööri on vauhdissa. Varmaan a-insinööri ollut tekemässä. 3 päivän hommaan 3 viikkoa kun on koulusta valmistuneet asialla.

• Anonyymi

Älä muuta viserrä.

• Anonyymi

Miten ihmeessä saa toin pölöttäjän äänen pois

• Anonyymi

AD/SUBT painiketta ei ole kauko säätimessä

• Anonyymi

Ohjekirja on erittäin huono mistä ei saa mitään apua

• Anonyymi

Vihonviimeinen

• Anonyymi

Hei, kuinka saan äänen pois, joka sanoo kirjaimet kerrallaan,kyn kirjoitan viestiä tai sähköpostia? Kiitos!

• Anonyymi

Minulla on LG televisio, miten saan naisen äänen pois, alkaa tulla hulluksi

• Anonyymi

KIITOS VINKISTÄ! SAIN PUHUVAN-PÄÄN HILJASEXI!

KAUPAN KAKE JA SAMSUNGIN TV.

"SUBT. LUKI NAPISSA. JA VALIKOSSA: AUDIO VISUAL "POIS".

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8987
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3529
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2740
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      81
      2149
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2050
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      364
      1806
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1462
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1221
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1095
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      68
      1070
    Aihe