Niin mistä löytyis xp prosessionaliin suomenkieliseen koodia, jolla toimisi?
Mistä XP:n product key?
12
5414
Vastaukset
- tumppu
..kyljestä/pohjasta olevasta tarrasta tai cd:stä. Tätähän varmaan hait ;)
-T- on...
uusinut Product Key:n muodostamisalgoritmin versiosta Sp1 lähtien. Näihin on netistä vaikeaa löytää käypää product Key-numeroita. Jossain vaiheessa onnistuu, jos on kärsivällisyyttä kokeilla... Lisäksi Sp1 (ja Sp2) sisältää noitten product key-juttujen "mustan listan", joten päivitys on työn takana, jos on piraattisofta...
Olen myös huomannut, että SP2 päivitys muuttaa tuotteen product Key'n taas uusiksi, eli se ei ole enää sama, kuin siinä lisenssitarrassa on.
Joten onnea vain product key'n metsästykseen ja SP2-päivitykseen! - p2p
on... kirjoitti:
uusinut Product Key:n muodostamisalgoritmin versiosta Sp1 lähtien. Näihin on netistä vaikeaa löytää käypää product Key-numeroita. Jossain vaiheessa onnistuu, jos on kärsivällisyyttä kokeilla... Lisäksi Sp1 (ja Sp2) sisältää noitten product key-juttujen "mustan listan", joten päivitys on työn takana, jos on piraattisofta...
Olen myös huomannut, että SP2 päivitys muuttaa tuotteen product Key'n taas uusiksi, eli se ei ole enää sama, kuin siinä lisenssitarrassa on.
Joten onnea vain product key'n metsästykseen ja SP2-päivitykseen!Ihan uutta tietoa meikkikselle, tänx.
Ajattelinkin, että ihme juttu jos SP2 keskittyy pelkästään "nettiturvallisuuteen" eli windowsin omaan "palomuuriin".
Ihan hyvä, että hankaloittavat piraattiversioiden käyttöä.
Kun asensin SP2 :sen (jonka olen jo poistanut), niin sehän koitti tarjoilla sitä omaa palomuuria, mutta onneksi Norton Internet Security 2004 ymmärsi yskän ja ehdotti, että eiköhän kytketä tuo windowsin oma palomuuri pois käytöstä ja annetaan Nortonin hoidella nämä hommat niin kuin ennenkin ja niin tein. Nortoniin luotan tietoturva-asioissa, F-Secureen ja Microsoftiin en. - Pomo
p2p kirjoitti:
Ihan uutta tietoa meikkikselle, tänx.
Ajattelinkin, että ihme juttu jos SP2 keskittyy pelkästään "nettiturvallisuuteen" eli windowsin omaan "palomuuriin".
Ihan hyvä, että hankaloittavat piraattiversioiden käyttöä.
Kun asensin SP2 :sen (jonka olen jo poistanut), niin sehän koitti tarjoilla sitä omaa palomuuria, mutta onneksi Norton Internet Security 2004 ymmärsi yskän ja ehdotti, että eiköhän kytketä tuo windowsin oma palomuuri pois käytöstä ja annetaan Nortonin hoidella nämä hommat niin kuin ennenkin ja niin tein. Nortoniin luotan tietoturva-asioissa, F-Secureen ja Microsoftiin en.Kun olet ladannut xp:n sp2-päivityksen koneellesi, niin napsase nettijohto pois seinästä, kytke virustorjunta pois päältä ja sen jälkeen voit huoletta asentaa sp2:sen! Avot, sinulla on päivitetty vintoosa joka toimii. Kun vielä otat (niin kuin teitkin) xp:n oman palomuurin pois päältä niin homma ei mene juntturaan. Muista kytkeä se virustorjunta takaisin päälle!
- väitän
on... kirjoitti:
uusinut Product Key:n muodostamisalgoritmin versiosta Sp1 lähtien. Näihin on netistä vaikeaa löytää käypää product Key-numeroita. Jossain vaiheessa onnistuu, jos on kärsivällisyyttä kokeilla... Lisäksi Sp1 (ja Sp2) sisältää noitten product key-juttujen "mustan listan", joten päivitys on työn takana, jos on piraattisofta...
Olen myös huomannut, että SP2 päivitys muuttaa tuotteen product Key'n taas uusiksi, eli se ei ole enää sama, kuin siinä lisenssitarrassa on.
Joten onnea vain product key'n metsästykseen ja SP2-päivitykseen!"Olen myös huomannut, että SP2 päivitys muuttaa tuotteen product Key'n taas uusiksi, eli se ei ole enää sama, kuin siinä lisenssitarrassa on."
Slipstreamasin sp2:n ja poltin asennuslevyn. Hyväksyi vanhan product keyn. Kyseessä oli kaupasta ostettu oem-versio. - nyt
väitän kirjoitti:
"Olen myös huomannut, että SP2 päivitys muuttaa tuotteen product Key'n taas uusiksi, eli se ei ole enää sama, kuin siinä lisenssitarrassa on."
Slipstreamasin sp2:n ja poltin asennuslevyn. Hyväksyi vanhan product keyn. Kyseessä oli kaupasta ostettu oem-versio.puhunutkaan siitä, minkä Key:n hyväksyy.
Mutta jos katsoo ohjelmalla (Product key viewer), joka näyttää mikä product key on koneella, niin SP2-päivityksen jälkeen koneella on ihan eri product key...
Product key viewer:in voit ladata:
http://www.miscsoftware.com/catalog/product_info.php?products_id=33
tai
http://www.cracks.am/cracks/w5.html nyt kirjoitti:
puhunutkaan siitä, minkä Key:n hyväksyy.
Mutta jos katsoo ohjelmalla (Product key viewer), joka näyttää mikä product key on koneella, niin SP2-päivityksen jälkeen koneella on ihan eri product key...
Product key viewer:in voit ladata:
http://www.miscsoftware.com/catalog/product_info.php?products_id=33
tai
http://www.cracks.am/cracks/w5.htmlMulla HP kannettavassa esiasennettu XP-home SP1.
Produck Key on eri kuin tarrassa. Ihan ymmärrettävää jos valmistaja tai maahantuoja esiasentaa tuhansiin koneisiin XP:n niin tekee sen varmaan imgelta nopeasti ja voipi olla että Product Keykin on sama joka koneessa, vain tarrassa oleva on sitten eri.
- p2p
niin käsittämättömältä kuin se kuulostaakin, niin voisko laittaa harkintaan ostaa vaikka Win XP Home?
Itse olen aina käyttänyt netistä impattua tai muuten piratosoitunutta softaa (win 3.11, 95, 98, 2000, xp), kunnes sain ahaa -elämyksen, että eihän tuo Win XP Home maksa nyt niin hirmuisia, etteikö sitä voisi jopa ostaa... ja niin tein. Ei ongelmia product keys :ssä, aktivoinnissa, päivityksissä, kaikki ok.
- Jos ajattelet, että Windows on toimiva ja sinulle ok käyttis; tue sen kehittelyä ostamalla se.
- Jos ajattelet, että Windows on paholaisen tekemä tuote, niin siirry Linuxiin. Nyt se on helppoa; tsekkaa MEPIS LINUX ( http://www.mepis.org/ ) - iuhefuihgiurehgiurdh
paskaa en siirry linux paskaan. Windows 7 oon siirtyny 2 vuotta sitten ja enkä tarttee muuta kuin Windows 7 Ultimate 64 bittisen joka on toiminut hyvin ja paremmin kuin mikään muu paska linux tai mac os.
- äxpeeproo
HRXTR-FKTCV-X8QCH-D7PTH-KYYPB
- w 8
Päivitä kasiin halvalla.
- Juhaze
Tuo koodi toimi jee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519