onko kokemuksia isosta pillusta.- ei sit mitään tuntoa heppiheikillä.,
iso pillu lörttönen
6
509
Vastaukset
- akeakeakeake
Onko muitakin kuin isoja pilluja.
Kysyy Asko Oulusta- Pikkupimpero
Taitaa taas olla nakkimunan aloitus.
- Mene-hoitoon
Älä sinä kyrpiin ja askoon addiktoitunut homo siellä märise.
- Anonyymi
Terve Asko!
Noin luulin minäkin, kunnes tapasin nykyisen vaimoni.
On sen verran tiukka tavara, välillä toivois vähän väljempää. Ex vaimo oli kokoluokkaa avarampi, ei siinä mitään . Hyvää, siis todella hyvää seksiä sain häneltäkin. Mielestäni puolensa on sekä tiukassa että väljässä, pimpparaudassa. Sillä värkillä kun tuntuu olevan maaginen kyky mukautua kulloisellekin kumppanille sopivaksi. Tosin vaivaa kannattaa miehenkin nähdä ennen kun änkeää satulaan, palkinto on sitä parempi mitä enempi saa naisen kiihottumaan.😛
Nuoleskelemisiin E.A.
- Anonyymi
On kuin patonki porttikongissa🙃🙃
- Anonyymi
Toivottavasti et tarkoita E.A.ta pikkukullisella. Minulla on kyllä ihan normaalit miehen vehkeet, naiseni ovat olleet tyytyväisiä. Ei ole kukaan liian pieneksi sanonut. Minulle vaan on tullut tavaksi huolehtia että nainen saa ennen yhdyntää vähintään yhden orkun, aika monesti useammankin. Se "kiksautus" on sitten kirsikka kakun päällä. Mies(minä ainakin) voi nauttia rakastelussa muustakin kun pelkästä panemisesta. Toki sekin on sitten lopuksi todella upea kokemus. Tuntuu itse asiassa aina vaan uudelta ja mahtavalta, vaikka onhan sitä 70v ukkona tullut joitakin kertoja tehtyä. Olen onnellinen että olen saanut naisia ml. Nykyinen vaimoni jotka ovat olleet otettuja tavoistani. Mikäpä sen palkitsevampaa kun nähdä raukean tyytyväinen katse naiselta ja nukahtaa sylikkäin kaikkensa antaneena😍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521987
- 621912
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121445- 611251
- 501219
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33678- 40643