Mikä mahtoi olla kiinnostus lähteä osoittamaan mieltä Ihan ISOLLE KIRKOLLE asti?, kun eka kuvat tulivat olivat baarissa tuopit kädessä??? Mitä mieltä he osoittivat??? Pääsivät halvalla kyydillä Baariin kirkolle ja saivat ammattiliitolta 20 egee sitä varten VAI T:yaralainen
PS. Vaikk ihol o merkei ei tarvi varastaa koko showta, vähän nolottaakin!? Pysyis koton.
Bussilasillinen lähti mielenosoitukseen, vai oliko
10
212
Vastaukset 10
- eläköönvallankumous
No kukas nyt ilman viinaa tuomoseen,alkohooli lisää intoa ja vaimantunnetta.
Politiikkaki aukeaa niin kuin kirkkaampana eteen ja suosionosoitukseset tuleva ihmeen kelkkeällä äänellä, viinapäissään hurmos on sanoinkuvaamaton. - Aamuinenkänni
Aika moni oli Helsingissä aamupäivällä aika jurrissa. Turkulaisia ja porilaisia oli ainakin. Ukilaisista en osaa sanoa.
- Säästöä
- PysykääLiitoissaDuunarit
Tämähän kuuluisi yrittäjien palstalle, jotta saisit heidät eroamaan EK:sta.
- palkansaaja
Tässä taloustilanteessa ay-liike ei ole toiminut isänmaallisesti. Nyt olisi korkea aika kantaa vastuu ja tuda esiin solidaarinen suunnitelma, jolla tarvittavat leikkaukset saadaan toteutettua.
- porvareilleraippaa
Ay liike on ainoa joka on toiminut oikein. Hallitus on myöntänyt yrityksille monen miljardin edestä verohelpotuksia. Ek luvannut 100000 tyopaikkaa sitä vastaan, mutta miten kävikään. TYÖTTÖMYYS VAAN NOUSEE ja Yritykset käärivät entistä suurempia voittoja. PERKELE mitä touhua.
- Idioottimaista
Kohta riitaisa Suomi on Kreikan kanssa samalla viivalla. - hyvä kun kohta kurjuus on jaettu tasan ja kaikki nuollaan näppejämme.
- jööran
Mieluummin nuollaan näppejämme,kuin lahtarin hanuria.
- NahkurinOrsillaTavataan
Sinäkin vielä nielet ylpeytesi. :)
- jööran
Ehkä olet itse niellyt jotain muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as331084Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 71577
- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34444
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398