Olisin kiinnostunut tallaisesta parista, kerran ollut aiemmin ja tosi hauskaa oli kolmistaan :)
Aiti ja tytto
11
105
Vastaukset
Niin minäkin
- paksukalu
minua taas kiinnostaa enemmän äiti, isoäiti ja tyttö ja voishan siihen vielä pojankin ottaa.
- Suksi-suolle
Saamarin eläimeensekaantuja. Painuisit helvettiin täältä. Sitä saat vain erilaisten listojen keräilijät toimimaan. Eli et ole muuta kuin häiriköijä pahimmasta päästä. Kaiken lisäksi epätoivoinen sellainen, kun täytyy täällä ruinia.
En ole kiinnostunut eläimistä, edes lemmikkinä. Eläimellistä panoa kyllä löytyy, mutta valitettavasti vain naisten kans ;) Puhelinnumerokin on väärä... mutta jos haluat itse tuolle listalle, niin kysy ohjeet sen tekijältä.
- Painu-helvettiin
flog kirjoitti:
En ole kiinnostunut eläimistä, edes lemmikkinä. Eläimellistä panoa kyllä löytyy, mutta valitettavasti vain naisten kans ;) Puhelinnumerokin on väärä... mutta jos haluat itse tuolle listalle, niin kysy ohjeet sen tekijältä.
Älä paska selitä! Olet jäänyt jo kiinni valheistasi.
Hmm...mielenkiintoista :) Valehteluhan on totuuden muuntamista toiseen muotoon ja ei minulla ole tarvetta moiseen. Sille en voi mitään täällä, jos joku valopää on niin ihastunut nickiini, että käyttää sitä omissa kirjoituksissaan, sitä en voi kuin pahoitella ja toivoa valoisampaa elämää hänelle.
- Olet-pelkkä-paska
flog kirjoitti:
Hmm...mielenkiintoista :) Valehteluhan on totuuden muuntamista toiseen muotoon ja ei minulla ole tarvetta moiseen. Sille en voi mitään täällä, jos joku valopää on niin ihastunut nickiini, että käyttää sitä omissa kirjoituksissaan, sitä en voi kuin pahoitella ja toivoa valoisampaa elämää hänelle.
Vai käyttää. Kukaan ei käytä minun nikkiäni. Miksiköhän.
Olet paskan jauhaja. Poistuisit pilaamasta foorumia. - poistu-äkkiä
Olet-pelkkä-paska kirjoitti:
Vai käyttää. Kukaan ei käytä minun nikkiäni. Miksiköhän.
Olet paskan jauhaja. Poistuisit pilaamasta foorumia.Kyllä sinä pilaat forumia paljon pahemmin haukkumisellasi ja muutenkin ruokottomalla kielelläsi. Lisäksi näytät olevan paranoidinen. Sitä paitsi, kuka terve ihminen käyttäisi nikkiä "Olet-pelkkä-paska"? Siinä selitys, miksi kukaan ei käytä sinun nikkiäsi.
- Olet-säälittävä
poistu-äkkiä kirjoitti:
Kyllä sinä pilaat forumia paljon pahemmin haukkumisellasi ja muutenkin ruokottomalla kielelläsi. Lisäksi näytät olevan paranoidinen. Sitä paitsi, kuka terve ihminen käyttäisi nikkiä "Olet-pelkkä-paska"? Siinä selitys, miksi kukaan ei käytä sinun nikkiäsi.
Jaha, kuten aiemminkin, vaihdoit taas nikkiäsi ja jatkat kuin olisit joku "ulkopuolinen".
Tosi säälittävää!
Kummin päin sekaannut eläimeen, naiko koira sinua vai sinä koiraa? - poistu-äkkiä
Olet-säälittävä kirjoitti:
Jaha, kuten aiemminkin, vaihdoit taas nikkiäsi ja jatkat kuin olisit joku "ulkopuolinen".
Tosi säälittävää!
Kummin päin sekaannut eläimeen, naiko koira sinua vai sinä koiraa?Kyl mä olen eri ihminen, nääs se, joka epäili sua nettiraivosta. Minä taas tunnistin sinut juuri raivoamisestasi, vaikka koko ajan esiinnyt eri nikeillä. Sä et kyl nää seksissä mitään kivaa, pelkkää mustaa ja kielteistä. Et oo kertaakaan esittäny mitään ihania kokemuksia. Sulla ei varmaan niitä ole, eikä tule. Sun persoonas on siinä kohti lommolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456