MITÄ LÄNNEN TULEE TIETÄÄ ISLAMISTA

Kiinnos

Tieto on kovin hajanaista eikä muuta tule julkisuudessa esille kuin ns. ääriliikkeet.

Törmäsin Youtubessa luentosarjaan "MITÄ LÄNNEN TULEE TIETÄÄ ISLAMISTA"
Em. videoissa todelliset Koraanin tuntijat esittävät (hillitysti) Islamin olemusta Koraanin kehoitusten valossa. Suosittelen...

7

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Awlaki

Suosittelen myös Anmwar Al-Awlakin videoita. (Allah olkoon tyytyväinen häneen)
      Niin juu, hänethän posautettiin taivaan tuuliin Jemenissä amerikkalaisella lennokki-iskulla..
      Allahu akbar.

• mustahevonen

Kristillis Sionistinen lennokki teki Jeesukselle otollisen tehtävän.

• tgfxcg

Islamin uskoiset eivät vaan hyväksy muita uskontoja. Sama levottomuus siirtyy vain tänne. Heistä koituu vielä suuria ongelmia suomelle.

• Finnish_White_Power

Kaikkien tulee sisäistää tämä faktinen määritelmä poliittisesta islamista:

POLIITTINEN ISLAM ON EKSPANSIIVINEN JA INVASIIVINEN TUHON IDEOLOGIA, JOKA SYÖVÄN LAILLA TUNKEUTUU MUIHIN KULTTUUREIHIN JA TUHOAA NE TAVALLA TAI TOISELLA VALLANHIMONSA TIELTÄ.

ISLAM ON MORAALIKÖYHÄ, EPÄOIKEUDENMUKAINEN, JOUSTAMATON, ALKUKANTAINEN SEKÄ BRUTAALI VIHAN USKONTO.

• mustahevonen

Se tulee tietää jokaisen Suomalaisen että sen uskonnon harjoittamista ei sallita maassamme .
      Eikö olekkin selvää ja yksinkertaista sanomaa.

• Raamatusta.R

On hyvääkin Muslimit eivät syö sianlihaa, jonka Jumala on jaotellut saastaisiin eläimiin kuuluvaksi.
        Jeesuskin ajoi saastaiset henget sikoihin, ja jyrkännettä alas järveen. Jeesus ei syönyt saastaisia eläimiä kuten sikaa.

• mustahevonen

Me syömme sikaa koska se on hyvää ja ei ole saastaista , koska kristinuskossa on periytynyt ZEUS Jumalan palvelusmenoista sika juhlat.

Zeus on mennyttä , niin on kohta Jeesuskin vain n, 20 % Suomenkansasta uskoo Jeesus Jumalaan jollakin tapaa ja loput tietävät uskontojen petoksen hallita ihmisiä.

Nyt on menossa suuri Kristillisen Sionistien pommitukkampanja Islamin uskoisia vastaan Levantissa.
        Tämä on suurin koalitio mikä on koskaan ollut Islamin uskoisten kukistamiseksi.

Islamisti sotilaat ovat paenneet Eurooppaan ja naiset ja lapset on jätetty kotimaahan tai lähialueen leireille odottamaan Kristinuskon Jeesuksen innoittamia pommittajia juutalaisen Sionismin ja Kristillisen Sionismin hengessä , mutta vaikka kuinka pommittaa ja tuhoaa Jeesus ei vain tule , harha uskomus ei toteudu vaikka tuhoaisi kokonaan kilpailevan uskonharhan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2752
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      362
      2005
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1727
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1638
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe