Tilasin eilen Autosalvasta Volvo V60 Cross Countryn.Kyllä nyt jännittää kun joutuu odottamaan muutaman viikon mutta eiköhän tästä jännityksestä selviä kun hyvää kannattaa vähän odottaakin.
Otin mukaan kaikki herkut kun ei ole ihan pikkurahasta kaupat kiinni. En viitsi sanoa paljonko koko paketti maksoi ettei pers'aukiset polta hihojaan ihan totaalisesti. Mielestäni on todella halpa ostos!
Kyllä jännittää !
24
3048
Vastaukset
- Punkkejavaan
Mä ostin keravan autosalvasta myös volvon. Katselin tuota cc mallia mutta miksi päädyin V60 malliin oli tuo kone vaihteisto yhdistelmä. Cc malliin ei saanut tehodieseliä nelivedolla ja uudella vaihteistolla siksi ostin uuden D5 mallin etuveto. Uudessa ja vanhassa vaihteistossa on iso ero ja auto muuttuu ihan erilaiseks tolla 8-vaihteisella. Varusteita tuli sen verran etä auton kokonaishinta oli vajaa 60 tuhatta. Erityisen innoissaan olen integroiduista lastenpenkeistä ja webastosta jotka nykyautosta puuttuu, myös nuo parhaat stereot tuli ruksattua.Otin jopa 18 tuuman talvivanteet kun aina ärsyttää renkaiden vaihto pieniin kuneihin, ulkonäkö kärsii:)
- Kallistaonjyu
Volvollakin nuo alkaen hinnat on erittäin alkaen hintoja. Siihen saa laittaa 10 tonnia aina kinetic tason jälkeen renkaineen lisää jotta auto on hieno ja varusteltu, toki ei kaikilla varusteilla silloinkaan.
- LiikenteessäLäjäpäin
Mikä tuossa nyt jännittää?
Kait tiedät mitä ostit ja miltä se näyttää mitä tilasit ja tulet saamaan jahka muutaman viikon odotat.
Enempi jännittäisi jo tilaisit vaikka esitteestä esim Cadillacin/Lincolnin tms ja odottelisit mitä tuleman pitää ja onko se sellaisin varustein kuin halusit ja livenä yhtä hieno kuin esitteessä?
Tavallinen Volvo,VW-Audi-Skooda tai joku muu tavisauto pahemmin jännitä tai aiheuta kutinaa mahanpohjaan kenellekkään.- Nollastasataaan
Mua jännittää kun en päässy kokeilee kuin 181hv D4 ja 400nm. Nyt tulee D5 225hv ja 470nm. Koneessa on myös eri tyyppiset turbot kuin D4 joten kiihtyvyys ja reagointi on varmaan huippuluokkaa uuden 8-vaihteisen laatikon kanssa. Vanha D4 181hv on ajettu testissä 0-100kmh 7,6sek V60 korilla. Volvo ilmottaa lukemat näköjää vähän yläkanttiin eli oikeesti onkin nopeampia. Esim T6 ilmotetaan 6sek 306hv kun tuolta löytyy toinen sivusto jossa lukee 0-100kmh 5,5sek...
- Arvaajännittääkö
Kyllä odotus voi jännittää kun on ensimmäinen Volvo ja käteisellä maksettu !
- nojopasonkumma
Pitääkö Volvo maksaa etukäteen? Jos pitää oletko varma, että autoliike on vielä pystyssä?
- Volvonostaja
Minä ostin melkee kokonaa velaksi vajaa kuudenkympin auton..velkaa on 54tonnia..mutta mitä sitten..saan yli 5 tonnia kuussa käteen omasta firmastani melkeen ilman koulutusta:) bisnes tuntuu näin laman aikaa vaan kasvavan..en tiedä miksi meillä menee näin..sillon meni huonommin kun suomessa oli kasvuajat..
- fafaf456
Nollastasataaan kirjoitti:
Mua jännittää kun en päässy kokeilee kuin 181hv D4 ja 400nm. Nyt tulee D5 225hv ja 470nm. Koneessa on myös eri tyyppiset turbot kuin D4 joten kiihtyvyys ja reagointi on varmaan huippuluokkaa uuden 8-vaihteisen laatikon kanssa. Vanha D4 181hv on ajettu testissä 0-100kmh 7,6sek V60 korilla. Volvo ilmottaa lukemat näköjää vähän yläkanttiin eli oikeesti onkin nopeampia. Esim T6 ilmotetaan 6sek 306hv kun tuolta löytyy toinen sivusto jossa lukee 0-100kmh 5,5sek...
Auto bild testasi V60 :n diesel(181 hv) ja bensan (245 hv) molemmat uudella 8 vaihteisella laatikolla, kiihtyvyydet siis oikeasti mitatut 0-100km/h diesel 8,2 s ja bensa 7,5 s. Dieselille luvataan 7,6 s ja bensalle 6,4 s, kaukana ollaan luvatusta.Testissä diesel versiosta pidettiin enenmän.
- Kokemustonn
Kokeillut kumpaankin ja bensa on reippasti nopeempi. Netissä on testi jossa V60 D4 ajetaan 7,6sek sataseen. Ja jopa vanha D5 polestar 230hv(huom vanha hidas vaihteisto) niin se meni testissä 6,9sek sataseen..bemarin 320i taas kiihtyi noin 9sek testissä kun ilmoitettu on päältä seiskan..mutta tosiaan harva auto kiihtyy sen mitä luvataan normaalikäsittelyssä mutta antaa ne suuntaa tosiaan aina. Mun 520d luvataa joku 8,2sek mutta sen saa hädintuskin 10sek sataseen ja on uusi koppanen..
- sfsd66
Kokemustonn kirjoitti:
Kokeillut kumpaankin ja bensa on reippasti nopeempi. Netissä on testi jossa V60 D4 ajetaan 7,6sek sataseen. Ja jopa vanha D5 polestar 230hv(huom vanha hidas vaihteisto) niin se meni testissä 6,9sek sataseen..bemarin 320i taas kiihtyi noin 9sek testissä kun ilmoitettu on päältä seiskan..mutta tosiaan harva auto kiihtyy sen mitä luvataan normaalikäsittelyssä mutta antaa ne suuntaa tosiaan aina. Mun 520d luvataa joku 8,2sek mutta sen saa hädintuskin 10sek sataseen ja on uusi koppanen..
Joo ne just niitä "itse tehtyjä" testejä, ennen uskon todellisiin autoalan ammattilaisiin joilla on kunnon testilaitteistot ja paikka jossa autot testataan, ei mitään musta tuntuu testejä.
- bmw530ddddaa
Kokemustonn kirjoitti:
Joo mäkin näin netissä testin missä BMW 520 D kiihtyi 7,6 s ja oli melkein yhtä nopea kuin 530 D 7,4 s ja siinä ihmeteltiin miksi ostaa 530 kun 520 on yhtä nopea, uskoo ken tahtoo.
- sfff66
bmw530ddddaa kirjoitti:
Joo mäkin näin netissä testin missä BMW 520 D kiihtyi 7,6 s ja oli melkein yhtä nopea kuin 530 D 7,4 s ja siinä ihmeteltiin miksi ostaa 530 kun 520 on yhtä nopea, uskoo ken tahtoo.
Youtubessa (BMWF11 520 vs 530 ) video jossa BMW 520 F11 menee 0-100 km/h 7,05 s on se nopia peli noilla tehoilla siinä jää V60diesel volvot toiseksi.
- 3423423423
Nollastasataaan kirjoitti:
ABS vertasi D4 ja olikos T5 malleja. D4 kiihtyi n. 8.5s ja bensamalli missä enemmän tehoa noin 8s.
Todellisuus on siis jotain muuta kuin luvattu. - Koitaoppialukemaan
3423423423 kirjoitti:
ABS vertasi D4 ja olikos T5 malleja. D4 kiihtyi n. 8.5s ja bensamalli missä enemmän tehoa noin 8s.
Todellisuus on siis jotain muuta kuin luvattu.Opettele poju lukemaan.
- TrolliKolliJäiKiinni
Arvaajännittääkö kirjoitti:
Kyllä odotus voi jännittää kun on ensimmäinen Volvo ja käteisellä maksettu !
Heh he. Trolli paljastui. Auto maksaminen harvemmin tapahtuu tilaamisen yhteydessä.
- SippiveikkoKommentoi
TrolliKolliJäiKiinni kirjoitti:
Heh he. Trolli paljastui. Auto maksaminen harvemmin tapahtuu tilaamisen yhteydessä.
Sulta nyt tuskin löytyisi hilloa tilatessa tai myöhemminkään !
- Jsjsjjs
Jos on isot tulot niin mikä ettei ostas vaikka velkasikin...mitä sitä koko elämää odottamaan jos kerran varaa on..harvemmalla kuitenkaan on varaa lyhentää autoa kuussa esim 1500e..se vaatii rahaa..
- DaewooChevy
"kiihtyvyys ja reagointi"huippuluokkaa..Häh?
Mitä väliä sillä täällä Suomen surkeilla ja kuoppaisilla teillä on millaiset kiihtyvyydet tai reagoinnit autossa on vaikka olisi 500hv ja 0-100 alle 4sekuntia?
Tietysti reagointi on kuskilla hyvä olla kunnossa,ehtii väistellä montut ja talviliukkailla hieno asia meidän kaikkien kannalta että refleksit hyvät.
Maa jossa 80kmh ja 100kmh nopeusrajoitukset pääosin sekä todella vähän 120kmh moottoriteitä,talvirajoitukset näissäkin ja surkea ilmasto on täysin turha paikka ostaa moisia ajopelejä,varsinkin kun maksat "markan tavarasta täällä kaksi",kiitos autoverotuksen eli onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä.
Juuri sinun ja muiden kaltaistesi vuoksi autoverotus on mitä on eikä turhaan alenneta kun kauppa käy kumminkin....
Itse olen elämäni aikana ostanut 2 uutta autoa,tyhmänä nuorena miehenä.
Mitään järkeä en hommassa nähnyt ja välirahaa välirahan perään että pysyi uudessa eikä auto sen kummempi kun muutaman vuoden vanha käytetty joka tulee paljon halvemmaksi kun valitsee itselle sopivan merkin mallin,vähänajetun hyvän yksilön sekä ajaa esim 5vuotta.
Typerintä on ostaa käytetyissäkin näitä Audi,BMW,Skoda jne jotka nyt "muotia",maksat romuistakin ja mittariruuvatuista 250tkm ajetuista aivan liikaa johonkin vähempi haluttuihin verrattuna ja löydät persoonallisen kuin mielenkiintoisemman,oikeasti vähän ajetun, jonkin toisen tehtaan vastineen noille.- Autonostajajaja
Ymmärrän juu kun ei ole rahaa niin joutuu ajamaan muulla kun uudella autolla. Minäkin ajoin aikanaan hetken käytetyllä nyt viimesen 10 vuoden aikana eli nyt olen kohta 30v olen joka vuosi autokaupat tehnyt. Tänä vuonna jo 6 autoa ollut. Oli tossa kesäautojakin esim 911 porsche ja aivan mahtava auto suomen teille. Köyhät ja kateelliset puhuu ettei ole mitään järkeä ostaa tai että on kuoppia..tai jostain nopeusrajoituksista..hahha..kyllä varmaan ostaisi monikin tekosyiden keksijä jos rahaa olisi..este on aina vaan raha. Suomessa on ihan hyvät tiet ja autolla pystyy ajamaan ja kiihdyttelemään todella hyvin..minä en ainakaan ole törmännyt vielä tiehen jossa tämä ei onnistu..
- Seonfaktase
Kateus vaivaa suomessa vielä enemmän kun köyhyys
- vähänköoliuskottavajuttu
Autonostajajaja kirjoitti:
Ymmärrän juu kun ei ole rahaa niin joutuu ajamaan muulla kun uudella autolla. Minäkin ajoin aikanaan hetken käytetyllä nyt viimesen 10 vuoden aikana eli nyt olen kohta 30v olen joka vuosi autokaupat tehnyt. Tänä vuonna jo 6 autoa ollut. Oli tossa kesäautojakin esim 911 porsche ja aivan mahtava auto suomen teille. Köyhät ja kateelliset puhuu ettei ole mitään järkeä ostaa tai että on kuoppia..tai jostain nopeusrajoituksista..hahha..kyllä varmaan ostaisi monikin tekosyiden keksijä jos rahaa olisi..este on aina vaan raha. Suomessa on ihan hyvät tiet ja autolla pystyy ajamaan ja kiihdyttelemään todella hyvin..minä en ainakaan ole törmännyt vielä tiehen jossa tämä ei onnistu..
Siis ostanu tänävuonna 6 uuttaautoa joista yksi oli UUSI 911?
Nyt tais tulla vähän lööperiä?
Jos oikeasti noin tekisit olisit kyllä lahja suomen autokauppiaille! - Puhuumitäsylkisuuhuntuo
vähänköoliuskottavajuttu kirjoitti:
Siis ostanu tänävuonna 6 uuttaautoa joista yksi oli UUSI 911?
Nyt tais tulla vähän lööperiä?
Jos oikeasti noin tekisit olisit kyllä lahja suomen autokauppiaille!Ei kannata ottaa todesta jokaisen hörhön jupinoita !
- pätkittäjä
Kyllä minä ainakin kiertäisin kaukaa selalisen firman johon auto pitää maksaa etukäteen ennenkuin sen edes saa itselleen....
- Millästyhjätaskuostaisi
Niin varmaan tekisitkin.Tuskin sinulta löytyisi edes pientä käsirahaa aurokaupan vahvistamiseksi.
Onneksi sinulle köyhyys ei ole rikos Suomessa.Ei ainakaan vielä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061