Sipilä väitti haastattelutunnilla, miten eläkeläiset käy toreilla kilvan kiittämässä eläkeleikkauksista? Varmaan nää oikein puristaa kättä, joilta Sipilä leikkasi asumistuenkin?
Moniko teistä on käynyt Sipilää kiittämässä?
38
<50
Vastaukset
- hihhuhhei
Miksi kiittäisin, ennenminkin haist********, on todella monta syytä haistat*** eikä vähiten tuo turvapaikanhakijoiden suomeen houkuttelu ynm.............................
- paperityttöevp
Kiitokset on Sipilä ansainnut ja ansaitsee. Hänen tavoitteensa on saada Suomi uudelleen omille jaloille, ennenkuin EU:sta tulee ottamaan maan ohjat käsiin, sitten tiedetään.
Olen senverran maailmaa nähnyt, miten 90-luvun laman alkupuolella Suomi niminen valtio kävi kukkarollani useita kertoja, jopa nimikkeelä lainaksi yms. muodossa, luvattiin maksa takaisin, ei ole vain markkoja näkynyt.Työnantaja jätti maksamatta lomarahoja yms, ei auttanut itku ei valitus.
Olen jo nytkin maksanut tämän laman aiheuttamaa lisäveroa vuoden alusta. Onneksi on kauraryynejä kaapissa josta saa hyvän aterian. Minne olemme menossa, eläkeläisiltä, lapsiperheiltä, opiskelijoilta on jo poistettu etuuksia. Nyt SAK porukat kitisevät heidän ansioihin ei muuten kosketa. Pitäisi muistaa, kun paperiliitto kävi liian ahneeksi, paperinvalmistus siirrettiin halvempien kustannusten maihin.JOkainen tietää miten kävi paperinvalmistajille. - mikäluseri
paperityttöevp kirjoitti:
Kiitokset on Sipilä ansainnut ja ansaitsee. Hänen tavoitteensa on saada Suomi uudelleen omille jaloille, ennenkuin EU:sta tulee ottamaan maan ohjat käsiin, sitten tiedetään.
Olen senverran maailmaa nähnyt, miten 90-luvun laman alkupuolella Suomi niminen valtio kävi kukkarollani useita kertoja, jopa nimikkeelä lainaksi yms. muodossa, luvattiin maksa takaisin, ei ole vain markkoja näkynyt.Työnantaja jätti maksamatta lomarahoja yms, ei auttanut itku ei valitus.
Olen jo nytkin maksanut tämän laman aiheuttamaa lisäveroa vuoden alusta. Onneksi on kauraryynejä kaapissa josta saa hyvän aterian. Minne olemme menossa, eläkeläisiltä, lapsiperheiltä, opiskelijoilta on jo poistettu etuuksia. Nyt SAK porukat kitisevät heidän ansioihin ei muuten kosketa. Pitäisi muistaa, kun paperiliitto kävi liian ahneeksi, paperinvalmistus siirrettiin halvempien kustannusten maihin.JOkainen tietää miten kävi paperinvalmistajille.Et täyspäinen, vaikka paskot omaan pesään.. Oletko sittenkin joku kepuloinen?
- ahne.sak
Olen jo nytkin maksanut tämän laman aiheuttamaa lisäveroa vuoden alusta. Onneksi on kauraryynejä kaapissa josta saa hyvän aterian. Minne olemme menossa, eläkeläisiltä, lapsiperheiltä, opiskelijoilta on jo poistettu etuuksia. Nyt SAK porukat kitisevät heidän ansioihin ei muuten kosketa. Pitäisi muistaa, kun paperiliitto kävi liian ahneeksi, paperinvalmistus siirrettiin halvempien kustannusten maihin.JOkainen tietää miten kävi paperinvalmistajille.Hyvä mielipide, olen täysin samalla kannalla.
- Juurikinkonäinkö
""JOkainen tietää miten kävi paperinvalmistajille.""
Niistä tuli paperittomia turvapaikanhakijoita armaassa isänmaassamme. - kekseliäisyyttäkäyttöön
Olen jo nytkin maksanut tämän laman aiheuttamaa lisäveroa vuoden alusta. Onneksi on kauraryynejä kaapissa josta saa hyvän aterian. Minne olemme menossa, eläkeläisiltä, lapsiperheiltä, opiskelijoilta on jo poistettu etuuksia. Nyt SAK porukat kitisevät heidän ansioihin ei muuten kosketa. Pitäisi muistaa, kun paperiliitto kävi liian ahneeksi, paperinvalmistus siirrettiin halvempien kustannusten maihin.JOkainen tietää miten kävi paperinvalmistajille.Olen samaa mieltä kanssasi. Sipilä yrittää pelastaa meidät velkakierteestä. Olemme ottaneet uutta velkaa keskimäärin 5 miljardia vuodessa jo lähes kymmenen vuoden ajan. Eihän kukaan näin voi jatkaa!!!
Nyt leikataan kaikilta ja meidän on vaan pärjättävä vähemmällä. Onneksi lapsena/nuorena oppi että raha ei puussa kasva. Näytetään nuoremmille, että sillä rahalla pärjätään joka saadaan.
- eilääkeitäkäänenää
Rollaattorilla varpailta ja nälkäpieru perään!
- kiittäenarvostuksesta
Minä siellä heti kävin.
Jo monta vuotta on mennyt siihen ihmettelyyn, että onko tällainen elämä enää ihmisarvoista.
Enää ei tarvinnut epäröidä, kun kävin kaupasta köyden ostamassa.- optimaali-outo-ukko
Saitko köyden halvalla? Olen kuullut, että köysienkin hinta on noussut. Monta euroa pär metri. Itse ostin köyttä keväällä. Kymmenen metriä. Ihan hirttokelpaavaa. Tein köydestä köysikaiteen, mukava pellavainen, eteisestä vintille koska tahtoni on aina ylöspäin, hirtettäessä tai ilman.
- k-kk
Kertokaa viisaat ,miten eläkkeiden leikkaaminen parantaa valtion taloutta?
Eläkekassojen varat siinä kasvaa,aina sotketaan asiat kun hosutaan.- Kassoilla.olisi.mania
Eläkkeiden leikkaaminen tarkoittaa tasan sitä, että valtio on tuuliajolla seilaava sossupummi, jota eläkeläiset, vähävaraiset ja heikosti toimeenntulevat joutuvat tukemaan. Eli köyhistä on tullut Sossu.
"feikki-k-kk"
Huomasinpa kysymyksesi.
Valtion hommissa tulot ja eläkkeet kertyvät vero-rahoista.
Jotka kerätään yksityisiä hommia tekevien tuloista.
Yksityisistä hommista tulot ja eläkkeet kertyvät ulkomaisista rahoista.
Noiden tulojen tasa-paino tarkoittaa rahan arvostusta.
Tasa-painon horjuttamista kutsuttiin ennen Devalvaatioksi.
Eli, valtion eläkeläisten eläkkeiden leikkaus on viisautta.
H.- k-kk
hunksz kirjoitti:
"feikki-k-kk"
Huomasinpa kysymyksesi.
Valtion hommissa tulot ja eläkkeet kertyvät vero-rahoista.
Jotka kerätään yksityisiä hommia tekevien tuloista.
Yksityisistä hommista tulot ja eläkkeet kertyvät ulkomaisista rahoista.
Noiden tulojen tasa-paino tarkoittaa rahan arvostusta.
Tasa-painon horjuttamista kutsuttiin ennen Devalvaatioksi.
Eli, valtion eläkeläisten eläkkeiden leikkaus on viisautta.
H.Ajatusten Tonava on nyt ollut ajattelematon, jos valtion eläkkeitä leikataan koska valtio maksaa niitä nousee poru tasapuolisuuresta joten kaikkia on sitten leikattava riippumatta siitä kuka maksaa.
Asiasta toiseen niin noi ihmis salakuljettajat vois vierä saunan taakse samantien. - Tämäkin-hyvä-ehdotus
"Asiasta toiseen niin noi ihmis salakuljettajat vois vierä saunan taakse samantien."
Ne on kuule niin vikkeliä, etteivät ne pysy saunan takana, ellei niitä naulaa saunan seinään tai ellei siellä ole karsinaa nato piikkilangalla varustettuna. Näppärämpi keino olisi istuttaa pakolaiset Nato-ohjuksien päälle kahareisin ja lähettää kohti sinne, mistä tulleetkin. Olkoon Allah heille suosiollinen, että pääsevät perille, minne sitten osuvatkin. Uskoisin maailmassa olevan tarpeeksi tarpeettomia ohjuksia, joiden eräpäivä on umpeutunut.
Hallitushan on kaivannut uusia ehdotuksia eri tilanteiden varalle, joten tuossa yksi. k-kk kirjoitti:
Ajatusten Tonava on nyt ollut ajattelematon, jos valtion eläkkeitä leikataan koska valtio maksaa niitä nousee poru tasapuolisuuresta joten kaikkia on sitten leikattava riippumatta siitä kuka maksaa.
Asiasta toiseen niin noi ihmis salakuljettajat vois vierä saunan taakse samantien."feikki-k-kk"
Niinhän tuo tasa-arvoisuus menee.
Jopa minusta huolimatta.
Haukut vain osuvat minne sattuu.
Varsinkin maksajiin tuppaa sattumaan.
Heihin, joilta ei riitä tarpeeksi ihan kaikkeen.
Ihan jokaiselle.
Tappamiselle on joskus oikeutusta.
Etenkin jos käyttää tunteitaan.
Tunteeton tappaminen on pelkästään välttämätön paha.
Liekö on ihmis-sala-kuljetus kuin Wilsonin pinta aikoinaan?
H.
- tästäkiitätte
"Sipilä on Suomen tyhmin mies. Hän ei osannut päätellä, mitä seuraa, kun ryhtyy maailmanlaajuisesti mainostamaan, että Suomeen kannattaa tulla hakemaan ilmaista rahaa ja elelemään veronmaksajien kustannuksella hulppeissa ilmaisasunnoissa.
Siitähän tietysti seuraa yhä kiihtyvä junalasteittain päivässä maahamme valuva ja yhä kiihtyvällä vauhdilla kasvava lössi ”pakolaisia”, jotka tulevat tänne kiireesti hakemaan nämä hölmöläisten maksamat asunnot ja rahat.
Voiko kukaan olla tyhmempi kuin Sipilä? Kyllä voi: Soini ja Stubb, jotka kiirehtivät tätä Sipilän ”keksintöä” vielä kehuskelemaan ”hienona eleenä”.
Tämä ”hieno ele” tuhoaa Suomen, johtaa nykyisen valtiojärjestyksen kumoamiseen ja on kantaväestön verovarojen väärinkäyttöä.
2. Meneillään on Suomen miehitykseen ja islamisaatioon johtava operaatio
Suomen tyhmimmät miehet ovat parhaillaan käytännössä toteuttamassa vähintään 1000 ulkomaalaisen päivävauhtia
a) Suomen miehitystä,
b) Suomen muslimisaatiota ja
c) tekoa, joka tähtää ja johtaa varmuudella jo lyhyellä aikavälillä islamisaatioon ja nykyisen valtiojärjestyksen kumoamiseen.
Hallitus on antanut käytännössä julkisesti luvan koko Afrikan ja Lähi-Idän muuttamiselle Suomeen, sillä mitään määrällisiä rajoituksia tälle järjettömälle mamumuutolle ei hallitus ole vieläkään ymmärtänyt asettaa. Maahan kiihtyvällä vauhdilla valuva mamulössi on jo muutamassa vuodessa enemmistönä omassa maassamme meihin kantaväestön suomalaisiin verrattuna.
Totuus mamujen kasvuvauhdista ei suinkaan ole tämä 1000 mamua/pv. Tänne tulee junilla nuoria miehiä, jotka ovat julkisesti ilmoittaneet saapuvansa tänne voidakseen roudata koko sukunsa perässä päästyään sisään tänne helpon rahan hölmölään.
Tämä tarkoittaa, että jokaista tänne junalla tullutta mamua seuraa ”perheenjäsenenä” esim. 10 muuta perheenyhdistämisten kautta. Jo pelkästään tuo 1000 mamua/pv tarkoittaa 365.000 mamua/vuosi ja 10 x 365.000 = 3,6 miljoonaa mamua.
Lisäksi mamut tunnetusti lisääntyvät Suomessa ollessaan paljon enemmän kuin kantaväestö ja tämäkin kiihdyttää väestörakenteen muutosta. Vertailun vuoksi todettakoon, että Lapin väkiluku on vain noin 160.000 eli jo tällä Lapin nykyisellä 1000/pv vauhdilla heidän vuodessa saapuva määränsä ylittää kaksinkertaisena Lapin väestön.
Kun hallitus ei ole asettanut mitään määrällisiä rajoituksia, käytännössä hallitus sallii mamujen toteuttavan maamme miehityksen lyhyessä ajassa ja maamme muuttuu muslimivaltioksi.
Voivatko Sipilä, Soini ja Stubb tosiaan olla niin idiootteja, että vain he eivät näe, mitä tuhoa he ovat jo nyt saaneet typeryydessään aikaan ja mihin katastrofiin tämä typeryys maassamme johtaa?
Mitä enemmän turvapaikkahakemuksia menee läpi, sitä enemmän tänne näitä mamuja alkaa helpon rahan ja hulppeiden ilmaisasuntojen perässä valua. Mikään ei nytkään estä, että koko Lähi-Itä ja Somalia muuttaisivat tänne kerralla, koska mitään rajoituksia ei ole ymmärretty hallituksessa laittaa. Päinvastoin on oikein ministeritasoisesti markkinoitu, että tulkaa tänne helppoa rahaa ja kartanomaisia ilmaisasuntoja hakemaan. Pääsette ihan vaikka pääministerin " MV-lehti- hihhuhhei
Minä asun paikassa jossa on lastenpäiväkoti vieressä, ihmettelen kovasti miksi nämä mamut saavat lapsensa päiväkotiin ja itse löhöävät päivät kotona, aamulla tuovat lapsensa siinä klo 9 paikkeilla sitten laahustavat kotiin nukkumaan, Suomalaiset vievät lapsensa päiväkotiin klo 7 aikoihin ja sit suoraan työhön, lapset suomalaiset hakevat pois heti klo16-16.30 välillä, mamut sensijaan vasta siis noin 17.00 ja tämä on totta, jossain on pahasti vikaa.
- Oihyysärit
hihhuhhei kirjoitti:
Minä asun paikassa jossa on lastenpäiväkoti vieressä, ihmettelen kovasti miksi nämä mamut saavat lapsensa päiväkotiin ja itse löhöävät päivät kotona, aamulla tuovat lapsensa siinä klo 9 paikkeilla sitten laahustavat kotiin nukkumaan, Suomalaiset vievät lapsensa päiväkotiin klo 7 aikoihin ja sit suoraan työhön, lapset suomalaiset hakevat pois heti klo16-16.30 välillä, mamut sensijaan vasta siis noin 17.00 ja tämä on totta, jossain on pahasti vikaa.
Kohta sinne ei suomalaisia mahdu ollenkaan!
- ent.siivoojaparka
hihhuhhei kirjoitti:
Sehän on vaan hyvä, että ne lapset ovat tarkassa tallessa edes osan aikaa siitä, kun vanhemmat löhöävät kotona.
Nähnyt ihan tarpeeksi niitä ilman kenenkään aikuisen silmälläpitoa riehuvia villilapsilaumoja, jotka rikkovat kaiken, minkä vain rikottua saa, kuseksivat ja paskovat sinne, missä sattuu hätä tulemaan ...
- mumulisäystä
Kiittäkää samalla Sipilää siitä mainosesitteestä, millä salakuljettajat myy matkoja Suomeen. Kalustettu omakotitalo!
- att2
Herää vain kysymys ketä varten ovat hyvin suuret eläkerahastot 200miljardia euroa jos nykyiset työntekijät maksavat nykyisiä eläkkeitä?
Suomen talous on huono koska eräät tulot ovat verovapaita ex asunnon myynti 2 vuoden jälkeen, eläkkeitä joita ei ole Ruotsissa, myös muita ehkä satoja.
Ruotsissa täytyy aina maksaa verot.
Suomessa tavallisella kansalla perintövero on hyvin pieni, tiedän asian. Tavallista kuitenkin kun rahasta on kysymys laista ei kukaan tiedä mitään ex pankit.
Ruotsiin tänä vuonna on tullut lähes 70000t maista en tiedä kuitenkin Syyrialaisille on heti pysyvä asumis oikeus.
Maahanmuuttajilla on yleensä pienet omat yritykset, luulen monet tulevat hyvin toimeen.
Uskonto ei ole minulle mikään asia, tosin huomasin vuosia sitten eräät sanoivat suoraan olemme ristinuskossa joka ehkä heille oli suuri asia. Kunnioitan kaikkia uskontoja. - Alkusoitto
Tästäkin? Turussa arabiankielinen yritti raiskausta!
- att2
Narttu pyörittää takamusta ehkä hymyilee..... maailmat ovat erilaisia.
- itseosasivalitset
att2 kirjoitti:
Narttu pyörittää takamusta ehkä hymyilee..... maailmat ovat erilaisia.
Sinä sait varmasti lapsena paljon ulkoilmaa.
Aina, kun teille tuli miesvieraita, niin äitisi laittoi sinut siksi aikaa ulos pihalle.
Naapurin susikoirakin leikki kanssasi vain siksi, että kaulaasi oli ripustettu rasvainen porsaankyljys.
Nyt nämä lapsuuden aikaiset kokemukset purkautuvat palstalle ja saat henkisesti kontata koko loppuikäsi. - att2
Asuin maalla ei ollut vieraita pelkäsin käen kukkua--- muistan kaiken kaksi vuotiaasta.
Te Te nollat---veteraanit tappajat itä-karkarjalassa ja mitallit te apinat!
Suomi on nolla- nyt täytyy kiittää jumalaa mikä tapahtuu.
- ei-tykkää-
Asunno antaminen oli liian suuri ele Sipilältä,
- att2
Suomi on euroviisu sairaita täynnä siis "sairaita". Matkkoilla totean Suomi on sairas.
Valitettavasti en ole vielä samalle torille sattunut...
mutta jos, niin tiedä vaikka jututtaisin ja tietysti hänen vastauksestaan riippuu kiittelisinkö vai moittisinko.
Oletkin oikea kysymysmerkkimies, taidat yrittää kovasti palstalaisia saada provosoitumaan. Olenkohan tulkinnut väärin, voi tietysti olla, sorry vaan.- Kuormitus
Tarviiko rovosoitua! Leikataan eläkkeet, läkekorvaus, asumistuki ja olet kadulla venaamassa leipäjonopäiviä!
Kuormitus kirjoitti:
Tarviiko rovosoitua! Leikataan eläkkeet, läkekorvaus, asumistuki ja olet kadulla venaamassa leipäjonopäiviä!
Leipäjonoon tuskin menen, en ole uusavuton, osaan leipoa ja laittaa ruokaa, yhden nakin makkarakeittokin on ihan hyvää. Olen kuin venäjän isoäidit, jotka pitävät huolen perheistäänkin kriisitilanteissa.
Vanhana partiolaisena keksisin keinoja selvitä. Vaikeat sairaudet, mutta se onkin sitten toinen juttu. Pitää yrittää pitää kropastaan ja varsinkin mielestään hyvää huolta joka ikinen päivä.- Nuostavasortoavastaan
rosaliiin kirjoitti:
Leipäjonoon tuskin menen, en ole uusavuton, osaan leipoa ja laittaa ruokaa, yhden nakin makkarakeittokin on ihan hyvää. Olen kuin venäjän isoäidit, jotka pitävät huolen perheistäänkin kriisitilanteissa.
Vanhana partiolaisena keksisin keinoja selvitä. Vaikeat sairaudet, mutta se onkin sitten toinen juttu. Pitää yrittää pitää kropastaan ja varsinkin mielestään hyvää huolta joka ikinen päivä.Jos oletkin Leningraditin äiti pirityksen aikana? Valutat veresin mutiaiselle niitä passataksesi?
- att2
Matka saarnaaja Sipilä--Soini on Suomen loppu.
Hyvä apina kansalle---muistuu aika mieleen. - Niitäkinon
Vain täyspöljä nuolee ruoskivaa kättä!
- simpsalapim
Vielä pöljempi ..........ruokkivaa kättä.
- eirajaaenää
simpsalapim kirjoitti:
Vielä pöljempi ..........ruokkivaa kättä.
Mamut vie jalatkin..
- Silmäänkusi
Demebdikot eläkeläisetkin saatava tajuamaan Sipilän kusetus!
- Esiinreilusti
Hyvä, jos ilmoittautuisi tämä eläkeleikkauksista Sipilää kiittänyt?
- ent.siivoojaparka
Se kiittelyhän on voinut olla suomalaiseen tyyliin; No kiiitosss!!!! Prrrkl ...tana!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252426- 1142066
- 1161685
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?431541Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91477Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161211023Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35957Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949