Suosittelen tutkimaan autot tarkkaan, ei ihan sitä mitä ilmoitukset antaa ymmärtää ja paikan päällä selitellään sitä ja tätä.
JSV Auto Lahdessa
18
7686
Vastaukset
- Focus06
Kaupparekisterissä kyllä lukee muuta. Omistajana Raine Savolainen varajäsen Paavo Savolainen. Taitaa olla kyllä ihan kotimainen yritys ja omistaja. Ostin sieltä auton lopputalvesta ja hyvin on toiminut...
- Hlms
Joo mua huijattiin!Ostin auton ja jakohihnan vaihto päivä epäselvä?Lisäksi odotan talvireinkaita vielä? Luvattiin vielä en saanut? Nähtäväksi jää?
- Vihainen
Huijattiimpa muakin oikein viimeisen päälle. Ajoin 5 tuntia Lahteen ostamaan automaattivaihteista nelivetoautoa, jossa hidas ja nopea neliveto. Kun pääsin paikalle, paljastui, ettei autossa ollut kumpaakaan. Myyjä selitti, ettei hän ole vastuussa ilmoitusten oikeellisuudesta. No kukas sitten? Menetin päivän palkan, koska pyysin matkaa varten palkattoman vapaan, ja tankillisen bensaa. 10 turhaa tuntia autossa ei myöskään ilahduta. Puhuimme kolmasti autosta puhelimessa ennen lähtöä, että kyllä olisi ollut tilaisuuksia korjata virheet. Pyysin myös että saisin edes bensakulut, koska autosta oli räikeästi väärää tietoa. Myyjä vetosi edelleen siihen, ettei ole hänen syy. Pettymys oli kyllä melkoinen!!
- hlms
Joo !Ei ollut heidän vikansa kun huoltokirjaan oli vaan kirjoittanut joku ,että remmi vaihdettu?Siis haukuin väärää puuta?Olen pahoillani....
- huijauksenmakua
Ite kirjottaneet ja nyt kiinni jäätyä helppo sanoa et joku muu kirjottanu.
- hmls
Sain myös talvirenkaat:::Vieläpä aluvanteilla.....Eli kaikki ok......
- Jeeppee
Kaupat sujuivat sovitusti ja jouhevasti
- huiattu
mun kohdalla auton osto sujui hyvin mutta onkelmat alkoivat kesärenkaista niitä ei tullut koskaan vaikka SAVOLAINEN henkilökohtaisesti lupasi lähettä myöhemmin ei vastattu puhelemille eikä s-posti kyseilulle
- UusiToyotamies
Itselläni hoitui auton osto jouhevasti, asiakaspalvelu oli hyvää ja toiset renkaatkin sain autooni. Omalta kohdaltani ainakin positiivinen kokemus jäi ko. liikkeen kanssa asioidessani.
- Pettynytostaja
En ikinä suosittele asiointia tässä liikkeessä!! Auton osto kuluttajariitalautakunnassa kun liike ei suostu noudattamaan sopimusta jonka itse antaneet..
- Kysynpähänvaan
Onko jollain ollut lähiaikoina kokemusta liikkeen kanssa?
- Asioinnut
Hyvä liike on omasta mielestä kun vertaa moneen muuhun ja noita kokemuksia autoliikkeistä löytyy :D
- Tyytyväinen
Itselläni kaikki sujui hyvin. Tilasin auton kotiinkuljetuksella ja ei voi kun kehua palvelua...
- Janskuli80
Auto ostettu 2017 ja hyvin toiminut. Hieman ehkä ylihintaisia vehkeitä.
- Anonyymi
Ite ostin niiltä puoli vuotta sitten JUURI KATSASTETUN 2003 vm. BMW:n sieltä, halusin ostaa vähän kalliimman, vähemmän ajetun paremmilla varusteilla ettei tulisi heti lasten vikoja, koska näitä on kuitenkin saatavilla Nettiautosta alk. 800€. No niitähän ilmeni saman tien mitä joutunu korjailemaan jatkuvasti ja lopulta ostin toisen auton kun meni hermo tuon läjän kanssa. Eivät ota mitään kantaa, yritin ehdottaa että tehtäisiin diili että ottaisivat auton takaisin, myisivät itse eteenpäin. Korjauskulut jäisivät minun maksettavaksi mitä olen maksellut ja täyttä kauppahintaa ei olisi tarvinnut palauttaa. Heidän näkemys kuitenkin oli että auton arvo puolessa vuodessa on laskenut 4000€ -> 1500€. Asia on nyt kuluttaja-asiamiehelle käsittelyssä.
- Anonyymi
En suosittele ostaan mitään tuolta liikkeestä! Täyttä (!KUSETUSTA!) Ostin Toyota corollan kyseisestä liikkeestä ja piti ollaa nii vitu hyvä ja toimikin. Ajoin 1kk ja kytkin ei toimi enää. Täristää ajaessa. Paikan päällä kehuivat että on uudet renkaat alla ja vaihdelaatikko ja kytkin, mutta mites kävikään. Kiitokset Raine Savolaisen kusipäälle. Tulen firman maineen pilaaman varmasti ettei sieltä kukaan osta mitään.
- Anonyymi
Joo mulle myivät kymppitonnilla vehkeen, josta kusi sit ekana vuonna etujarrut, etuiskarit, voimansiirto ja takajarrut, sekä turbo vuotaa öljyä. Sovitut asiat eivät pidä, koska eivät kirjoita sopimuksiin kaikkea sovittua, jos et itse huomaa ja pakota. Eivät suostu edes keskustelemaan asioista sen jälkeen kun raha on vaihtanut omistajaa. Noh, oma moka, kun on liian sinisilmäinen.
- Anonyymi
"Joo mulle myivät kymppitonnilla vehkeen"
Ihan väkisin möivät :D
Jos et ymmärrä autoista niin vie se kuntotarkastukseen, jos eivät anna viedä niin etsi toinen auto, henkilöautoja on kuitenkin 3,5 miljoonaa kappaletta Suomessa, ettei ne ihan samantien kesken lopu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840