Hei, kaikki miehet!
Olen 19-vuotias söpö opiskelijatyttö valmiina myymään sinulle ihanat tuoksuvat pikkuhousuni... Lähetä minulle postia niin kerron lisää...
100% luottamus taattu.
[email protected]
Myyn tuoksuvat pikkuhousuni
Tyttö rahapulassa
4
3192
Vastaukset
ne ihan oikeesti jotakuta???
- Söpö tyämiäs
kyllä kiinnosta muu kuin söpön opiskelijatytön pillu.
- zerox
olen myynyt pöksyni halukkaalle miespuoliselle joskus männä vuosina. näkyypä kiinnostavan.
- Jurtan ukko
tuoksuvat aluspökäni! Nyt on pökät ollut jo yli kaksi viikkoa pesemättä, joten joutavat kyllä.
Haju on melkoinen ja vanha emäntä pitelee sieraimiaan. Minulla on vaihtopökät.
Ite olen 62 vuotias 163 cm/74 kg poromies ja kova työmyyrä.
Mutta jos käyttöön menevät niin lähetän ilmaiseksi.
Ota yhteyttä Karigasniemen postikonttorin Poste Restanteen nimimerkillä "Jurtan ukko".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky74815Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444694Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1803845Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty393594Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1133574Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm623060Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1112022Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121090Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63897- 93812