Olisin kiinnostunut tallaisesta parista, kerran ollut aiemmin ja tosi hauskaa oli kolmistaan :)
Aiti ja tytto
11
144
Vastaukset
Niin minäkin
- paksukalu
minua taas kiinnostaa enemmän äiti, isoäiti ja tyttö ja voishan siihen vielä pojankin ottaa.
- Suksi-suolle
Saamarin eläimeensekaantuja. Painuisit helvettiin täältä. Sitä saat vain erilaisten listojen keräilijät toimimaan. Eli et ole muuta kuin häiriköijä pahimmasta päästä. Kaiken lisäksi epätoivoinen sellainen, kun täytyy täällä ruinia.
En ole kiinnostunut eläimistä, edes lemmikkinä. Eläimellistä panoa kyllä löytyy, mutta valitettavasti vain naisten kans ;) Puhelinnumerokin on väärä... mutta jos haluat itse tuolle listalle, niin kysy ohjeet sen tekijältä.
- Painu-helvettiin
flog kirjoitti:
En ole kiinnostunut eläimistä, edes lemmikkinä. Eläimellistä panoa kyllä löytyy, mutta valitettavasti vain naisten kans ;) Puhelinnumerokin on väärä... mutta jos haluat itse tuolle listalle, niin kysy ohjeet sen tekijältä.
Älä paska selitä! Olet jäänyt jo kiinni valheistasi.
Hmm...mielenkiintoista :) Valehteluhan on totuuden muuntamista toiseen muotoon ja ei minulla ole tarvetta moiseen. Sille en voi mitään täällä, jos joku valopää on niin ihastunut nickiini, että käyttää sitä omissa kirjoituksissaan, sitä en voi kuin pahoitella ja toivoa valoisampaa elämää hänelle.
- Olet-pelkkä-paska
flog kirjoitti:
Hmm...mielenkiintoista :) Valehteluhan on totuuden muuntamista toiseen muotoon ja ei minulla ole tarvetta moiseen. Sille en voi mitään täällä, jos joku valopää on niin ihastunut nickiini, että käyttää sitä omissa kirjoituksissaan, sitä en voi kuin pahoitella ja toivoa valoisampaa elämää hänelle.
Vai käyttää. Kukaan ei käytä minun nikkiäni. Miksiköhän.
Olet paskan jauhaja. Poistuisit pilaamasta foorumia. - poistu-äkkiä
Olet-pelkkä-paska kirjoitti:
Vai käyttää. Kukaan ei käytä minun nikkiäni. Miksiköhän.
Olet paskan jauhaja. Poistuisit pilaamasta foorumia.Kyllä sinä pilaat forumia paljon pahemmin haukkumisellasi ja muutenkin ruokottomalla kielelläsi. Lisäksi näytät olevan paranoidinen. Sitä paitsi, kuka terve ihminen käyttäisi nikkiä "Olet-pelkkä-paska"? Siinä selitys, miksi kukaan ei käytä sinun nikkiäsi.
- Olet-säälittävä
poistu-äkkiä kirjoitti:
Kyllä sinä pilaat forumia paljon pahemmin haukkumisellasi ja muutenkin ruokottomalla kielelläsi. Lisäksi näytät olevan paranoidinen. Sitä paitsi, kuka terve ihminen käyttäisi nikkiä "Olet-pelkkä-paska"? Siinä selitys, miksi kukaan ei käytä sinun nikkiäsi.
Jaha, kuten aiemminkin, vaihdoit taas nikkiäsi ja jatkat kuin olisit joku "ulkopuolinen".
Tosi säälittävää!
Kummin päin sekaannut eläimeen, naiko koira sinua vai sinä koiraa? - poistu-äkkiä
Olet-säälittävä kirjoitti:
Jaha, kuten aiemminkin, vaihdoit taas nikkiäsi ja jatkat kuin olisit joku "ulkopuolinen".
Tosi säälittävää!
Kummin päin sekaannut eläimeen, naiko koira sinua vai sinä koiraa?Kyl mä olen eri ihminen, nääs se, joka epäili sua nettiraivosta. Minä taas tunnistin sinut juuri raivoamisestasi, vaikka koko ajan esiinnyt eri nikeillä. Sä et kyl nää seksissä mitään kivaa, pelkkää mustaa ja kielteistä. Et oo kertaakaan esittäny mitään ihania kokemuksia. Sulla ei varmaan niitä ole, eikä tule. Sun persoonas on siinä kohti lommolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1584475Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville714219Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.133376Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1312988- 1872699
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa391777- 671505
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka591503Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1161233IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih181175