Mahtaako Viron lääkäreiltä saada Xanor-

xanor2mg

reseptejä helpommin kuin Suomesta? Onko kellään kokemusta? Itse kuulin tällä viikolla, että Thaimaasta niitä lääkkeitä saa ihan tosta vaan. Täällä vaan v.ittuillaan ahdistuneelle ihmiselle, lekurit siis.

13

1373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itkunvinkula

Xanorilla et saa muuta kuin hankalasti hoidettavan lääkeaineriippuvuuden ahdistuksesi lisäksi.

• scarecrow123

Ei niitä Thaimaastakaan tosta vaan saa...ehkä jopa vaikeammin kuin täältä, eli se huhu on ihan paskapuhetta. Ja kyllä, Xanorista saat vielä pahemman ahdistuksen kaupan päälle jos niitä nappailet huiviin. Miks helvetissä sun pitäisi juuri niitä saada???

• 423423423

Sosiaalisten tilanteiden pelkoon ei ole lääkettä. Itselläni auttoi kun syrjäytyi yhteiskunnan ulkopuolelle.

• kumpikaan

Noista Ei ole syy eikä ratkaisu. "Syrjäytyminen" on 2000-luvun keksimä muoti-ilmiö.

• Xanori

En tajua vouhkaamista Xanorista. Itse söin sitä vuosia tarvittaessa. En jäänyt koukkuun. Helpotti ahdistukseen enkä käyttänyt läheskään joka päivä tai edes viikko. Nykyisin rauhottavana Opamox, kun muuta ei kirjoiteta. Tuota joudunkin sitten napsimaan paljon useammin ja isompia määriä, että auttaa. Tunnen olevani enemmän koukussa Opamoxiin kuin ikinä olin Xanoriin. Xanorin lopettamisen jälkeen olin pitkään ilman mitään rauhottavia ja yhtäkkiä sitä ei enää mistää saa.

En nyt vastannut aloittajan kysymykseen, kun en mitään siitä tiedä.

• xanoriton

Mä taas tulin täysin riippuvaiseksi xanorista, xanor kyllä antaa taivaallisen hyvän olon tunteen ja xanoria pitäiskin verrata teholtaan huumeisiin. Mutta kun teho loppuu niin vieroitusaika on HELVETILLINEN. Siksi pysyn erossa xanorista, se jos mikä tekee niin riippuvaiseksi niin että paha olo mikä seuraa kun yrittää selvitä ilman sen tehoa ei vedä vertoja huumeettomalle elämälle.

• Toivotaan.että.ei

Toivottavasti ei, koska olet selvästi bentsokoukussa ja yrität saada niitä mistä tahansa. Tarvitsisit vieroituksen bentsoista ja hoitoa varsinaiseen syyhyn, et pelkkää oireiden piilottamista bentsoilla.

• näisevaamenee

netistä saa mitä tahans, ku tietää, mist hakea..

• nimenomaanjoo

Olet tilaavinasi Xanoria, saattaa olla mitä tahansa aspiriinista rotanmyrkkyyn.

• venom1

Siksi tilattu lääke kannattaakin ensin tarkistaa onko aitoa vai ei. Jos ei tiedä miten se tehdään on turha edes tilata mitään.

• syön.xanoria

Xanoreita saa kyllä ihan Suomestakin, kuka niitä tarvitsee.

Jos täytyy lähteä epätoivon vimmalla etsimään ulkomailta, on vika jossain muussa kuin lääkkeiden saannisssa, ehkäpä niitä ei osata käyttää oikein.

Tehkää muita asioita ja ottakaa lääkettä vain tarpeeseen. Mikssi elämänne pyörii lääkkeiden ympärillä?

• eimuutenonnistu

Miten sinä määrittelet "oikean tarpeen"? Sosiaaliset tilanteet? Ulkona käynnit? Toleranssi alkaa kasvamaan ensimmäisen pillerin jälkeen ja koukussa kuitenkin olet kohta.

• ahdistaaniinhelvetisti

Mulla Xanor oli ainoa lääke, joka auttoi ahdistukseen ja yleiseen pahaan oloon. Enää kukaan lääkäri ei suostu sitä määräämään. Ketipinoria vaan tyrkytetään ja se ei sovi mulle, päinvastoin se ahdistaa vielä enemmän. Kerran sain jotain tosi mietoja Opamoxeja, mutta auttoi vain jos otin 10x annoksen ja pureskelin ne. Voi kun niitä Xanoreita jostain sais niin ainakin vähän olo helpottais.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe