Mie vihhoon ko miun pullasa ei ollu laisinkaan rusinoo. Ei tämmöttii voi pullaks sanua, nii.
rusinaton pullukka
6
364
Vastaukset
- köyhältä_kuulostaa_heh
Onk siun ainut viihde pyöriä suojattomissa verkoissa?
- Anonyymi
??????
- Eivihavuanrakkaus
Voe, voe sinnuu rakas! Mie kaevan omat rusinaeset ja syötän siulle armaani :)
- suojattupulla
Miten niin vitun suojaamattomissa verkoissa mun verkko on suojattu saatanan perätorvi.
- Anonyymi
Pullero
- Anonyymi
Rusinaton pulla tarkoittaa usein sitä, että olet saanut joskus nauttia varkaiden ja roistojen tarjoamaa kermapullaa, jolloin he huuliaan lipoen ovat ns rusinoiden perässä. Roistojen pulla on mitä parhainta ja tiedät kyllä milloin olet siitä kylläinen. Sen jälkeen ei tarvii olla vihainen kun huomaat, ettei roistojen ja varkaiden pullat, rusinat, kermat eikä hiivakaan ole minkään arvoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574