onko kokemuksia isosta pillusta.- ei sit mitään tuntoa heppiheikillä.,
iso pillu lörttönen
6
562
Vastaukset
- akeakeakeake
Onko muitakin kuin isoja pilluja.
Kysyy Asko Oulusta- Pikkupimpero
Taitaa taas olla nakkimunan aloitus.
- Mene-hoitoon
Älä sinä kyrpiin ja askoon addiktoitunut homo siellä märise.
- Anonyymi
Terve Asko!
Noin luulin minäkin, kunnes tapasin nykyisen vaimoni.
On sen verran tiukka tavara, välillä toivois vähän väljempää. Ex vaimo oli kokoluokkaa avarampi, ei siinä mitään . Hyvää, siis todella hyvää seksiä sain häneltäkin. Mielestäni puolensa on sekä tiukassa että väljässä, pimpparaudassa. Sillä värkillä kun tuntuu olevan maaginen kyky mukautua kulloisellekin kumppanille sopivaksi. Tosin vaivaa kannattaa miehenkin nähdä ennen kun änkeää satulaan, palkinto on sitä parempi mitä enempi saa naisen kiihottumaan.😛
Nuoleskelemisiin E.A.
- Anonyymi
On kuin patonki porttikongissa🙃🙃
- Anonyymi
Toivottavasti et tarkoita E.A.ta pikkukullisella. Minulla on kyllä ihan normaalit miehen vehkeet, naiseni ovat olleet tyytyväisiä. Ei ole kukaan liian pieneksi sanonut. Minulle vaan on tullut tavaksi huolehtia että nainen saa ennen yhdyntää vähintään yhden orkun, aika monesti useammankin. Se "kiksautus" on sitten kirsikka kakun päällä. Mies(minä ainakin) voi nauttia rakastelussa muustakin kun pelkästä panemisesta. Toki sekin on sitten lopuksi todella upea kokemus. Tuntuu itse asiassa aina vaan uudelta ja mahtavalta, vaikka onhan sitä 70v ukkona tullut joitakin kertoja tehtyä. Olen onnellinen että olen saanut naisia ml. Nykyinen vaimoni jotka ovat olleet otettuja tavoistani. Mikäpä sen palkitsevampaa kun nähdä raukean tyytyväinen katse naiselta ja nukahtaa sylikkäin kaikkensa antaneena😍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429