Sairastuimmeko sattumalta samaan virukseen? Siihen taitaa olla hoitona vain oireiden mukainen hoito...aika sitkeää virusta tämä minun tapaus. Tarvisin kipeästi lääkettä näihin oireisiin...ajan myötä oireet ovat vain pahentuneet. Olisko neuvoa, miten oireita voisi hoitaa...vai pitäiskö meidän yhdessä miettiä hoito-ohjeet. Säännöllinen, tarvittava vai määräaikainen...näkisin tuon säännöllisen hoidon olevan paras vaihtoehto.
Oireiden mukainen hoito
17
122
Vastaukset
- 1980
Oma akuuttina alkanut tilani on jo muuttunut krooniseksi.
- samassaammatissakin
Kyllä. Olisimmeko toistemme omahoitajat? ;-D
- omahoitsusiko
Voisimme olla kyllä omahoitajia mutta pitäisikö siitä ilmoittaa omaisille? Millanen käytäntö teillä on ollut? Onko sovittu että jos vointiin tulee radikaaleja muutoksia ni pitää heti ilmoittaa omaisille kellon ajasta huolimatta?
- samassaammatissakin
Mielellään vierihoitoa antaisin
- Anonyymi
samassaammatissakin kirjoitti:
Mielellään vierihoitoa antaisin
Vierihoitoa toimii ainoastaan kunnollisessa ihokontaktissa... Tämä on syytä huomioida.
- hoidetaanhoidetaan
"Oireiden mukaista hoitoa" annetaan yleensä silloin, kun ei ole varmaa diagnoosia. Ootko nyt ihan varma, ettet tiedä diagnoosia? ;)
- Anonyymi
Ja silloin, kun ei ole tiedossa parantavaa hoitoa tai lääkitystä. Oireiden hoidossa pitää muistaa säännöllisyys ja sitoutuminen hoitoon!
- Vakavaalaadultaan
Diagnoosi on täysin selvillä. Jäin miettimään, että eikö tämänlaatuisia viruksia "hoideta luontaislääkkeillä"? Ne lienee hallinnassa ja otettavissa käyttöön?
- säännölliseenkäyttöön
Kyllä diagnoosi on selvillä, olisko R-virusta...luulen, että taudin aiheuttaja voisi helpottaa oireita. Tarvittaisiin vain se aiheuttaja vähän lähemmäs niin oireet voisi alkaa helpottaan. Tartunta tapahtui jo useampi vuosi sitten...se muhi siinä puolisen vuotta ja viimeinen silaus kroonistuneille oireille oli lähikontakti siinä ovensuussa. Tarvisin pikaista helpotusta näille oireille...
- vaiolikosekatsevain
:D ..... Lähikontakti? ;-D
- mikäkatse
Kuppa ja kuusi muuta.
- viiniäjaluovuutta
Yks ilta,yks yö.Se riitäis.ei muuta,ei toivoo.
- tahtoislisääkin
Ei riittäis-
- onkokyseessä
Klamydia??
Eh.. forget it - Sovintosiismitäh
Joko ymmärrät,ekat kirjoitukset.Lue täältä.En pääse kuin välillä.
- Anonyymi
Mulla oli samanlainen fiilis viime talvena, kun joku ihme virustauti ei meinannut helpottaa millään. Lopulta menin netin kautta lääkärille, koska en jaksanut enää jonottaa tk:ssa. Käytin Mediluxin palvelua, missä pystyi juttelemaan suoraan lääkärin kanssa. Siellä sai käytännön ohjeita siihen, miten hoitaa oireita kotona ja milloin kannattaa hakea jatkoapua.
En tiedä onko se sulle ratkaisu, mutta ainakin mulle se oli helpotus, kun joku kuunteli ja otti tosissaan. Ja samalla selvisi, että ne auttaa aika monenlaisissa vaivoissa (flunssa, yskä, allergiat, vatsajutut, unettomuus yms.), lista löytyy https://medilux.fi/oireet-ja-hoito/ Jos olo vaan jatkuu ja pahenee, niin itse lähtisin mieluummin kysymään neuvoa heti kuin yrittäisin kestää yksin. - Anonyymi
Samat oireet, Mr Deckham -> viekkuhoitoon <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405625
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2234581Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364534Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734330Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264312Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603795- 963192
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233075Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273062Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102160