Kysymys miehille:
Mikä helvetti mussa on vikana, kun mun mies ei laukea sisääni ikinä ???????
mies ei laukea
4
3072
Vastaukset
minäkin mieluummin laukean vatsalle, selälle tai naamalle/rinnoille...
Sillai laukeamiseen saa visuaalisen tyydytyksen mukaan. =)- ei vikaa
ei kai vikaa tarvitse olla? Onko mies ennen lauennut sisääsi, edes joku mies?
Oletko kuinka aktiivinen sängyssä? Harrastatteko suuseksiä jne...
Voihan se toki olla niinkin että pillusi on joko todella märkä ja miehesi vehje pieni joten fyysinen kontakti on vähäistä, mutta en oikein usko!
Kokeile takaapäin ja muissa asennoissa missä mulkkukin saa kunnon hierontaa, pyöritä persettä ja on ihme jos ei laukea. Jos ei niin ota suihin ja käytä käsiäsi samalla. sitten kun on laukeamassa niin ohjaat kyrvän vittuusi. Ole muutenkin vapautunut ja rivohko =D - moi moi
johtuu vaan siitä että et oo se oikee tyyppi. sulla on niin kiltti kumppani joka hengaa sun kanssa vaan kun on kiltti. sillä on joku syndrooma äidistään ja vanhasta vaimosta tai alaikäisestä tyttöystävästä ettei vaan haluu sua. mee takas maalle ja päästä äijäs elämään..
- saija
Joo samaa laukeamattomuutta meilläkin päin esiintynyt...
Aikaisemmat seksikumppanit ovat käyttäytyneet ihan "normaalisti", mutta nykyinen poikaystäväni (vuosi jo yhdessä) on lauennut yhteensä vain noin kolme-neljä kertaa vaikka rakastelemme usein. Hän ei kyllä laukea suihinotostakaan.
Hänen mukaansa laukeamisen lähestyessä alkaa peniksessä tuntua liian voimakkaasti, joskus tekee kipeääkin.
On mahdollista, että kenties ujo ja sinua jumaloiva poikaystäväsi laittaa sinun nautintosi omansa edelle ja "unohtaa" keskittyä omiinkin tuntemuksiinsa. Tai sitten hänen on vaikea rentoutua riittävästi rakastelutilanteessa.
Oletko keskustellut poikakaverisi kanssa asiasta, sillä voihan olla, että poitsusi laukeaa muttei ejakuloi, jolloin vain luulet hänen olevan "saamaton".
Saako poikakaverisi muutenkaan, vaikkapa oman käden kautta? Jos tämäkään ei onnistu, kyseessä voi olla jonkinlainen poikkeavuus sukupuolielimistössä.
Jutelkaa asiasta rauhassa kahdestaan ja miettikää yhdessä, mitä asialle voisi tehdä! Tsemppiä ja hyvää uutta vuotta sinulle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606954- 1003552
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262910- 212608
- 272193
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3601875- 251810
- 121738
- 321698
- 511576