Soitin Autoasi Juvanmalmille aikomukseni kysyä huoltotarjousta.
Ensimmäiseen puheluun ei vastattu ollenkaan, eikä vastapuhelua tullut koskaan. ???
Jätin soittopyynnöön vastaajaan. Reilu kuukausi kulunut, ei mitään vastausta.
No, auto tuli huollettua toisen liikkeen toimesta. Vaikka lisätöitä tuli, hinta oli erittäin kohtuullinen työn määrään nähden.
Jos iso huolto ja jarrut joka nurkkaan on tarpeen, ei nähtävästi kannata soittaa Autoasi Juvanmalmille.
En voi valittaa palvelusta, kun en ole sellaista koskaan saanut.
Autoasi Juvanmalmi kokemus
OlliKutas
2
111
Vastaukset
- Ante69
Autoasi on TODELLA per***stä! Kokemusta Hesasta ja Turusta. Katsokaas Turun osoite netistä - ei ole toiminut siellä 1,5 vuoteen! Nykyisin jossain lentokentän lähellä salaisessa hallissa?
- Lahdenpoika
Joo. Kun soittaa menee vastaajaan josta kerrotaan että puhelusi on rekisteröity ja otetaan yhteyttä. Paitsi ettei oteta koskaan!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136