Mie vihhoon ko miun pullasa ei ollu laisinkaan rusinoo. Ei tämmöttii voi pullaks sanua, nii.
rusinaton pullukka
6
333
Vastaukset
- köyhältä_kuulostaa_heh
Onk siun ainut viihde pyöriä suojattomissa verkoissa?
- Anonyymi
??????
- Eivihavuanrakkaus
Voe, voe sinnuu rakas! Mie kaevan omat rusinaeset ja syötän siulle armaani :)
- suojattupulla
Miten niin vitun suojaamattomissa verkoissa mun verkko on suojattu saatanan perätorvi.
- Anonyymi
Pullero
- Anonyymi
Rusinaton pulla tarkoittaa usein sitä, että olet saanut joskus nauttia varkaiden ja roistojen tarjoamaa kermapullaa, jolloin he huuliaan lipoen ovat ns rusinoiden perässä. Roistojen pulla on mitä parhainta ja tiedät kyllä milloin olet siitä kylläinen. Sen jälkeen ei tarvii olla vihainen kun huomaat, ettei roistojen ja varkaiden pullat, rusinat, kermat eikä hiivakaan ole minkään arvoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642546Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2381516- 941313
- 1241077
- 66837
- 58793
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8791- 71752
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731