Miten Te Juankosken maanviljelijät ymmärrätte toisen ihmisen omaisuuden .
Toisen oma
20
1559
Vastaukset
- kerroenemmän
Himitseeko ne toisten omaisuutta?
- kulukunen
suoraan sanottuna varastaa mutta kai niillä on oikeus kun on riittävän iso tilallinen
- kolkytseiska
Minkä nuorena varastaa - sen vanhana omistaa . . .
- NeSos
Mittee työ haakkujat syöttä? Siitä vaen koettammaan, jos se niin helepolta tunttuu. Onko siellä S.-Marketissa sitä syötävvee? Jos se teijän perässä oes, nii ei oes.
- kulukunen
NeSos kirjoitti:
Mittee työ haakkujat syöttä? Siitä vaen koettammaan, jos se niin helepolta tunttuu. Onko siellä S.-Marketissa sitä syötävvee? Jos se teijän perässä oes, nii ei oes.
elikkä jos oikein ymmärsin viljelijät saavat varastaa mutta siitä ei saa julkisesti puhua kun se on haukkumista korjaa jos olen väärässä.Pyydän nöyrimmästi anteeksi typerää käytöstäni .Mites sitten jos viljelijältä varastaa saako siitä puhua ?
- muailivveilijät
kulukunen kirjoitti:
elikkä jos oikein ymmärsin viljelijät saavat varastaa mutta siitä ei saa julkisesti puhua kun se on haukkumista korjaa jos olen väärässä.Pyydän nöyrimmästi anteeksi typerää käytöstäni .Mites sitten jos viljelijältä varastaa saako siitä puhua ?
Et kaet vuan tarkota nuita muatalloustukija? Ne on ihan paekallaan koska muavviljelijät ee pärjjees muuten meejän kolleessa ilimastossa. Taejjat olla vuan katteellinen!
- Kulukunen
muailivveilijät kirjoitti:
Et kaet vuan tarkota nuita muatalloustukija? Ne on ihan paekallaan koska muavviljelijät ee pärjjees muuten meejän kolleessa ilimastossa. Taejjat olla vuan katteellinen!
En ole viljelijä enkä ole puhunut maataloustuista mitään .SIIS MINULTA ON VILJELIJÄ VARASTANUT MINUN OMAISUUTTANI SIITÄKÖ OLEN KATELLINEN EN YMMÄRRÄ
- lipoosi
kääppä hakemassa takasi tae oesitko joskus kuullu polliisista..niille ylleesä ilimotettaa varkaavet ja muut rötökset. tosin kyllähän ne tällä palstallakkii selevijää
- Vitonen
Kulukunen kirjoitti:
En ole viljelijä enkä ole puhunut maataloustuista mitään .SIIS MINULTA ON VILJELIJÄ VARASTANUT MINUN OMAISUUTTANI SIITÄKÖ OLEN KATELLINEN EN YMMÄRRÄ
Osaatko kirjoittaa, mitä sinulta varastettiin ?? vai oliko tämäkin juttu niitä ....
- älytöntä
ituniskat ovat kokoajan veronmaksajien pussilla,kummaa hommaa että väkisin yritetään pitää pystyssä
- qwertyuoy
Pitää pysäyttää pystyssä jotta sulla on syötävää. Kun olet syönyt jaksat taas valittaa
- onkin
MV.
- ottomaahinen
Kaupat on pullollaan tuontiruokaa joka on halvempaa kuin kotimainen niin ei ole epäilystäkään kumpaa osta,se on ulkolaista ja nämä saatanan lehmännussijat kähveltää veronmaksajien kukkarosta ja eikä näillä perseaukisilla ole varaa maksaa edes omia sähkölaskuja ! Ei voi ainakaan sanoa että ovat yrittäjiä,oikeat yrittäjät osaavat laskea ja lopettaa ajoissa mutta nämä ovat laskutaidottomia syöpäläisiä yhteiskunnassamme
- vitonen
Sossuhan se maksaa persaukisten sähkölaskut ja kenenkä pussista?? . . . OIKEAT
yrittäjät ottaa veronmaksajien pussista ja osaavat aloittaa ja lopettaa oikealla tavalla. Nämä yrittäjät ei lehmiä nussi, koska saattaa kauluspaita sottaantua. - Anonyymi
Taiat olla pienpalkkainen tehtaalainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taiat olla pienpalkkainen tehtaalainen
Työnantajanhan pittää tännään maksoo menetetystä vappaa-ajasta eikä tuottavasta työstä demariin mielestä. Näin myö työnantajat tämä nähhään. Ja kaikilla yhteiskunnan eduilla vielä täydennätte as-tuki ym
- jaavatar
Ei jyväpaskajussikaan osta kallista kotimaista vaan ihan tuontikamppeita ostaa kun halvemmalla saa niin ne sapuskan ostajatkin tekee
- Anonyymi
Mikä on sinun on myös minun. Mikä on minun ei oo sinun. Tulko seleväks!!!
- Anonyymi
Joko se rosvo on suatu kiinni ?
- Anonyymi
ee oo suatu perkele !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897