Miksi te naiset ette tykkää minusta?
Olen yksinäinen
16
<50
Vastaukset
- wfojswf
Mikset sää tykkää musta
- lkhhlhklklhlhl
En usko, että monellakaan, jos kellään naisella on eroottista kiinnostusta minuun (ulkomuotoni ei ole ehkä siitä vetävimmästä päästä), mutta uskon silti monen tuntemani naisen pitävän minusta ihmisenä.
Minulla on hyviä naispuolisia ystäviä joiden kanssa vietän joskus aikaakin ja heidän kanssaan on helppoa olla kun on jotenkin sanattomasti sovittu, ettei tähän ystävyyteen liity mitään muuta kuin ystävyys.
Olen siis hetero, mutta "suhteeni" päättyi aina katastrofiin. Nyt olen jättänyt intiimipuolen kokonaan ja se on ollut pitkällä juoksulla helpottavaa vaikka alussa olikin hankalaa. Minun psyykkeeni ei kestäisi yhden yön juttuja ja pidemmät suhteet ovat aina päättyneet huonosti tai vielä huonommin...
Minä en näe mitään syytä, miksi naiset ei voisi pitää sinusta ihmisenä, jos olet normaali, oikeaan empatiaan kykenevä mies. - Kilttis
Minulla ei ole naispuolisia ystäviä koska naiset ei pidä minua komeana. Ei kai kukaan ole normaali jolla ei ole kavereita. En ole renttu ja siksi musta ei tykätä.
- jokutoinen112e
feel you :(
- Kimmoliikanen
No olet normaali. Ei kaikilla ole kavereita. Tänään uutisoitiin että joka 10 poika on ilman kaveria, mutta veikkaan että määrä on jotai joka 7:s. Ollaan me silti normaaleita!!!! Ja kyl se tyttökaveri joskus löytyy. Lopeta etsiminen ja ole positiivinen, sillä saa paljon aikaan.. Usko itseesi!
- aamun.virkku
Minusta sinusta paistaa pikemminkin tietty yksinkertaisuus, tylyys ja negatiivisuus.
Kaikki naiset eivät ole yhtä pinnallisia. Kannattaa ottaa huomioon myös omat kriteerit mitä toiselle asettaa.
Jos kyse on vain ystäväyydestä, niin ulkonäön ei pitäisi siinä paljon merkitä normaalijärkevälle ihmiselle.
- LyyliLotta
Mahoton on sanoo tykätäänkö vai ei, kun ei sua tunneta. En ainakaan minä tunne.
Ruikuttaminen ei ainakaan auta asiaa. - kirjastooon
Lue se homojen kirjoittama Sillä silmällä -kirja. Siinä on hyviä vinkkejä, miten voit muuttua vetävämmäksi mieheksi, muutenkin kuin homojen mielestä.
Sana "kirjastoon" tunnistettu, vaarallisuustaso 5/5
HÄLYTYS! Järkevähkö sana tunnistettu nimimerkissä!
Sanan laatijan sijainti tuntematon, tuhotkaa maapallo!
- sinikka123
Tämä maailma on niin ulkonäkökeskeistä. Ihmisen vartalo- body ja sen vaaliminen on nostettu palvonnan kohteeksi oikein korokkeelle. Kaipaan 70-lukua, silloin ilmapiiri oli henkinen. Tärkeintä on ihmisen sisäinen olemus. Ole sellainen kuin olet, oma itsesi. Ei miehen tarvitse ole mikään huikea komistus- riittää kun on miehekäs ja oma itsensä.
Toivotan sinulle kaikkea hyvää.- nykymiehekkyys
Riittää, että on miehekäs, esim. http://shareyourwallpapers.com/upload/wallpaper/people/man/man_2140bcfb.jpg
Ei se kummempaa.
- kylsesiitä
Odota tonne kolmekymppiseksi, niin epätoivoiset naiset alkaa kiinnostua. Tai jos olet jo yli, niin odota keski-iän tuolle puolen. Sama juttu.
- yksinäinen-
Naisille se miehen ulkonäkö on se kaikkein tärkein asia ja sitä sitten jää yksinäiseksi kun naiset ei hyväksy miehen pientä ylipainoa edes tai että mies on lyhyt, miehellä pitää olla myös paljon kavereita ja olla sosiaalinen ja suostittu.
- yksinäinenharakka
Ei kannata yleistää ja puhua kaikista naisita samalla kertaa! Kannattaa tulla yksinäisyyspalstalle vinkumaan kuinka naisten mielestä miehellä pitää olla kavereita. Tuskinpa on täällä palstalla naisillakaan! Ja pienestä ylipainosta pääsee taatusti eroon melko pienellä vaivalla..
- Tytteli72
Lähtökohtaisesti ajatelisin että tykkäätkö itse itsestäsi? Oletko semmoista seuraa jossa myös itse viihtyisit?
Pahoillani, mutta jos liikut ulkona kiltin spanielin katse silmissäsi "miksi et minusta tykkää" niin mulla ei vaan ole resursseja kantaa myös sinun ongelmia. Kannan itse omani ja mielelläni jakaisin kanssasi asioita vaikka vastauksia ei löytyisikään mutta jos ajattelet että tulen ja vien pois kaikki huolesi ja murheesi, erehdyt.
Kun välität itsestäsi: käyt säännöllisesti suihkussa (vähintään joka toinen päivä) ja peset tukkasi ja siistit/ajat partasi, katsot että sinulla on puhtaat, ehjät ja sopivat vaatteet päällä eikä ns. rekkamiehen viiva näy ja hiukset siistitty sekä hampaat PESTY, annat itsestäsi semmoisen kuvan että kun huolehdit itsestäsi, huolehdit myös lähimmäisistäsi, olet kiinnostunut muistakin kuin vain itsestäsi.
Hanki jotain itseäsi kiinnostavaa puheenaihetta mutta älä saarnaa tai jyrää ja anna tilaa toisen ajatuksille ja mielipiteille vaikka ne eroaisivat omistasi; voitte olla kavereita vaikka toinen tykkää palloista ja sinä neliöistä.
Liiku. Kävellen, pyöräillen, hiihdä, korttelijalkapalloo, ui.
Mies joka ei osaa huolehtia itsestään: miksi hän kiinnostaisi? Mitä annettavaa hänellä on naiselle kun kaikki 24/7 aika menisi miehen huoltoon? Noup, no tänks. - nokyselyynvastaus
En viittaa tietenkään aloituksen laatineeseen kun en tiedä yhtään keneen aloitus viittaa tai että mikä milloinkin tällä anonyymifoorumilla Suomi24- foorumilla milloinkin kirjoittaaa, mutta voin vastata keskustelupalstakyselijän kysymykseen mielipiteitä ja vastata yleisellä tasolla kysymykseen. En tykkää yksinäisistä, joilla on valhe-elämä esimerkiksi Facebookissa - jos et ole sellainen, mitään muunlaisia yksinäisiä ihmisiä vastaan minulla ei ole, koska ei ole mitään vastaan rehellisiä ja kunnollisia ihmisiä, olivat millaisia tahansa. En tykkää ihmisistä, jotka tekevät Facebook- pilkkaprofiileja toisten nimiin, kyttäävät viattomia ihmisiä jotka eivät edes heidän nimiään tiedä, teeskentelevät netissä olevansa menestyneempiä kuin ovat ja jotka raportoivat kaiken sosiaaliseen mediaan sekä omista että myös muiden tekemisistä ja kaikesta mitä näkevät - pahimmat rikollisista tietysti kunnollisten viattomien kansalaisten nimissä.
Haluatko esimerkin yksinäisistä ihmisistä, joista en tykkää? En tykkää "liian" erikoisista. Mua ei haittaa, jos vaikka jollakin on jokin mielenterveysdiagnoosi, mutta sellainen haittaa, jos ei yhtään ole todellisuudentajua. En esimerkiksi tykännyt miehestä ( nimeä en tietysti mainitse, en koskaan mainitse nimiä enkä ole tänne profiilia luonut), joka kun sai minut kunnollisen naisen jatkoille kämpilleen, siellä pelotteli osoittelemalla minua leikkiaseilla ( Luojan kiitos eivät onneksi eivät olleet oikeita, vaikka hetken pelkäsinkin että lähteekö multa nyt sitten henki ja että oliko se sitten tässäö, enkä ollut varma että oliko ne oikeita aseita vai ei) mutta tyyppi perusteli "harrastustaan" sillä, että harrastaa muka "naamiaisia". Sama tyyppi väitti olevansa menestynyt yrittäjä vai mikä lieneekään ja tekevänsä töitä 40 tuntia viikossa. Tosin väitti olevansa myös puolustusvoimien palveluksessa. Niitäpä, joo-o, on sitten aika moneen ehtiviä ihmisiä sitten. Jos asia pitää paikkansa, pitää ihmetellä että miten samaan tyyppiin voi törmätä Crocks- sandaalit jalassa kännäämässä vaikka keskellä arki- iltaa lähinnä täysin umpisyrjäytyneiden ja varmaan osin mielenterveysongelmaistenkin lähiö-ihmisten seurasta, jos ollaan muka menestyviä yrittäjiä ja muuta. Niin se kato on, että jotkut kehittää sellaisen mielikuvitusmaailman, jos todellisuus on liian vaikeaa kestää. Herkillä ihmisillä usein on vaikeuksia kestää todellisuutta.
Minä pidän kaikista muista yksinäisistä ihmisistä ja ihmisistä muutenkin, mutta EN ihmisistä, 1.) joilla on rikosrekisteri, 2.) jotka ovat entisiä tai nykyisiä huumeidenkäyttäjiä, 3.) jotka ovat osallisia rikollisiin ääriliikkeisiin tai uskonnollisiin hörhöyhteisöihin tai 4.) jotka valehtelevat menestyksestään internetin sosiaalisissa medioissa tai joilla on niin paha mielenterveysongelma, että 5.) keksivät itselleen menestystarinoita internetissä, koska todellisuudentajunsa skragaa pahasti. Ei pahat kriteerit, eikö, koska kukas nyt niihin em. ihmisryhmien edustajiin haluaisi tutustua, jos pääkoppa on kunnossa...
Miehekkyys on sitä, että on asiansa kunnolla hoitava lakia noudattava ja rehellinen ihminen, eikä mitään hävettävää millään miehellä ole, jos sitä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun324868- 713224
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813111Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3082597- 412222
- 542171
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211361Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo151350- 471298
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui271210