4-kymppinen sinkkunainen kaipais suuseksiä ja kunnon panoa. Nautin myös ottaa suihin, eli sitä saat niin paljon kuin haluut...
Haluisko joku tulla nuolee mun pillua? Jyväskylä
62
9203
Vastaukset
tuu tänne etelään ni natsaa
- Muualta
Ei kaikki pyöri siel etelässä
- Anonyymi
No ei kukaan halua minnekkään poroyhdyntelyalueelle naimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kukaan halua minnekkään poroyhdyntelyalueelle naimaan.
Paitsi sinä
- calamari
Hei,tiistaina olisin tulossa mites saan sinut kiinni,olen 50v siisti mies
jyväskylässä asuva, 20 mieshenkilö, kelpaako? [email protected]
- JVman
onko alastonsuomi nickiä tai kuvia muualla?
- jp0008
heti. jp
- Mettä
Asun Jyväskylässä.58v.sinkkumies
- Virpi1975
Uuuh, kuis sut sais kiinni?
- Mettä
Sovitaan paikka kaupungilla.Siitä se lähtee !!!
- jokapäivänaisin
Haluaisin .oon kova seksihullu .jos oot samanlainen.tavataan.oon jyväskylästä.
- jokapäivänaisin
Missä haluaisit ottaa suihin multa?
Harjun tornissa? - Anonyymi
jokapäivänaisin kirjoitti:
Missä haluaisit ottaa suihin multa?
Harjun tornissa?Käytä gay palveluja tai hätätapauksessa pölynimuria.
- Kundi31
Laita viestiä [email protected] jos rento 31v kundi kiinnostais!
- kuumakuusysi
Hhmm, täällä olisi sulle intohimoinen suuseksin ystävä halukkaana.
Tumma 43v. sporttinen kielimies odottelee vastaustasi os. [email protected] - 61v
61v äijä mansesta ois innokas ja halukas syömään su pilluasi....Pian tulossa käymään Jyväskylässä
- pieksamaki
Nuolen joka aamu pillun joka huulen välistä, tarvittaessa peräaukonkin, vaimo vaan panee pyllyn kiinni siinä vaiheessa
- snapchatsex
Virpi katsotaanko ensiksi toisiamme puhelimessa?
- Dyna103
Soita 044 9172134 t. Jesse 49
Laitappas virpi viestiä [email protected]
- tapsa250
Ota yhteyttä [email protected] nuolen ja panen varmasti.
- virpi1975
nm.virpi on homppeli 67vuotias pappa vieläkö tapsa ym muut nuolette?
Kyllähän tuo nuolenta ja kunnon pano maistuisi
- nuolisin
Voisiko luonasi viettää koko yön viikonloppuna ja tyydyttää molempien tarpeita oikein kunnolla?
- Askokokki
Oi...olisi kiva antaa ja saada myös sanoo 55v, siisti herrasmies. Laita postia [email protected]
hei jooko on mietä jos mies 45v ja [email protected] mulla aika olla kauvan saa mitä tehdä mulle
- bofori0816
Totta kai haluan.
- kokematon17
Hei! Tääl ois 17v neitsyt asumassa jkylässä jota kiinnostaa vanhemmat ja kokeneet naiset ;) jos kiinnostaa ni laita viestiä joko kikis NakkiMakkara1 tai sähköpostiin [email protected] ni puhutaan lisää ;)
- karryv121
hei voisin tulla nuolee sun pillua ja naimaan pistä viestii s-posti [email protected]
Tämä vaikuti olevan trolli kirjoitus.
- kitkat1
Olen 51 vuotias mies ja tietysti tykkään nuolla sua jos se sopii
- Shadow69
Ota yhteyttä 0417015567
- kiithottaa
Sopii minulle
- miesyi40vläheltsi
kannattaisko mennä kaupungille ja laittaa lihatiski pystyyn. Netti on aivan väärä paikka kohdata ihmisiä.... vaikka tää keskustelupaikka onkin fantasioita varten.
- panomies69420
Ota yhteyttä [email protected]
- Anonyymi
TERVEHTYS! MIELELLÄNI TULISIN KUN VAIN ILMOITTAISIT PAIKAN JA OSOITTEEN VESI KIELELLÄ MINÄ OTOTAN ETTÄ SAISIN NUOLASTA TV.EK.
- Anonyymi
Moi. Kyllä. Huomenna aamupäivästä. 49v savuton luotettava ja terve mies molemmistä päistä. [email protected] ota yhteyttä. Et pety.
- Anonyymi
Huhuu mikä tilanne? Joko raiskasitte porukalla ap:n?
- Anonyymi
Tänään mul huone.jos kullia haluat ja kauan.
- Anonyymi
Ymmärtänyt että ”normaali ” saa nuolemista ilman netti-ilmoitusta eikä nuolemiseen tarvitse pyytää lupaa jos tilanne on muuten okei!
Netissä voi pettyäkin pahasti. nyt tarvis naista
- Anonyymi
Et oo ainoo kuule....
- Anonyymi
Sekavaa touhua, ei kiinnosta.
- Anonyymi
Saako huomenna aamupäivästä,nyt on hiukan myöhä eli kun herään, niin voisin ajella sun luokse jos kiinnostaa, voisimme pari kolme tuntia touhuta,
Tekis mieli tehdä kieliseksiä ja vaikka seksileluilla alkuun lämmitellä sun jalkoväliä - Anonyymi
Melkein 10v vanhan aloitus, mutta silti kommentoin.
Kyllä aikuinen terve nainen saa sen mitä haluaa ilman nettiäkin.
Kävin pitkästä aikaa eilen kaupungilla (JKL) ja katsoin ohi kulkevia naisia ja mietin mitä ne on ja tiesin sen, että kyllä hekin asioita tekee ilman nettiä!
Kun ihminen tulee livessäkin kusetetuksi, niin miksei netissäkin! - Anonyymi
Oiskos joku selväpäinen nainen eikä trolli liikenteessä.
mleppa49v@ gmail.com tai Kik MLeppavm67 toimis yhteydenotossa naiselle jota sais nuolla - Anonyymi
missä päi olisit
- Anonyymi
Etelä-savossa Vrk ja Sln välissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelä-savossa Vrk ja Sln välissä
Kiva milloin tavataan
- Anonyymi
joo millo haluaisit
- Anonyymi
Tule Kuopioon niin saat kunnon hoidot💋
Ukm65 Kuopio - Anonyymi
Moikka missä päin onnisuisi ...takaan hyvän ja ihanan olon. Mulle käy pelkkä nuoleminen. Vastaa kannataa !! Eero
- Anonyymi
Pimppi on naisen herkullisin osa ja sitä pitää syödä kun sellainen on tarjolla, ei sitä joka päivä syödä.
- Anonyymi
haluan nuolla sun pillua ja naira sua
- Anonyymi
Saanko pillun lisäksi myös siirtyä pepun puolelle?
- Anonyymi
Missä sut vois tavata
- Anonyymi
Minä haluun, nuolen niin et saat, olen vanhempi mies
Tulisin ehdottomasti
Moi. Täällä olisi ehdokas tarjolla
Moi
Täällä olis ehdokas tarjolla..
Ketjusta on poistettu 166 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702