Naiset, miten pystytte feikkamaan orgasmia? Kyllä sen eron huomaa tai ainakin luulen niin.
Ei riitä mulle ainakaan se, että nainen sanoo saneensa orgasmin. EI sitten millään.
Naisen todellinen orkku on sellanen kokemus miehen kullin varressa, ettei nainen, oli sitten millanen taituri tahansa, jätä epäselväksi mikä on aitoa mikä feikkiä.
Minä koen naisen orgasmin näin, limakalvot turpoavat ensin, sitten nainen tulee hetkeksi väljemmäksi, penis suorastaan haistaa naisen nautinnon, aivan taivaallisen limainen pillu alkaa nytkiä kuin olisi saanut sähköiskun. Ja se ihanan liukas limakalvo supistuu. Tällöin kaikki miehet tuntevat olevansa isokullisia. Pillun suu supistelee aluksi satunnaisesti, sitten rajummin ja nainen alkaa aluksi alapäästtään ja sitten koko keholla tahattomasti kouristella. Pillu puristelee ihanan tahdottomasti kullia. Loppuvaiheessa ei pysty edes kunnolla liuttamaan kullia, niin tikasti pillu on napannut kullin. Ainoa vaara on se, että jos luiskahdan ulos niin sisään ei ole enää pääsyä.
Tämän jälkeen naisella ei ole tarvetta kertoa minulle että sai orkun.
Korkeintaan hetken päästä hän voi kertoa, että tekipä hyvää.
Ja muutenkin läheisyyden tunne molemmilla on sanoin kuvaamaton.
feikkaajanaiset
orkkuman
1
118
Vastaukset
- alapäästtään
Feikkaaminen on ihan kelvollinen tapa opetella orgasmin saamista. Viisas mies ei ”huomaa” mitään vaan tukee harjoittelua. Feikkaamalla voi oppia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746