Entiedä olenko oikealla palstalla, mutta viis siitä. Olen siis 16 vuotias ja ollaan lähdössä ensi viikolla laivalle, mutta kun mua ei yhtään kiinnostaisi eikä sielä ole mitään tekemistä 16 vuotiaalle. En tiedä, mutta minun ei tee yhtään mieli lähteä...Joten jos joku tietää mitä tekemistä Mariellalla on 16 vuotiaalle ja ylipäänsä nuorille niin olisin kiitollinen vastauksista! :-)
Mitä laivalla voi tehdä?
16
272
Vastaukset
- SeppoE_Ulvila
Ravistaa banaania.
- Hetki_selipaatissakin
Todellakin laivassa saa ajan kulumaan mukavasti runkkaamalla.
Itse lähdin 70luvun alussa seilaamaan eikä ollut edes videoita keksitty, kirjat oli äkkiä luettu joten ainoa ajankulu pitkillä matkoilla oli runkkaaminen.
Käsiruorin ollessa päällä ainakin toinen käsi oli vapaana samoin skrabatessa ja mönjätessä ja yytsikissä molemmat.
Myös ruokaillessa oli toinen käsi vapaana jos oli soppapäivä ja tarpeenvaatiessa kiinteä ravintokin meni yhdellä kädellä pelkällä haarukalla kun tosimies voi kyllä syödä perunat kuorineen.
Lippuja nostaessa voi aina käyttää hampaitaan apuna jolloin toinen käsi vapautui runkkaamiseen mutta töijätessä tuli hampaat niin kipeiksi trossinvetämisestä että silloin oli pakko olla
hetki selibaatissa.- onkonoin
Meinaatko että Mariellalla pääsee 16v. tai muun ikäinenkään pasiseeri ruoriin?
- Selipaatissakinseilannut
Ei tietenkään pääse mutta voihan muuallakin runkata kuin ruorissa.
Esim. hytissään punkassa.
Vai onko nimimerkki "onkonoin" runkannut pelkästään ruorissa
ollessaan?
Aika harvoin sitten jos on pitkä linja ja peltiheikki päällä ja vapaavahti juuri silloin kun on käsiruori päällä.
- onkonoin
"jos on pitkä linja ja peltiheikki päällä ja vapaavahti juuri silloin kun on käsiruori päällä."
WTF? - Stoiermann
Peltiheikki= automaattiohjaus.
- kannatanMerenkulkua
Ylläolevat ovat ääliöitä. Laivalla voi toivon mukaan tutustua uusiin ihmisiin, katsella merimaisemia, syödä ravintolassa tai omia eväitä, kuunnella radiotaan, pelata pelejä, lukea kirjaa, torkkua...
- Runkkukunkku1234
Ja runkata.se on parasta ajankulua
- OnaniasRunkman
Runkkaamisen lisäksi onanointi on mitä parhainta ajankulua.
Kun kyllästyy runkkaamiseen ja onanointiin niin
masturbointi on mukavaa vaihtelua pitkälläkin matkalla.
Myös käteen voi vetää jos ei muuta keksi. - Vetelinkuivat
OnaniasRunkman kirjoitti:
Runkkaamisen lisäksi onanointi on mitä parhainta ajankulua.
Kun kyllästyy runkkaamiseen ja onanointiin niin
masturbointi on mukavaa vaihtelua pitkälläkin matkalla.
Myös käteen voi vetää jos ei muuta keksi.Minulla oli tapana pitkillä matkoilla hakata hanskaan ajankuluksi
ja joskus vaihtelun vuoksi vetelin kuivat. - Jurpo
Vetelin Kuivat? Ai se urheiluseura?
On myös Lopen Uupuneet.
Ja myös Karjaan Astujat.
- fgvrgver
Otat humalaisia tyttöjä hyttiisi ja paneskelet niitä siellä, ei tarvi runkata, ja samalla huomaat mitä eroa on panemisella ja runkkaamisella. Kaikki runkkarit ei tätä eroa edes tiedä.
- Vaihteluvirkistää
Panemisen jälkeen se vasta onkin mukava runkata.
- lollia
LOL
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872062Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648