LAKI: tontinomistajan velvollisuudet on laiton orjalaki. Mitä velvollisuuksia tontinomistajalla on toisen maalla?Lumen auraus tonttiliittymään kiellettävä ehdottomasti.Lumivalli ei KERRY aurauksen yhteydessä, vaan auraaja rusauttaa lumivallin kertaheitolla. Kaikenlisäksi lumivalli on toisen maalla, joten tontinomistajalla ei ole velvoitteita sinne.Tontinomistaja ei ole velvollinen ilmaiseen työntekoon, että aurausurakoitsija hyötyy ja käyttää hyväkseen.Tyhmät alistujat, vaietkaa, ja ajatelkaa, jos pystytte. Olen kurkkua myöten täysi auraajien harrastamaa kiusantekoa. Tällainen tyhmä laki on kumottava heti. Tontinomistaja on velvoitettu myös poistamaan lumivalli postilaatikoiden edestä.Auraaja laiskuuksissaan auraa lumivallin ja syytön töihin. Onko oikein? Olemme kieltäytyneet hommasta.Posti hoitakoon hommansa.
Tontinomistajan velvollisuudet
5
977
Vastaukset
- Anonyymi
Olen vaatinut eduskunnalta toimia lain kumoamiseksi, mutta turhaan. Olen vaatinut ilta-sanomia tekemään jutun, turhaan. Olen vaatinut kansanedustajia toimimaan, turhaan ja kaikenlisäksi laki taitaa olla laiton. Rikoslaissa on kohtia, jotka tekevät ko. laista laittoman. Myös katulumien auraaminen tonttiliittymiin on kiellettävä.Omalle tontille on päästävä ilma auraajien kiusantekoa
- Anonyymi
Nyt kaikki joukolla nostamaan meteli laittomasta orjalaista, ja vaatimaan eduskunnalta toimia lain kumoamiseksi. Aiemmat kansanedustajat, sitten arvoisat ministerit, esittivät lakialoitteen silloiselle eduskunnalle, joka hyväksyi tämän häpeällisen orjalain.Tätä häpeää ei kukaan halua, tai uskalla tuoda esiin
- Anonyymi
Kun valli aiheuttaa pahimmassa tapauksessa jopa kuolemaan johtavan sairauskohtauksen. nostakaa syyte kuolemantuottamuksesta. Suomessa vaikeutetaan ihmisen elämää kaikin tavoin, kuten tämä lumen tahallinen auraus liittymään osoittaa.Omalle tontille voi kulkua haitata ja jopa estää. Onko tuo laillista?
- Anonyymi
Mikä ihmeen laki se sellainen on? Tarkoitatko tätä lakia?
Laki kadun ja eräiden yleisten alueiden kunnossa- ja puhtaanapidosta 31.8.1978/669
https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1978/19780669 - Anonyymi
Tontin omistaja vastaa liittymänsä hoidosta. Ei se aurakuski tule lapiolla ja harjalla ohjaamosta puhdistamaan jokaista yksi kerrallaan. Koneella vedetään kadut auki.
Tämän pitäisi olla selvää tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379