Mistä XP:n product key?

Mimmuli

Niin mistä löytyis xp prosessionaliin suomenkieliseen koodia, jolla toimisi?

12

4879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tumppu

      ..kyljestä/pohjasta olevasta tarrasta tai cd:stä. Tätähän varmaan hait ;)

      -T

      • on...

        uusinut Product Key:n muodostamisalgoritmin versiosta Sp1 lähtien. Näihin on netistä vaikeaa löytää käypää product Key-numeroita. Jossain vaiheessa onnistuu, jos on kärsivällisyyttä kokeilla... Lisäksi Sp1 (ja Sp2) sisältää noitten product key-juttujen "mustan listan", joten päivitys on työn takana, jos on piraattisofta...

        Olen myös huomannut, että SP2 päivitys muuttaa tuotteen product Key'n taas uusiksi, eli se ei ole enää sama, kuin siinä lisenssitarrassa on.

        Joten onnea vain product key'n metsästykseen ja SP2-päivitykseen!


      • p2p
        on... kirjoitti:

        uusinut Product Key:n muodostamisalgoritmin versiosta Sp1 lähtien. Näihin on netistä vaikeaa löytää käypää product Key-numeroita. Jossain vaiheessa onnistuu, jos on kärsivällisyyttä kokeilla... Lisäksi Sp1 (ja Sp2) sisältää noitten product key-juttujen "mustan listan", joten päivitys on työn takana, jos on piraattisofta...

        Olen myös huomannut, että SP2 päivitys muuttaa tuotteen product Key'n taas uusiksi, eli se ei ole enää sama, kuin siinä lisenssitarrassa on.

        Joten onnea vain product key'n metsästykseen ja SP2-päivitykseen!

        Ihan uutta tietoa meikkikselle, tänx.
        Ajattelinkin, että ihme juttu jos SP2 keskittyy pelkästään "nettiturvallisuuteen" eli windowsin omaan "palomuuriin".
        Ihan hyvä, että hankaloittavat piraattiversioiden käyttöä.

        Kun asensin SP2 :sen (jonka olen jo poistanut), niin sehän koitti tarjoilla sitä omaa palomuuria, mutta onneksi Norton Internet Security 2004 ymmärsi yskän ja ehdotti, että eiköhän kytketä tuo windowsin oma palomuuri pois käytöstä ja annetaan Nortonin hoidella nämä hommat niin kuin ennenkin ja niin tein. Nortoniin luotan tietoturva-asioissa, F-Secureen ja Microsoftiin en.


      • Pomo
        p2p kirjoitti:

        Ihan uutta tietoa meikkikselle, tänx.
        Ajattelinkin, että ihme juttu jos SP2 keskittyy pelkästään "nettiturvallisuuteen" eli windowsin omaan "palomuuriin".
        Ihan hyvä, että hankaloittavat piraattiversioiden käyttöä.

        Kun asensin SP2 :sen (jonka olen jo poistanut), niin sehän koitti tarjoilla sitä omaa palomuuria, mutta onneksi Norton Internet Security 2004 ymmärsi yskän ja ehdotti, että eiköhän kytketä tuo windowsin oma palomuuri pois käytöstä ja annetaan Nortonin hoidella nämä hommat niin kuin ennenkin ja niin tein. Nortoniin luotan tietoturva-asioissa, F-Secureen ja Microsoftiin en.

        Kun olet ladannut xp:n sp2-päivityksen koneellesi, niin napsase nettijohto pois seinästä, kytke virustorjunta pois päältä ja sen jälkeen voit huoletta asentaa sp2:sen! Avot, sinulla on päivitetty vintoosa joka toimii. Kun vielä otat (niin kuin teitkin) xp:n oman palomuurin pois päältä niin homma ei mene juntturaan. Muista kytkeä se virustorjunta takaisin päälle!


      • väitän
        on... kirjoitti:

        uusinut Product Key:n muodostamisalgoritmin versiosta Sp1 lähtien. Näihin on netistä vaikeaa löytää käypää product Key-numeroita. Jossain vaiheessa onnistuu, jos on kärsivällisyyttä kokeilla... Lisäksi Sp1 (ja Sp2) sisältää noitten product key-juttujen "mustan listan", joten päivitys on työn takana, jos on piraattisofta...

        Olen myös huomannut, että SP2 päivitys muuttaa tuotteen product Key'n taas uusiksi, eli se ei ole enää sama, kuin siinä lisenssitarrassa on.

        Joten onnea vain product key'n metsästykseen ja SP2-päivitykseen!

        "Olen myös huomannut, että SP2 päivitys muuttaa tuotteen product Key'n taas uusiksi, eli se ei ole enää sama, kuin siinä lisenssitarrassa on."

        Slipstreamasin sp2:n ja poltin asennuslevyn. Hyväksyi vanhan product keyn. Kyseessä oli kaupasta ostettu oem-versio.


      • nyt
        väitän kirjoitti:

        "Olen myös huomannut, että SP2 päivitys muuttaa tuotteen product Key'n taas uusiksi, eli se ei ole enää sama, kuin siinä lisenssitarrassa on."

        Slipstreamasin sp2:n ja poltin asennuslevyn. Hyväksyi vanhan product keyn. Kyseessä oli kaupasta ostettu oem-versio.

        puhunutkaan siitä, minkä Key:n hyväksyy.

        Mutta jos katsoo ohjelmalla (Product key viewer), joka näyttää mikä product key on koneella, niin SP2-päivityksen jälkeen koneella on ihan eri product key...

        Product key viewer:in voit ladata:
        http://www.miscsoftware.com/catalog/product_info.php?products_id=33
        tai
        http://www.cracks.am/cracks/w5.html


      • nyt kirjoitti:

        puhunutkaan siitä, minkä Key:n hyväksyy.

        Mutta jos katsoo ohjelmalla (Product key viewer), joka näyttää mikä product key on koneella, niin SP2-päivityksen jälkeen koneella on ihan eri product key...

        Product key viewer:in voit ladata:
        http://www.miscsoftware.com/catalog/product_info.php?products_id=33
        tai
        http://www.cracks.am/cracks/w5.html

        Mulla HP kannettavassa esiasennettu XP-home SP1.
        Produck Key on eri kuin tarrassa. Ihan ymmärrettävää jos valmistaja tai maahantuoja esiasentaa tuhansiin koneisiin XP:n niin tekee sen varmaan imgelta nopeasti ja voipi olla että Product Keykin on sama joka koneessa, vain tarrassa oleva on sitten eri.


    • p2p

      niin käsittämättömältä kuin se kuulostaakin, niin voisko laittaa harkintaan ostaa vaikka Win XP Home?
      Itse olen aina käyttänyt netistä impattua tai muuten piratosoitunutta softaa (win 3.11, 95, 98, 2000, xp), kunnes sain ahaa -elämyksen, että eihän tuo Win XP Home maksa nyt niin hirmuisia, etteikö sitä voisi jopa ostaa... ja niin tein. Ei ongelmia product keys :ssä, aktivoinnissa, päivityksissä, kaikki ok.

      - Jos ajattelet, että Windows on toimiva ja sinulle ok käyttis; tue sen kehittelyä ostamalla se.

      - Jos ajattelet, että Windows on paholaisen tekemä tuote, niin siirry Linuxiin. Nyt se on helppoa; tsekkaa MEPIS LINUX ( http://www.mepis.org/ )

    • iuhefuihgiurehgiurdh

      paskaa en siirry linux paskaan. Windows 7 oon siirtyny 2 vuotta sitten ja enkä tarttee muuta kuin Windows 7 Ultimate 64 bittisen joka on toiminut hyvin ja paremmin kuin mikään muu paska linux tai mac os.

    • äxpeeproo

      HRXTR-FKTCV-X8QCH-D7PTH-KYYPB

    • w 8

      Päivitä kasiin halvalla.

    • Juhaze

      Tuo koodi toimi jee

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe